[Speeltopic] WvW #290: The Return

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
559
Nuja, aangezien het een beetje begint stil te vallen en ik echt geen zin heb in een lynch met echte onzinredenen zoals dag 1/2, maak ik ook eens een lijstje <3

1. SC Beast. : geen mening, nog amper gezien en dan al zeker niet met spelgerelateerde dingen, dusja.
3. Westkip: stelt me dit potje teleur door zich niets aan te trekken van de meningen van andere personen of reeds gegeven argumenten maar blijft in een tunnelvisie. Alhoewel hij toch al heeft bewezen beter te kunnen. Vind het verdacht dat ik niet wil stemmen op 2 burgers maar hen gewoon bescherm? Bizar als je het mij vraagt...
4. Mohniels: zelfde al sc beast
5. Tigor: heeft zoals anders een eerder kritische blik en heeft sterke posts, goedje lijkt mij
6. Ik hou van vitabiskoeken: burger, ja, meer kan ik er niet van maken.
7. TLF: niet zoveel inhoudelijke posts gezien van hem, behalve Cryptic die hem beschuldigt. Ligt meestal er zeer vlug uit door agressieve speelstijl op dag 1, misschien wil hij nu omdat hij wolfje is, er langer in blijven en gaat daarom ook inactiever zijn dan anders?
10. Batchieboy: agressieve speelstijl, niet zo'n goed gevoel bij
12. The Self-Made Men: zelfde als sc beast
14. laila: ik volg @Poo. hierin wel, loopt enorm duidelijk mee met de stemmingen op burgers, beschuldigt de 2e stemmer op haar van meelopen en weigert antwoord te geven als er vragen worden gesteld richting haar en stelt zelf GEEN verdenkingen op maar surft gewoon mee op de praktisch onbestaande verdenkingen van anderen.
17. PlanB: zoals altijd agressief, maar eerder goedje
18. Anthraxxis: trollt veel, amper echte verdenkingen gezien.
19. WatBlaasJeInMijnOor: 2e dag niet gezien, denk ik (?). Dus zou graag zijn mening horen.
20. Cryptic: rare theorie en argumenten op TLF. Zou het kunnen dat er hier 2 wolven zijn die elkaar proberen verdacht te maken en daardoor proberen zichzelf veilig te stellen als de ene wolf blijkt?

Slechtjes:
-tlf
-cryptic
-laila

-...

groetjes

hoezo loop ik mee met stemmingen op burgers? :O
ik was niet de enige die vond dat poo raar speelde, en ik volgde daarin time idd omdat ik meer vertrouwen in zijn oordeel had.

en de 1ste dag had ik op een inactieveling gestemd omdat het dag 1 is en je meestal nog geen idee hebt
en op welke vragen moest ik antwoord geven? sorry denk dat ik die gemist heb ergens dan
 

DeletedUser78825

Guest
20. Cryptic: rare theorie en argumenten op TLF. Zou het kunnen dat er hier 2 wolven zijn die elkaar proberen verdacht te maken en daardoor proberen zichzelf veilig te stellen als de ene wolf blijkt?

Uhm, wat?
Ik heb gewoon zijn postgedrag geanalyseerd - en gezegd dat ik bij hem op dat moment het meeste twijfels had?
Het scheelt ook wel trouwens dat er zoveel mensen actief zijn geweest dat het inderdaad makkelijk was om naar veel mensen te kijken, ja. En ja, dat is sarcasme.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik weet dat je hier op mij stemt en dat het nu dus verdacht is dat ik jou daarom beschuldig van wolf zijn.

Maar je zegt van je hebt voorkennis omdat ik blaasje een burger noem. Maar dan zal ik toch geen wolf zijn. Anders verraad ik mezelf hier wel heel erg.

Natuurlijk weten de wolven wie de andere wolven zijn en wie er dus geen wolf zijn. Maar dan kan blaasje ook nog een andere rol hebben dan burger.

Blaasje is ook een burger. Niets meer en niets minder.

Hele makkelijke stem op mij dus.

Ja ik weet dit is misschien al de zoveelste die ik beschuldig. Maar ik denk dat mijn stem vanavond op jou gaat tigor.

Wat ik bedoel is dat je wel heel zelf zeker zegt dat blaasje burger is terwijl je dat nooit 100% zeker kan zeggen. Dus met voorkennis bedoel ik dat je dus ofwel weet dat hij goedje is door dat je wolf bent, anders doe je in mijn ogen zo geen uitspraak over een speler. Omdat je 0,0 kennis hebt van wie wat is. Snapje...

bashtieboy loopt alleen maar op mij te bashen ben er wel een beetje klaar mee hoor ik denk wel dat hij wolf is anders durfde hij dat echt niet :D

en tigor is ook wolf want ze voegde me toe op Skype?

Wil ik eens lief zijn en met jou terug praten is het nog niet goed!!

Anthraxxis en mohniels gaan heel makkelijk op mij. The zelf Made man gaat ook mee. Alle drie zonder goede reden. The zelf Made man loopt gewoon mee. Waarschijnlijk als wolf omdat er op anthraxxis ook 2 stemmen staan. Staan dus nu 2 op anthraxxis en 3 op mij. Waarschijnlijk anthraxxis en the zelf Made man dus wolf.

The self Made man stemt op mij zodat anthraxxis niet gelynchd wordt.

Enigszins loop je nu mensen te verdenken maar met iets concreets kom je niet. En reageer je op de mensen die op jou hebben gestemd maar dan kom je alsnog niet exht met een verdachte... je noemt mij verdacht omdat ik gisteren op stemde, en zegt dat wellicht jou stem op mij gaat? Dan was ik benieuwd met welke argumenten. Maar vervolgens stem je wel op antrha omdat sie heel gemakkelijk op jou gaat?

Daarnaast als dat effectief zo is als je nu benoemd zou dit wel een heel erg vroege reddingsactie zijn niet?
Maar ik laat het schip in het midden en laat je ff links liggen. Ik heb zo mijn redenen daar voor en wil nu niet in een tunnelvisie belanden en ff verder kijken
 

DeletedUser20001

Guest
Tigor er zijn ook goedjes die rollen van anderen weten.

Volgens mij zeg ik ook alleen maar iets over blaasje en over niemand anders wat. Omdat ik voor de rest van niemand weet wat ze zijn.

Maar ik vind dat anthraxxis veel te makkelijk zonder reden op mij gaat. Vervolgens gaat er iemand met hem mee.

Ja dat zijn dan in mijn ogen wolven. Misschien mohniels ook. Maar die laat ik nog even links liggen.
 

DeletedUser76681

Guest
Tigor er zijn ook goedjes die rollen van anderen weten.

Volgens mij zeg ik ook alleen maar iets over blaasje en over niemand anders wat. Omdat ik voor de rest van niemand weet wat ze zijn.

Maar ik vind dat anthraxxis veel te makkelijk zonder reden op mij gaat. Vervolgens gaat er iemand met hem mee.

Ja dat zijn dan in mijn ogen wolven. Misschien mohniels ook. Maar die laat ik nog even links liggen.

Dat weet ik, na het lezen en vandaar mijn rare post. Ik had het door nadat ik mijn post aan het maken was.
 
Reactiescore
1.738
Heb de instellingen gelezen , er is geen Cupido dus geen koppeltje.

Dan nog vind ik het raar dat jullie elkaar beschermen.
 

DeletedUser76681

Guest
Heb de instellingen gelezen , er is geen Cupido dus geen koppeltje.

Dan nog vind ik het raar dat jullie elkaar beschermen.

Er zijn ook andere redenen waarom men iemand beschermd zonder koppeltje of wolf te zijn.
 
Bovenaan