[Speeltopic] WvW #309 zoek de proleten en drugskikkers

Reactiescore
1.804
Zeg me liever wat je van @Speeder. de puntmongool (laten we hem voortaan zo noemen om verwarring met de rol speeder te vermijden) denkt?
Ik moet eerlijk zeggen dat hij me nog niet echt opgevallen is. Nu ik zijn posts teruglees zie ik ook hoe dat komt: vrij veel spamposts, weinig bijzonders bijgedragen en vooral niet altijd goed bij de les. Alsof hij enkel oppervlakkig aan het meelezen is en gewoon af en toe post om niet inactief te zijn. Maar op dit moment niet mijn prioriteit.
 
Reactiescore
1.736
Ik moet eerlijk zeggen dat hij me nog niet echt opgevallen is. Nu ik zijn posts teruglees zie ik ook hoe dat komt: vrij veel spamposts, weinig bijzonders bijgedragen en vooral niet altijd goed bij de les. Alsof hij enkel oppervlakkig aan het meelezen is en gewoon af en toe post om niet inactief te zijn. Maar op dit moment niet mijn prioriteit.

Wie is dan wel jouw prioriteit?
 
Reactiescore
1.736
heb je mijn posts gelezen?
jokersbrain en/of sule op 1, daarna Blue.

Ik moet toegeven dat mijn geheugen mij wel eens in de steek laat. Ik heb vandaag alles heel snel gelezen dus ik was het eventjes weer vergeten.
 
Reactiescore
1.736
wie zijn jouw verdachten eigenlijk nelis? Want verder dan enkele platte beperkte beschuldigingen zie ik jou niet komen voorlopig

Ik kom hier vanavond op terug. Ik ben nu aan het werk. Zag dat blue mij dit ook vroeg.
 
Reactiescore
1.804
Ik moet toegeven dat mijn geheugen mij wel eens in de steek laat. Ik heb vandaag alles heel snel gelezen dus ik was het eventjes weer vergeten.
ik vergeef je
Ik kom hier vanavond op terug. Ik ben nu aan het werk. Zag dat blue mij dit ook vroeg.
ok ik ben benieuwd. Opmerkelijk wel dat je zelfs geen namen kan noemen maar goed, ik wacht geduldig af
 
Reactiescore
1.804
Je geeft aan dat je het opmerkelijk vindt dat ik voorbij je punt ging de afgelopen pagina's. Zie je dit als wolfs of enkel als opmerkelijk?
wat een rare vraag? ik vind het opmerkelijk gedrag, dat betekent dat het erop zou kunnen wijzen dat je een wolf bent, maar zeker ben ik daarvan allerminst. Daarom ben je ook niet mijn prioriteit.
 

Deleted User - 487938569

Guest
De verspreking van miccie is erg verdacht.

" Ik was het discussietopic en dit topic door elkaar aan het halen, vandaar mijn volledig foute stem. "

Ik heb meer het idee dat je de wolven chat en dit topic door elkaar hebt gehaald. Daarom Zet ik men stem op miccie
zoals candiu later aanhaalt gebruik je bijna exact de bewoording van Dash.
Klopt ik gebruikte de zelfde bewoording voor mijn stem als ItsDach. Omdat dit zeer logische verklaring is voor zijn manier van posten en de nogal vreemde verspreking die hij had. De kans dat hij het discussietopic en/of de wolf chat daarmee bedoelde is wel aanzienlijk groot.

Wie zijn nu jouw verdachten Buurman?

Voor mij is het potje nogal druk en rommelig, dus doe erg men best om het zo goed mogelijk te volgen en de wolven er tussen te zoeken. Maar ik vindt het echt erg lastig om tussen alle berichten nog een weg te vinden... (Heb jij een goede navigatie systeem voor me?:oops:) Op dit moment vermoed ik vooral dat sule een wolf is. Omdat hij eerst fam zit te verdedigen en later juist fam haar berichten in twijfel trekt. De enige reden om dat te doen is om de goedjes een beetje te proberen af te lijden. Als fam zegt dat ze anthraxxol heeft gezien, dan denk ik dat zij daar wel de waarheid spreekt. Zeker omdat ze al door had dat het referendum op voor zal gaan eindigen. Dus elk stuk info die je de goedjes nog mee kunt geven is meegenomen.

De theorie om op anthraxxol te stemmen lijkt me een slimme zet om te doen, zo zorgen we er te minste voor dat anthraxxol die al bijna een bewezen goedje is, dat die geen slechtje kan worden.
 
Bovenaan