[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser78303

Guest
Wel willen stemmen, maar nog niet plaatsen is ook wolfs imo. Zet dan gelijk je stem en maak duidelijk dat het je menens is. Ik ben benieuwd of je nog altijd donkergat stemt als niemand met je mee gaat vanavond?
Volgens mij heeft ze haar stem al op mij staan, ga ik tenminste wel vanuit...
 

DeletedUser78303

Guest
Oh laat maar dan, bedankt voor het kijken naar andere mensen dan ik fam :D
 

DeletedUser78303

Guest
Een dwaze heks kan zijn/haar drankjes ook aan wolven geven. Dat weet je? Waarom zie je fam dan nu zo simpel voor een goedje aan?
Nou ik heb er even over nagedacht. Er was gisteravond geen lunch door een DO, BE, Slet, drankje of Infectie.

Infectie vind ik het nog wat vroeg voor. De kans dat de wolven een lunch op de DO, beschermende gelukkige van de BE of slet gooiden was in dat stadium van het spel erg klein. Daarbij heeft niemand fam d'r drankjesclaim tegengesproken. De kans dat ze een wolf is is gewoon erg klein, maar wel aanwezig. Het enige wat niet in haar voordeel is, is dat ze een uur heeft gewacht met het bekendmaken.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ga mee met onze BM op TUTM. Sommigen zullen het een counter noemen, maar volgens mij is hij het die countert. Zijn gedrag is zeer vreemd. De verdenkingen die hij uit, zijn op lucht gebouwd en het is duidelijk dat hij niet alles meeleest.
 

DeletedUser74597

Guest
Je bedoel donker gat of fam zeker ?
Ik zou als ik tussen hun zou moeten kiezen voor donkergat kiezen ...
 

Deleted User - 487871837

Guest
Nou ik heb er even over nagedacht. Er was gisteravond geen lunch door een DO, BE, Slet, drankje of Infectie.

Infectie vind ik het nog wat vroeg voor. De kans dat de wolven een lunch op de DO, beschermende gelukkige van de BE of slet gooiden was in dat stadium van het spel erg klein. Daarbij heeft niemand fam d'r drankjesclaim tegengesproken. De kans dat ze een wolf is is gewoon erg klein, maar wel aanwezig. Het enige wat niet in haar voordeel is, is dat ze een uur heeft gewacht met het bekendmaken.

Infectie is niet ipv. lunch
 
Reactiescore
2.196
Een wolf kan gewoon niet lunchen en dan levensdrankje gewoon verwaarlozen. Dat is wel een waardeloos argument om iemand vrij te spreken.

Ben er zelf nog niet echt uit. Tutm blijft wel spoken in mijn hoofd maar niet zo erg als gisteren.
 

DeletedUser74597

Guest
Tja , zelf heb ik bij jou het meeste gevoel van wolf ..waarom nou je speelt normaal een stuk feller dan dat je nu speel
Maar dat is ook me enige anders dan anders dat je speel vergeleken normaal waardoor ik dit idee heb .
 
Reactiescore
559
nou ik vind de stemmingen nog steeds vreemd die 3x hetzelfde zijn geweest. Zou wat PlanB zegt wel beetje vreemd zijn als de wolven zo spelen, maar ik denk toch dat er daar wel minimaal 1/2 tussen gaan zitten :)

Verder is het voor mij heel lastig om nu 1 iemand met zekerheid aan te wijzen als wolf...

Fam denk dat ik er wel uit ben zo. Denk dat er een kans is van 70% dat zij wolf is. Bij derest weet ik het gewoon niet en zit het rond de 50%. Ze speelt apart en op haar lijstje staan sws 2 goedjes en wellicht NITS ook, oftewel 3 goedjes. Dat klopt voor geen pepernoot. Donkergat stelt overigens niet alleen vragen maar geeft ook zijn mening over spelers.
je kan niet met zekerheid een wolf aanwijzen, met 70 % kom je anders al een heel eind.
maar je zet donkergat wel in je lijstje met goedjes en eventueel NITS ook :|

vraag me af waar je die zekerheid vandaan haalt?
terwijl ze bij een hoop naar de slechte kant neigen
 

DeletedUser78769

Guest
Tja , zelf heb ik bij jou het meeste gevoel van wolf ..waarom nou je speelt normaal een stuk feller dan dat je nu speel
Maar dat is ook me enige anders dan anders dat je speel vergeleken normaal waardoor ik dit idee heb .
Over wie gaat dit?
 
Bovenaan