[Speeltopic] WvW #284 Heppieland

DeletedUser76198

Guest
Castiel



Knap dat je me daarvoor een lynchstem geeft.
Vind die stem al even gemakkelijk als die van Castiel op Loyal. Dat ik op TLF ging had niets te maken dat ik druk wilde zetten. Dat is omdat ik voor hem meer argumenten voor mezelf had dan bv laila en loyal er hadden.

Maar goed meer kan ik daar niet over zeggen, want vind het maar een stom argument om me op te weren.

Snap dat het voor jou een stom argument is daar je het doet en je er niet echt op kunt weren. Betekent niet dat het niet waar is (of in ieder geval dat mensen het raar vinden)

Hier wilde ik nog wel even op reageren, want dit is zo'n domme actie. Net alsof het hem niet kan schelen als hij gewelpt zou worden. Enkel de wolven hebben hier voordeel bij.
Voor mij kan dit twee dingen betekenen:
1) Hij is jager en maakt een beslissing omdat hij in het nauw was gedreven
2) Hij is zelf welp of wolf en weet dat hij met deze claim redelijk save is (immers heb ik vorig potje zelf ook jager geclaimd terwijl ik welp was)

Claim negeren vind ik meer als wof spelen. Het is dag 1 geen tegenclaim (begrijpelijk want wep) maar dan nog, claim is claim.

Want? Je gaf aan dat je de hele avond het potje gevolgd had, maar niet hebt kunnen posten omdat je bij vrienden was, en dan plaats je deze stem? er moet toch een redenen zijn waarom dat je Laila boven TLF verkoos.

TLF speelt altijd als slechtje, als jullie hem iedere keer hiervoor willen lynchen kun je hem beter uitsluiten. Ik vond hem niet als slechtje spelen.. enige keer dat die slechtje was stelde hij zo obvious slechtjes vragen dat iedereen hem dag 2 had willen pakken.

Laila had een heel andere speelstijl vond ik. Leek zelf een lynch te willen maken/sturen en dat ben ik niet gewend :p

@castiel waarom ben ik verdacht? Kon er gewoon niet veel zijn net zoals eerste dag van het potje van ILT.

Als tlf het vandaag overleeft, dan zit er geen welp in of hij is geen jager.

Of de wep is slim en wacht even af, tlf is de afgelopen potjes een van de "makkelijkste" lynches geweest. Als die jager blijkt knalt die vermoedelijk ook nog een goedje af. Door als wep af te wachten komen er misschien andere claims. Als ik de rollen zie, had de wep gisteravond wss liever een dag gewacht in de hoop dat een raaf/heks vandaag of morgen zou claimen.

Ik ben er trouwens wss vanavond pas weer daar ik geen mb's over heb en dit laden me al een eeuw aan wachten gekost heeft.

Bm aan Hope
 

Deleted User - 2075062

Guest
Als tlf het vandaag overleeft, dan zit er geen welp in of hij is geen jager.

De conclusie die ik dan zou trekken is dat de welp dan inactief is.

@.TimeforplanB ik moet heel eerlijk bekennen dat ik deze dag 1 oprecht erg lastig vond. We hebben nu een stuk meee om van uit te gaan dan gisteren maar ik vond gisteren een lastige dag en vond dat er weinig leads waren om van uit te gaan.

Ik ben op Loyal gegaan omdat ik hem opzettelijk op de achtergrond vond spelen. De posts die hij maakte waren korte bondige reacties op mensen en vaak over de regels. Hij deed niet mee aan verdenkingen of wat dan ook en dat vind ik simpelweg wolfs als hij dat normaal wel doet. Je mag best aangeven of je het hiermee eens bent of niet, ben benieuwd.

Over Laila, die speelt normaal nooit zo gedesideerd. Als wolf heb ik veel aan medewolven gemerkt dat ze wanneer ze wolf zijn opeens een hele duidelijke richting op kunnen denken. Ze hebben immers voorkennis en durven dan opeens vol op mensen te stemmen en er voor te gaan daar waar ze dat normaal niet durfden. Laila deed precies dit, dat is iets dat het voor mij erg verdacht maakte, want waarom was ze opeens zo zeker van der zaak? Normaal vindt ze een stem zetten al lastig zat en dan ook nog is op dag 1? Was mij gewoon net even te toevallig.

Again, verbeter me als ik fout zit in me gedachtegang maar volgens mij denk ik niet heel vreemd.
 

DeletedUser76681

Guest
Snap dat het voor jou een stom argument is daar je het doet en je er niet echt op kunt weren. Betekent niet dat het niet waar is (of in ieder geval dat mensen het raar vinden)

Dus jij vind dat ze daarom mij mogen lynchen? toch absurd. Ik was gisteren ook niet zeker van mijn zaak zoals zo vele. dat ik mijn twijfel niet heb uitgesproken, wilt niet zeggen dat het niet aanwezig was.


TLF speelt altijd als slechtje, als jullie hem iedere keer hiervoor willen lynchen kun je hem beter uitsluiten. Ik vond hem niet als slechtje spelen.. enige keer dat die slechtje was stelde hij zo obvious slechtjes vragen dat iedereen hem dag 2 had willen pakken.

Dus jij zegt nu als hij slechtje is we hem gewoon zijn gang moeten laten gaan dag 1? omdat hij altijd als slechtje speelt. Vorig potje speelde hij ook niet zoals hij nu speelde, toen speelde hij minder opvallend. en riep hij ook niet zo snel dat hij het zou 'opgeven'
Goed zijn claim kunnen we nu niet negeren. het enige wat mij dwars ligt is dat hij zo snel claimde. Dat heb ik hem nog niet zien doen wanneer hij lynch zou zijn dag 1.

De conclusie die ik dan zou trekken is dat de welp dan inactief is.

@.TimeforplanB ik moet heel eerlijk bekennen dat ik deze dag 1 oprecht erg lastig vond. We hebben nu een stuk meee om van uit te gaan dan gisteren maar ik vond gisteren een lastige dag en vond dat er weinig leads waren om van uit te gaan.

Ik ben op Loyal gegaan omdat ik hem opzettelijk op de achtergrond vond spelen. De posts die hij maakte waren korte bondige reacties op mensen en vaak over de regels. Hij deed niet mee aan verdenkingen of wat dan ook en dat vind ik simpelweg wolfs als hij dat normaal wel doet. Je mag best aangeven of je het hiermee eens bent of niet, ben benieuwd.

Over Laila, die speelt normaal nooit zo gedesideerd. Als wolf heb ik veel aan medewolven gemerkt dat ze wanneer ze wolf zijn opeens een hele duidelijke richting op kunnen denken. Ze hebben immers voorkennis en durven dan opeens vol op mensen te stemmen en er voor te gaan daar waar ze dat normaal niet durfden. Laila deed precies dit, dat is iets dat het voor mij erg verdacht maakte, want waarom was ze opeens zo zeker van der zaak? Normaal vindt ze een stem zetten al lastig zat en dan ook nog is op dag 1? Was mij gewoon net even te toevallig.

Again, verbeter me als ik fout zit in me gedachtegang maar volgens mij denk ik niet heel vreemd.

Ik denk dat je hier de mist in gegaan bent, ik heb paar keer met laila in gesprek gegaan nadat ze zo snel dood was. En heb haar toen ook verteld dat ze best wat zelfverzekerder mag zijn van haar eigen, omdat je merkte dat ze altijd wel die eeuwige twijfel heeft. Regelmatig zag ik haar dag 1 op een slechtje stemmen, altijd wel naast diegene die lynch zou worden. Wat ze hier dus wel probeerde, ik weet nog heel goed dat ze heel gefrustreerd was, en als ze dan haar mening zei of haar lynch plaatste het altijd wel haar kop koste. klopt dat kan je niet weten dat ik met haar in gesprek ben gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Als eerst gaan we de BM stem weer zetten op Castiel, zelfde reden als eerst, en hij is niet verdachter geworden.

Daarnaast gaan we maar weer eens de hele rits aan pagina's teruglezen en analyseren
 

DeletedUser

Guest
TLF

Misschien niet de beste redenen, maar ik vind je ene beetje vreemd overkomen. Je bent actief, maar je wilt je niet mengen in de discussies of in de lynch stemming,
Maar je vraagt wel achter een stand van zaken, dat vraag je bij mijn weten als je niet weet hoe de stand is maar wel wilt mengen.

Voor nu heb ik een slechter gevoel bij jou dan de ander mogelijk lynchkandidaten.

Ik ga je claim niet negeren, maar waarom claimen? je had 2 stemmen 2!! Je hebt je zelf in die situatie gebracht. ipv hopeloos met je claim te gooien, stak dan wat meer moeite in het lezen, en niet van die rare antwoorden te geven zoals van de zinloze discussie, want wat heeft dat opgeleverd?

Komop dat is toch uiteindelijk waar WvW omdraait? Wat had je anders gedaan? je stil gehouden, niks gezegd? ik snap dat het demotiverend is, maar grijp gewoon je kans om dan ons te overtuigen dat je goed bent. En niet 2 min voor de deadline nog even een post te gooien. Laat je kopje niet hangen en doe gewoon verder mee. Laila hoorde je toch ook niet klagen omdat ze ineens lynch werd.

Want? Je gaf aan dat je de hele avond het potje gevolgd had, maar niet hebt kunnen posten omdat je bij vrienden was, en dan plaats je deze stem? er moet toch een redenen zijn waarom dat je Laila boven TLF verkoos.

Deze snap ik niet ILT, Je verkiest Pieter boven Loyal. maar je gaat plots op Laila?

@Hopeful waarom je stem switchen naar laila? en niet bv naar Loyal?

Kan iemand me vertellen of dit de speelstyle van Tigor is? Ik ken hem niet zo goed, maar dit ziet er een stuk actiever uit als de vorige pot (geen verwijt of wat, maar ben benieuwd hoe ze normaal speelt)

Als t nu alweer zo gaat dag 1 ben k er klaar mee. Dag WvW
Ik claim Jager

Nou das jammer dat t nu al geclaimd wordt, maargoed, gaat wel info opleveren zo.

En eerste wofje gevonden. Sinds wanneer is een stemming openen wofs? Dit is natuurlijk afhankelijk van de speler maar laila zie ik niet zomaar de stemming openen. Het was geen super theorie maar het geeft wel openingen voor woffen om daar hard op in te gaan. Makkelijk lynch sturen zonder zelf in de spotlights hoeven te staan alleen jammer voor je is dit mislukt.

I like trains
Lynch treintje gewoon, zijn stem en theorie is gewoon wofs

Kun je wellicht nog 1x duidelijk uitleggen waarom jij denkt dat ILT wolf is? Ik snap je eerste citaat niet helemaal
 

DeletedUser76681

Guest
Kan iemand me vertellen of dit de speelstyle van Tigor is? Ik ken hem niet zo goed, maar dit ziet er een stuk actiever uit als de vorige pot (geen verwijt of wat, maar ben benieuwd hoe ze normaal speelt)


*Haar ;) ben nu ook gewoon thuis en dus iets actiever.
 
Reactiescore
2.193
Kan iemand me vertellen of dit de speelstyle van Tigor is? Ik ken hem niet zo goed, maar dit ziet er een stuk actiever uit als de vorige pot (geen verwijt of wat, maar ben benieuwd hoe ze normaal speelt)



Nou das jammer dat t nu al geclaimd wordt, maargoed, gaat wel info opleveren zo.




Kun je wellicht nog 1x duidelijk uitleggen waarom jij denkt dat ILT wolf is? Ik snap je eerste citaat niet helemaal

Lees...
 

Deleted User - 2075062

Guest
Lynch treintje gewoon, zijn stem en theorie is gewoon wofs

Je zit weer te pushen Time. Dat kan of betekenen dat je gewoon goedje bent en gewoon weer een wolfje gevangen hebt. Of dat je zelf voor de verandering een keertje slecht bent. Gezien je spel gisteren neig ik naar het eerste in elk geval.

Kan iemand me vertellen of dit de speelstyle van Tigor is? Ik ken hem niet zo goed, maar dit ziet er een stuk actiever uit als de vorige pot (geen verwijt of wat, maar ben benieuwd hoe ze normaal speelt)



Nou das jammer dat t nu al geclaimd wordt, maargoed, gaat wel info opleveren zo.




Kun je wellicht nog 1x duidelijk uitleggen waarom jij denkt dat ILT wolf is? Ik snap je eerste citaat niet helemaal

Tigor roept dat anderen makkelijke stemmen plaatsen maar doet het zelf ook. Dat vind ik apart en ligt niet helemaal in haar straatje eerlijk gezegd. Ze is meestal wel kritisch maar niet als ze zelf ook zo'n stem zet. Vorig potje had ze gewoon iets minder tijd, dus de activiteit is niet iets waar je naar moet kijken. Daarnaast was ze vorig potje wolf dus dat zou dan in haar voordeel spreken ;)

Wat betreft de claim, laten we die aub even lekker negeren en het er niet meer over hebben. Snap niet helemaal waarom Tigor daar weer over begint.
 

DeletedUser76198

Guest
Dus jij vind dat ze daarom mij mogen lynchen? toch absurd. Ik was gisteren ook niet zeker van mijn zaak zoals zo vele. dat ik mijn twijfel niet heb uitgesproken, wilt niet zeggen dat het niet aanwezig was.

Ja tuurlijk :D afwijkend gedrag kan slaan op, het is niet dat men concrete en goede argumenten tegen Laila had he. Zoals jij TLF zei het is wvw, hier word je de eerste dagen vaak gelynchd zonder goede redenen. Snap echt niet waarom je zo extreem reageert op 1 stem.

Dus jij zegt nu als hij slechtje is we hem gewoon zijn gang moeten laten gaan dag 1? omdat hij altijd als slechtje speelt. Vorig potje speelde hij ook niet zoals hij nu speelde, toen speelde hij minder opvallend. en riep hij ook niet zo snel dat hij het zou 'opgeven'
Goed zijn claim kunnen we nu niet negeren. het enige wat mij dwars ligt is dat hij zo snel claimde. Dat heb ik hem nog niet zien doen wanneer hij lynch zou zijn dag 1.

Ja dat zeg ik inderdaad absoluut niet. Ik zeg laat die jongen eens spelen zeker nu die een claim heeft. Ik vind het niet bepaald in jou voordeel spreken dat je TLF zo graag als lynch ziet ondanks zijn claim en zijn toch vrij vaste manier van als slechtje gezien worden. Deze hele quote is erop gemaakt om hem slecht af te tekenen tegenover de rest waar iedereen hem juist buiten beschouwing moet laten/ als goedje zien tot het tegendeel bewezen is.
 

DeletedUser77898

Guest
Over Laila, die speelt normaal nooit zo gedesideerd. Als wolf heb ik veel aan medewolven gemerkt dat ze wanneer ze wolf zijn opeens een hele duidelijke richting op kunnen denken. Ze hebben immers voorkennis en durven dan opeens vol op mensen te stemmen en er voor te gaan daar waar ze dat normaal niet durfden. Laila deed precies dit, dat is iets dat het voor mij erg verdacht maakte, want waarom was ze opeens zo zeker van der zaak? Normaal vindt ze een stem zetten al lastig zat en dan ook nog is op dag 1? Was mij gewoon net even te toevallig.

Again, verbeter me als ik fout zit in me gedachtegang maar volgens mij denk ik niet heel vreemd.

ik wil hier even op inhaken, want hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ikzelf heb een aantal potjes, die ik op dag 1 actief was ook gelijk geprobeerd een theorie te vormen en op 1 iemand te gaan. Dat werd vaak genadeloos afgestraft met de benodigde lynch stemmen op mij.... Is dus ook een reden voor mij om dag 1 al wat minder actief te zijn, omdat je als goedje ondanks je input en moeite toch een grotere kans hebt op lynch. En inactiefjes worden niet gelyncht en soms ook niet geluncht waardoor die wel overleven?!? Dat is toch de omgekeerde wereld lijkt het wel... Uiteraard begrijp ik, dat er meer informatie te halen valt uit mensen die wel actief zijn en je zo eerder tot een goede conclusie kan komen. Maar toch is het niet helemaal eerlijk.
 
Reactiescore
1.049
Hier wilde ik nog wel even op reageren, want dit is zo'n domme actie. Net alsof het hem niet kan schelen als hij gewelpt zou worden. Enkel de wolven hebben hier voordeel bij.
Voor mij kan dit twee dingen betekenen:
1) Hij is jager en maakt een beslissing omdat hij in het nauw was gedreven
2) Hij is zelf welp of wolf en weet dat hij met deze claim redelijk save is (immers heb ik vorig potje zelf ook jager geclaimd terwijl ik welp was)

Het gevolg is wel dat laila lynch is geworden en dat dit de oorzaak is van deze claim.
Klopt, @laila Sorry, was niet zo de bedoeling
Verder is alleen optie 1 waar, Zal onder Tigor even een wat beter beeld geven

Ik ga je claim niet negeren, maar waarom claimen? je had 2 stemmen 2!! Je hebt je zelf in die situatie gebracht. ipv hopeloos met je claim te gooien, stak dan wat meer moeite in het lezen, en niet van die rare antwoorden te geven zoals van de zinloze discussie, want wat heeft dat opgeleverd?



Komop dat is toch uiteindelijk waar WvW omdraait? Wat had je anders gedaan? je stil gehouden, niks gezegd? ik snap dat het demotiverend is, maar grijp gewoon je kans om dan ons te overtuigen dat je goed bent. En niet 2 min voor de deadline nog even een post te gooien. Laat je kopje niet hangen en doe gewoon verder mee. Laila hoorde je toch ook niet klagen omdat ze ineens lynch werd.

Ten eerste even de verdediging:
Als jij even mn posts had gelezen zag je dat ik er net bovenopviel en geen benul had van de stemming. En aangezien ik dus geen stemmen heb geteld en er 2 vlak na elkaar kwamen zag ik de bui alweer hangen en was k er zo ongelofelijk klaar mee. Kan ik nou nooit eens dag 2 overleven?? En volgens JULLIE moest ik mij meer stilhouden dag 1, En nu beweer je weer dat ik je moet overtuigen..
Kom eens even op.

Daarnaast waarom weer mijn claim benadrukken, Ben je een wofje die hoopt dat een wep dit een keer leest?
En weer die zinloze disccussie benadrukken? Jij gaf n ruk antwoord niet ik.
Verder schrijf je: ''Laila hoorde je ook niet klagen'' Nu vraag ik me af of jij ooit begrijpend lezen hebt gehad??
En dat 2 min voor de deadline viel wel mee hoor ;)
Wat ik eerder raar vindt is plots na 2 posts van mij 2 stemmen op me[/QUOTE]
 
Reactiescore
1.049
Dus jij zegt nu als hij slechtje is we hem gewoon zijn gang moeten laten gaan dag 1? omdat hij altijd als slechtje speelt. Vorig potje speelde hij ook niet zoals hij nu speelde, toen speelde hij minder opvallend. en riep hij ook niet zo snel dat hij het zou 'opgeven'
Goed zijn claim kunnen we nu niet negeren. het enige wat mij dwars ligt is dat hij zo snel claimde. Dat heb ik hem nog niet zien doen wanneer hij lynch zou zijn dag 1.

Tigor je valt echt op, Toen speelde ik even opvallend en ging ik ook een discussie in, namelijk met Sander... Of zit jou t dwars dat ik je toen doorhad??
#PART15 dat je mijn claim nog eens herhaalt....
En wat mij dwarslag is dat ik eens een keer een andere rol als burger had...
En t dus zonde was n speciaaltje eruit te kieperen
 

DeletedUser77898

Guest
Klopt, @laila Sorry, was niet zo de bedoeling
Verder is alleen optie 1 waar, Zal onder Tigor even een wat beter beeld geven



Ten eerste even de verdediging:
Als jij even mn posts had gelezen zag je dat ik er net bovenopviel en geen benul had van de stemming. En aangezien ik dus geen stemmen heb geteld en er 2 vlak na elkaar kwamen zag ik de bui alweer hangen en was k er zo ongelofelijk klaar mee. Kan ik nou nooit eens dag 2 overleven?? En volgens JULLIE moest ik mij meer stilhouden dag 1, En nu beweer je weer dat ik je moet overtuigen..
Kom eens even op.

Daarnaast waarom weer mijn claim benadrukken, Ben je een wofje die hoopt dat een wep dit een keer leest?
En weer die zinloze disccussie benadrukken? Jij gaf n ruk antwoord niet ik.
Verder schrijf je: ''Laila hoorde je ook niet klagen'' Nu vraag ik me af of jij ooit begrijpend lezen hebt gehad??
En dat 2 min voor de deadline viel wel mee hoor ;)
Wat ik eerder raar vindt is plots na 2 posts van mij 2 stemmen op me
[/QUOTE]
even hierop inhaken. TLF als lynch heeft echt geen enkele nut, want ik denk dat vanzelf wel duidelijk gaat worden of zijn claim klopt of niet. Wat ik niet helemaal begrijp is: Je claimt om te zorgen dat de lynch stemmen van je af zijn gehaald, maar had je er wel rekening mee gehouden dat je vanavond een super easy welp target bent nu?! Ik maak zelf ook van die domme beslissingen hoor als ik in het nauw word gedreven en dan ga ik zwarte dood roepen enzo, maar alsnog :p
 

DeletedUser76681

Guest
Ik zie Tlf vandaag niet als lynch? Oké ik gewoon dat hij mee denkt. Daarnaast wil ik ook niet de nadruk leggen op hem en wil ik mijn focus op iets anders leggen dan constant over hem bezig te zijn.

@tlf ik kom zo terug op je post ben ff weg
 

DeletedUser78666

Guest
Evenement dag 2: Oplossen
Heeya, mensjes!
Nog een dag, weer een evenement. Dit keer een opdracht om wijzer te worden, maar om eerst wijzer te worden heb jij eerst wijsheid nodig. Ik stel een drietal kwesties, waarvan ik heb onderzocht dat zij niet met het gebruik van internet op te lossen zijn (of met zeer intensief zoekwerk). Aan jullie om via overleg het op te lossen. Wat jullie winnen? Informatie :D. Een soort van vraag a la wijze burger die jullie samen mogen bepalen, maar daarnaast mogen de woffen ook een vraag stellen in de woffenchat ten gunste van hen. Zowel de woffen als hoedjes hebben dus baat bij het halen van deze opdracht of is het misschien toch verstandiger om deze opdracht links te laten liggen?

Regels vraag:
- Het moet een ja/nee vraag zijn!
- Mag niet persoon gerelateerd zijn, zoals: Is speler A een vrouw? Of is speler B een wof?

Voorbeeldvragen:

- Hoeveel burgers zitten er in?
- Sander, ben jij echt zo lekker als men beweert?


Hoe in te dienen?

Goeie vraag, PlanA! De BM plaatst in het topic voor 22:00 uur alle antwoorden dikgedrukt in t topic en daarbij ook op welke vraag er antwoord op gegeven moet worden (kan alleen ja/nee). Heeya, er zijn twee BM's, dat klopt. Randomizer heeft besloten dat Hopeful het dus in t topic gooit.

w7y7mg.jpg


Vragen:
1. Heel veel landen zijn niet begrensd aan een zee of oceaan, maar er is maar één land ter wereld waar het land zelf niet en al haar buurlanden ook niet begrensd zijn aan een zee/oceaan. Welk land is dit? (2 antwoorden mogelijk, 1 is goed genoeg, kusjes)
2. De kortste oorlog ooit duurde maar liefst 38 minuten, nu hebben wij WvW potjes gekend die korter duurde, maar dat is irrelevant. De dag daarvoor werd er een bank bezet. Welke bank was dit?
3. Op onderstaand plaatje is een tabel te zien, waar 9 nummers al zijn ingevuld. Aan jullie de taak om de rest ook in te vullen met nummers van 1 tot en met 7, let op er mag geen dubbele cijfer in een kolom of rij staan. Uiteindelijk moeten de omringde ?'s opgeteld het al ingevulde getal vormen. Snappen jullie dit? Foto is omgekeerd, excuses.

2ev6khe.jpg


 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Wil even laten weten dat ik vandaag er minder ben. Nu les tot 4, daarna boodschappen doen en koken en dan naar de open mic.

Zal meelezen en input geven, maar verwacht geen grote theorieën van me vandaag.
 
Bovenaan