[Inschrijftopic] WvW #281 / Depressed Express

Reactiescore
338
nogmaals excuses. Was nooit mijn bedoeling het zo te doen...

1. Hopeful
2. TLF
3. DZ
4. TUTM
5. Maroen1
6. Pierre the pieter
7. Thesummerlovesme
8. Tigor
9. Speeder
10. Dragonwoman
11. WatBlaasJeInMijnOor?
12. Donkergast
13. MonoBear
14. BloodWolf
15. GreenGang.
16. Castiel
17. Time
18. Loyal
19. PlanZ
20. @Femilol

Vriendin van mij wil ws wel keertje meedoen. Nog even navragen vanavond

Kan deze 'vriendin' even contact met mij opnemen?
 
Reactiescore
338
Ik heb trouwens niemand uitgesloten. Ik heb wel een gesprekje met summerlovesme gehad, en heb er vertrouwen in dat alles goed komt. Zo niet dan hebben we het recht om een ban aan te vragen, maar weet dat dit niet nodig is. En ZWARTE DOOD roept naar mijn mening ook altijd gewoon uitlokkingen :p!
 

DeletedUser74005

Guest
@CrazySobek Lunchen van medeslechtjes is dus niet toegestaan? Alleen de alfawolf mag dat?

En nog een vraag: Slechte ziener een volwaardig slechtje of een hulpje? (Bij hulpje; hoe komt die als nog in de wolvenchat?)

Klopt het dat er geen normale wolven mogelijk zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
338
@CrazySobek Lunchen van medeslechtjes is dus niet toegestaan? Alleen de alfawolf mag dat?

En nog een vraag: Slechte ziener een volwaardig slechtje of een hulpje? (Bij hulpje; hoe komt die als nog in de wolvenchat?)

Klopt het dat er geen normale wolven mogelijk zijn?

Hey! Sorry ben even in Den Haag atm. Ik pas alles zo aan! Echt excuses hiervoor.

Ziener komt niet bij de wolven. Lunchen medeslechtjes niet toegestaan, maar mag eenmalig wel gedaan worden door de satanistische sekteleider.

Volgende keer begin ik wat eerder met alles opzetten, had alleen niet dracht dat iedereen maandag wilde beginnen! Haha!

Hoop op begrip!
 

DeletedUser74005

Guest
Zou ervan maken: wanneer ziener een weerwolf ziet, treedt hij toe tot de wolvenchat. Anders is de rol nutteloos:p
@CrazySobek
 
Bovenaan