[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

DeletedUser40402

Guest
Nu niet om moeilijk te doen he, maar je hebt 2 stemmen op Tigor genegeerd?
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.536
Ja, het zou een gelijke stand tussen Dash en Tigor opleveren. Ik zat me al af te vragen wat je daarmee zou doen hahah
 

DeletedUser40402

Guest
Ik zat te kijken waarom er zoveel stemmen op tigor waren terwijl ze niet eens actief meedeed want geen bm stem. Maar die was er wel. Toen vroeg ik me dus af hoeveel fouten Anthraxxol nog had gemaakt. Bleek het dus dat iedereen wel stemde behalve lyonn en Westkip. Bevestigt mijn theorie op lyonn nog meer, durft zich niet uitspreken.
 
Reactiescore
1.279
Ik zat te kijken waarom er zoveel stemmen op tigor waren terwijl ze niet eens actief meedeed want geen bm stem. Maar die was er wel. Toen vroeg ik me dus af hoeveel fouten Anthraxxol nog had gemaakt. Bleek het dus dat iedereen wel stemde behalve lyonn en Westkip. Bevestigt mijn theorie op lyonn nog meer, durft zich niet uitspreken.
zit wat in Glenn. in potje 300 speelde hij ook heel erg op de achtergrond als slechtje.
 
Reactiescore
1.536
Ik wilde m'n lynch ook al op hem zetten ja Glenn, nadat hij met een rare lynch op mij kwam. Paar uur later kwam hij met een andere rare lynch op iemand anders. Heb 'm wel veel online gezien en even z'n andere posts in andere potjes bekeken en z'n speelstijl is anders ja, wél twee lynches uitbrengen maar geen bm.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Nu niet om moeilijk te doen he, maar je hebt 2 stemmen op Tigor genegeerd?

Anthraxx maakt van zijn positie als spelleider misbruik, toen ik hem er op wees, strafte hij zo xD

Maar ik vind dat bruine forum echt oerlelijk en onhandig.
 
Reactiescore
1.014
Op mn mob. nergens last van, dus jullie zitten op comp.?
 
Reactiescore
1.014
Bovenaan