[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

Reactiescore
976
Even een snelle korte samenvatting van mijn view op dit moment:
  • Tussen Dragonwoman (vervanger Castiel), PlanA en PlanB zit waarschijnlijk één of twee wolfjes. Echter kan ik op dit moment niet snel iemand aanwijzen.

  • Famdecibel doet niet echt iets speciaals, al vond ik het wel raar dat ze ergens expliciet haar vertrouwen in mij uitte. Normaal is ze toch Queen Argwaan?

  • Door die post van TLF geloof ik niet dat Pierre de Pieter wolf is. Ze mogen dan wel zeggen dat er geen voorkennis was, ik denk het wel. De manier waarop Pieter reageerde wijst ook naar goedje. Hij vroeg zich af of TLF wel mocht zeggen dat hij een andere keer wolf kon zijn en of alle posts niet moesten verwijderd worden.

  • Als TUTM slechtje is, is hij een meester in fake drama. Zijn drama kwam geloofwaardig over.

  • Sir thrones & Jokersbrain = inactief

  • Jessica = Slechte beul? Een echte beul gaat zijn actie pas doen als hij in gevaar komt. Verder geloof ik wel dat in de wolvenchat werd gezegd dat ze snel haar actie moest doen, aangezien er kans was dat ze snel gelynched ging worden.

  • NITS = Wolfje? Vond het echt vreemd dat hij op dag 1 zo gefixeerd op mij was.

Over de rest niet echt een mening op het eerste gezicht, al ga ik wel Donkergat ook eens bekijken want ik zie dat andere hem naar voor schuiven. Momenteel neig ik naar Jessica.
 
Reactiescore
976
Om een beetje meer activiteit te brengen en inzicht te verwerven. Lijstjes-tijd!

@Hopeful

Zet volgende namen in een lijstje. Van boven naar onder wie je het eerst zou lynchen. Redenen moeten niet gegeven worden.

PlanA, PlanB, Westkip, Jessica, Dragonwoman

@Tigor

Idem. PlanA, PlanB, Westkip, Dragonwoman

@.TheonlyplanisA

Idem. PlanB, Westkip, Hopeful, Dragonwoman

@.TimeforplanB

Idem. PlanA, Westkip, Dragonwoman

@famdecibel

Idem. PlanA, PlanB, Westkip, Dragonwoman

@donkergat

Idem. PlanA, PlanB, Westkip, Dragonwoman

@Dragonwoman

Idem. PlanA, PlanB, Westkip, Hopeful, Jessica
 
Reactiescore
3.586

Ik zat dan wel fout bij crazy maar die speelde vreselijk passief. Hij was actief maar zonder inhoud. Ook die post van "ik zet mijn stem iig niet op een goedje" maakte hem verdacht. Ik heb dus ook het drankje gegooid. .

Waarom kom je uzelf verdedigen omdat je fout zat bij Crazy? Vrij normaal dat je dag 2 er naast kan zitten. Je uitleg 'speelt redelijk passief' is wel op meerdere van toepassing als in vele posten en weinig inhoud dus je verdediging vind ik buiten onnodig ook nog eens erg matig :)


  • Tussen Dragonwoman (vervanger Castiel), PlanA en PlanB zit waarschijnlijk één of twee wolfjes. Echter kan ik op dit moment niet snel iemand aanwijzen.
Is dat statistisch bekeken of heb je daar ook aanleidingen toe want anders is dit maar een erg vage bewering :p

  • [*]Famdecibel doet niet echt iets speciaals, al vond ik het wel raar dat ze ergens expliciet haar vertrouwen in mij uitte. Normaal is ze toch Queen Argwaan?
Niemand doet echt iets speciaals wel ben ik het met je eens dat Fam gewoonlijk nooit iemand vertrouwd dus dat ze dit 'zomaar' doet richting jouw is wel op zen zachts gezegd raar te vinden.
 
Reactiescore
976
Is dat statistisch bekeken of heb je daar ook aanleidingen toe want anders is dit maar een erg vage bewering :p

Nja, de spelleiding kennende doen ze een randomizer maar passen ze de rollen ook aan als het moet. Uit ervaring weet ik dat er altijd wel één wolfje is met tig aantal potjes als ervaring. Dan denk ik aan: ikzelf, PlanA, PlanB, CrazySobek, Castiel, Blaasje en TheSummerLovesMe (Jens).
 

DeletedUser78666

Guest
Westkieken, ik kan hier serieus antwoord opgeven, ik volg t potje totaal niet.
 
Reactiescore
2.196
Even een snelle korte samenvatting van mijn view op dit moment:
  • Tussen Dragonwoman (vervanger Castiel), PlanA en PlanB zit waarschijnlijk één of twee wolfjes. Echter kan ik op dit moment niet snel iemand aanwijzen.

  • Famdecibel doet niet echt iets speciaals, al vond ik het wel raar dat ze ergens expliciet haar vertrouwen in mij uitte. Normaal is ze toch Queen Argwaan?

  • Door die post van TLF geloof ik niet dat Pierre de Pieter wolf is. Ze mogen dan wel zeggen dat er geen voorkennis was, ik denk het wel. De manier waarop Pieter reageerde wijst ook naar goedje. Hij vroeg zich af of TLF wel mocht zeggen dat hij een andere keer wolf kon zijn en of alle posts niet moesten verwijderd worden.

  • Als TUTM slechtje is, is hij een meester in fake drama. Zijn drama kwam geloofwaardig over.

  • Sir thrones & Jokersbrain = inactief

  • Jessica = Slechte beul? Een echte beul gaat zijn actie pas doen als hij in gevaar komt. Verder geloof ik wel dat in de wolvenchat werd gezegd dat ze snel haar actie moest doen, aangezien er kans was dat ze snel gelynched ging worden.

  • NITS = Wolfje? Vond het echt vreemd dat hij op dag 1 zo gefixeerd op mij was.

Over de rest niet echt een mening op het eerste gezicht, al ga ik wel Donkergat ook eens bekijken want ik zie dat andere hem naar voor schuiven. Momenteel neig ik naar Jessica.

Top argumenten ook, je pakt random en begint dan te roepen. Over fam mee eens. Joker en sir thrones mogen doodvallen. Over tutm niet mee eens, na 1 stem al meteen stem op zichzelf zetten is onzin en heeft geen meerwaarde.

Of jess slechte of goede beul is is niet van belang. Gewoon laten leven aangezien die als slechte beul toch niet kan lunchen. Dat jij jess wil lynchen zegt meer over jou.

Van Nits is gewoon een counter. Dit lijkt me trouwens meer een reddingsactie voor tutm.

En Joker waarom zou ik niet mijn beweegstappen mogen uitleggen?
 
Reactiescore
976
Of jess slechte of goede beul is is niet van belang. Gewoon laten leven aangezien die als slechte beul toch niet kan lunchen. Dat jij jess wil lynchen zegt meer over jou.

Uit de slechte beul lynchen valt wel iets te leren. Wolven gaan haar initieel proberen redden. ;)
 

DeletedUser17472

Guest
famdecibel

Idem. PlanA, PlanB, Westkip, Dragonwoman

Dat zijn slechts vier namen .... De rest doet ook nog mee.

Famdecibel doet niet echt iets speciaals, al vond ik het wel raar dat ze ergens expliciet haar vertrouwen in mij uitte. Normaal is

Je weet dat mijn vertrouwen altijd maar aan een zijden draadje hangt.

Time heeft mijn bmstem gekregen en ik heb nog geen redenen hem niet te vertrouwen.
Plan a staat bij mij bij de goedjes. Ik vind hem niet prettig spelen, maar dat komt door zijn gedrag naar mij.
Dragon heeft nog te weinig gezegd . Daar heb ik geen mening over.
 
Reactiescore
93
Even een snelle korte samenvatting van mijn view op dit moment:
  • Tussen Dragonwoman (vervanger Castiel), PlanA en PlanB zit waarschijnlijk één of twee wolfjes. Echter kan ik op dit moment niet snel iemand aanwijzen.

  • Famdecibel doet niet echt iets speciaals, al vond ik het wel raar dat ze ergens expliciet haar vertrouwen in mij uitte. Normaal is ze toch Queen Argwaan?

  • Door die post van TLF geloof ik niet dat Pierre de Pieter wolf is. Ze mogen dan wel zeggen dat er geen voorkennis was, ik denk het wel. De manier waarop Pieter reageerde wijst ook naar goedje. Hij vroeg zich af of TLF wel mocht zeggen dat hij een andere keer wolf kon zijn en of alle posts niet moesten verwijderd worden.

  • Als TUTM slechtje is, is hij een meester in fake drama. Zijn drama kwam geloofwaardig over.

  • Sir thrones & Jokersbrain = inactief

  • Jessica = Slechte beul? Een echte beul gaat zijn actie pas doen als hij in gevaar komt. Verder geloof ik wel dat in de wolvenchat werd gezegd dat ze snel haar actie moest doen, aangezien er kans was dat ze snel gelynched ging worden.

  • NITS = Wolfje? Vond het echt vreemd dat hij op dag 1 zo gefixeerd op mij was.

Over de rest niet echt een mening op het eerste gezicht, al ga ik wel Donkergat ook eens bekijken want ik zie dat andere hem naar voor schuiven. Momenteel neig ik naar Jessica.
Mag ik vragen waar je op baseert dat ik mogelijk een wolf zou zijn?

Wat je 2e punt betreft, als Famdecibel een wolf zou zijn en opeens jou vertrouwt terwijl ze normaal 'Queen argwaan' is, wat zou hiervoor de reden zijn volgens jou? Dat jullie samen in de wolvenchat zitten misschien?

Wat Jessica betreft weet ik niet of ze goede of slechte beul zou zijn... In beide gevallen zou ik denken dat je het pas doet als je dreigt gelynched te worden. Als slechte beul lijkt me niet dat je bang hoeft te zijn voor lunch, wat als goede beul nog mogelijk is. Het KAN zijn dat ze de actie alvast uitvoerde zodat de wolven zeker wisten dat ze geen actie meer had die hen in gevaar kon brengen indien goed uitgevoerd.
 
Reactiescore
976
Mag ik vragen waar je op baseert dat ik mogelijk een wolf zou zijn?

Je bent de vervanger van Castiel. Zie mijn eerdere post:
Nja, de spelleiding kennende doen ze een randomizer maar passen ze de rollen ook aan als het moet. Uit ervaring weet ik dat er altijd wel één wolfje is met tig aantal potjes als ervaring. Dan denk ik aan: ikzelf, PlanA, PlanB, CrazySobek, Castiel, Blaasje en TheSummerLovesMe (Jens).
Wat je 2e punt betreft, als Famdecibel een wolf zou zijn en opeens jou vertrouwt terwijl ze normaal 'Queen argwaan' is, wat zou hiervoor de reden zijn volgens jou? Dat jullie samen in de wolvenchat zitten misschien?

Wolfjes vallen goedjes aan, maar verdedigen ook goedjes
In de zin van: wie probeert haar te redden? Ik maak me voornamelijk zorgen dat we WEER een goedje lynchen als ze een goede beul blijkt te zijn...

Ik zie een link tussen Jessica en PlanB.

In de loop van de dag zie ik wel wat er nog gebeurt en wat de reacties zijn die op mijn berichten komen. Ben toch al blij dat er wat beweging is gekomen.
 
Reactiescore
2.196
Omdat niemand ernaar vroeg en ik het dus raar vind jij blijkbaar de nood had jezelf te komen verdedigen.

Nood? Dus ik mag niet mijn gedachtegang delen?

@Westkip wie zegt dat als jess slechte beul is dat ze in de wolvenchat zit? Je wil
een mogelijk goedje lynchen omdat het misschien antwoord geeft op de wolven maar ik acht de kans als ze slechte beul is dat ze in de wolvenchat zit rond de 25 procent als je kijkt naar activiteit. Dus nee ik ben het er niet mee eens.
 
Reactiescore
976
Nood? Dus ik mag niet mijn gedachtegang delen?

@Westkip wie zegt dat als jess slechte beul is dat ze in de wolvenchat zit? Je wil
een mogelijk goedje lynchen omdat het misschien antwoord geeft op de wolven maar ik acht de kans als ze slechte beul is dat ze in de wolvenchat zit rond de 25 procent als je kijkt naar activiteit. Dus nee ik ben het er niet mee eens.

Ow slechte beul zit niet meteen in de wolvenchat. Dat verandert de zaak. Ik denk niet dat Jessica uit eigen beweging als slechte beul zijnde haar actie gaat uitvoeren.
 
Reactiescore
93
Dat zijn slechts vier namen .... De rest doet ook nog mee.



Je weet dat mijn vertrouwen altijd maar aan een zijden draadje hangt.

Time heeft mijn bmstem gekregen en ik heb nog geen redenen hem niet te vertrouwen.
Plan a staat bij mij bij de goedjes. Ik vind hem niet prettig spelen, maar dat komt door zijn gedrag naar mij.
Dragon heeft nog te weinig gezegd . Daar heb ik geen mening over.

Mijn excuses dat ik nog niet zoveel gepost heb. Dit is heel anders dan dat ik gewend bent van WvW (gewoon met een groep IRL ipv online:p). Ik vind tot nu toe erg lastig om mensen te verdenken. Ook heb ik liever dat mijn posts enigzins nuttig zijn:p
 
Bovenaan