[Speeltopic] WvW 262: The 100

Deleted User - 487871837

Guest
Anthraxxis

@GaMeBr3AKeR
Spelers die mijn vragen negeren maken zich voor mij meteen verdachter. Nu nog meer omdat ik een vraag stel en Tigor niet, maar je wel Tigor een wederwoord geeft en mij niet terwijl ik nochtans expliciet zeg dat je een verdachte post maakte.

Gamebreaker
 

DeletedUser8414

Guest
Veel succes en plezier iedereen!

Ik ben wederom bereid om bm te worden, graag weer een quasi unanieme verkiezing zoals vorige keer, na 3 dagen waren alle wolven al dood, wie kan beter? :D

Mijn stem zal waarschijnlijk naar Time gaan, stelt zelden teleur als bm en is gewoon bij de beste in een non-netwerk potje.

Succes jongens!

Kijkend naar de spelerslijst gaat mijn BM waarschijnlijk naar Freaker, Jens of Lytho, gezien ik met een groot deel van de spelers nog nooit gespeeld heb en zij zich voor mij al meerdere malen bewezen hebben. Wie daadwerkelijk de stem krijgt is afhankelijk van hun activiteit en toevoegingen deze dag(en).

Edit: vergeet ik toch helemaal Westkieken als BM te overwegen :eek: Bij deze dan.
Jij hebt nog nooit op mij gestemd als bm. :( Wordt wel eens tijd.
 

DeletedUser64575

Guest
Veel succes en plezier iedereen!

Ik ben wederom bereid om bm te worden, graag weer een quasi unanieme verkiezing zoals vorige keer, na 3 dagen waren alle wolven al dood, wie kan beter? :D

Mijn stem zal waarschijnlijk naar Time gaan, stelt zelden teleur als bm en is gewoon bij de beste in een non-netwerk potje.

Jij hebt nog nooit op mij gestemd als bm. :( Wordt wel eens tijd.

Ik neem je in overweging. Dat is al best wat :p


Jij loopt nogal makkelijk mee, niet?
 

DeletedUser64575

Guest
Het was een niet serieuze bm stem, meer een grapje.

Gamebreaker

Lynch stem bedoel je?

Dit vind ik toch wel verdacht eerlijk gezegd. Ik dacht eerst dat je gewoon meeliep, wat je in mijn ogen goedje (hooguit welp) zou maken. Een beginnend wolf zou namelijk niet zo snel in het wilde weg stemmen zonder eerst om advies te vragen in de wolvenchat. Nu trek je je stem ineens terug en geef je aan dat het een grapje was. Had je dan toch in het wilde weg gestemd en werd je erop aangesproken door een medewolf?
 

DeletedUser74966

Guest
Deze vind ik wel leuk :p maar je hebt totaal niets aan hun skype, aangezien het een non netwerkpotje is
Anthraxxis

@GaMeBr3AKeR
Spelers die mijn vragen negeren maken zich voor mij meteen verdachter. Nu nog meer omdat ik een vraag stel en Tigor niet, maar je wel Tigor een wederwoord geeft en mij niet terwijl ik nochtans expliciet zeg dat je een verdachte post maakte.
Heb je die post aangepast? Want ik had nochtans het deel erboven wel gelezen maar het citaat niet gezien voorheen. Dus je hoeft niet gelijk zo aanvallend te zijn. Ik weet best dat je daar iets mee hebt. Anthra weet dat geloof ik al te goed ;)

En ik was vorig potje wel goedje. Eerste dag gelyncht als DO :(
 
Reactiescore
167
Het was een niet serieuze bm stem, meer een grapje.

Gamebreaker

Een BM stem is blauw, niet rood ;)

Ik zou het ook wel fijn vinden als gamebreaker uitleg geeft over zijn eerste post... het kan gewoon een trollpost zijn maar het kan inderdaad ook een diepere betekenis hebben

EDIT: Gamebreaker heeft net voor me al gereageerd... dus negeer dit maar ;)
 
Reactiescore
2.196
Veel succes en plezier iedereen!

Ik ben wederom bereid om bm te worden, graag weer een quasi unanieme verkiezing zoals vorige keer, na 3 dagen waren alle wolven al dood, wie kan beter? :D

Mijn stem zal waarschijnlijk naar Time gaan, stelt zelden teleur als bm en is gewoon bij de beste in een non-netwerk potje.


Jij hebt nog nooit op mij gestemd als bm. :( Wordt wel eens tijd.

Belangrijkste wat er gezegd is tot nu toe.

@Westkip lees jij potjes mee die je zelf niet speelt?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Whoops.

Lynch inderdaad.
(Ik ben net wakker, echt waar).

Mooie theorie wel, alleen klopt er niet zoveel van. Ik ben een beetje in een trollende bui. Stem inderdaad niet random op mensen en, mocht ik nog niks doorhebben op dag 1, neig ik wel naar een meeloopstem. Zie je ook wel als je m'n eerste potje terugleest.

Misschien niet de meest slimme actie, maar je leert immers door te doen, niet?
 
Reactiescore
976
Heb je die post aangepast? Want ik had nochtans het deel erboven wel gelezen maar het citaat niet gezien voorheen. Dus je hoeft niet gelijk zo aanvallend te zijn. Ik weet best dat je daar iets mee hebt. Anthra weet dat geloof ik al te goed ;)

En ik was vorig potje wel goedje. Eerste dag gelyncht als DO :(

Oei klopt, ik had mijn post aangepast. M'excusi.

Help me even want zo goed heb ik het niet gevolgd. Kwam er vorig potje kritiek op die post toen je net hetzelfde zei?

Belangrijkste wat er gezegd is tot nu toe.

@Westkip lees jij potjes mee die je zelf niet speelt?

Sowieso niet alles alles, soms wel deels. Vorig potje was anders want ik dacht aanvankelijk dat ik meedeed en daarom had ik de eerste posts gelezen.
 

DeletedUser64575

Guest
Whoops.

Lynch inderdaad.
(Ik ben net wakker, echt waar).

Mooie theorie wel, alleen klopt er niet zoveel van. Ik ben een beetje in een trollende bui. Stem inderdaad niet random op mensen en, mocht ik nog niks doorhebben op dag 1, neig ik wel naar een meeloopstem. Zie je ook wel als je m'n eerste potje terugleest.

Misschien niet de meest slimme actie, maar je leert immers door te doen, niet?

Hmm nouja ik zal het voor de wolven niet te makkelijk maken door op dag 1 al een beginnende speler verdacht te maken, gezien dat vaak de dag 1 lynches zijn, dus ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik wil je inderdaad wel aanraden uit te kijken met trollen :)

@WatBlaasJeInMijnOor?, het hoeft niet altijd bij overwegen te blijven he. :D

Ik vind al dat trollen wel leuk eigenlijk, anders ben ik altijd één van de enige. Watblaasjeinmijnoor?, tot je mij als bm stemt. :mad:

Jenskeuh
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hmm nouja ik zal het voor de wolven niet te makkelijk maken door op dag 1 al een beginnende speler verdacht te maken, gezien dat vaak de dag 1 lynches zijn, dus ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik wil je inderdaad wel aanraden uit te kijken met trollen :)

Er kunnen ook serieuze dingen uit me komen hoor. Vind alleen de beginfase lastig omdat ik wat inzicht mis nog, dus daarom maar doen wat ik wel kan :rolleyes:
 

DeletedUser69785

Guest
Veel succes en plezier iedereen!

Ik ben wederom bereid om bm te worden, graag weer een quasi unanieme verkiezing zoals vorige keer, na 3 dagen waren alle wolven al dood, wie kan beter? :D

Mijn stem zal waarschijnlijk naar Time gaan, stelt zelden teleur als bm en is gewoon bij de beste in een non-netwerk potje.

Nog maar de 2e keer dat ik je echt arrogant/opschepperig zie worden om je statistieken hieromtrent. Deze keer wil je het precies wel héél graag zijn.
Ik weet niet of jonas wil maar freaker play.

Mooie theorie wel, alleen klopt er niet zoveel van. Ik ben een beetje in een trollende bui. Stem inderdaad niet random op mensen en, mocht ik nog niks doorhebben op dag 1, neig ik wel naar een meeloopstem. Zie je ook wel als je m'n eerste potje terugleest.

Ik heb die eergisteren nog helemaal gelezen en ik ben akkoord.
 
Reactiescore
976
@WatBlaasJeInMijnOor?
Ik vind al dat trollen wel leuk eigenlijk, anders ben ik altijd één van de enige. Watblaasjeinmijnoor?, tot je mij als bm stemt. :mad:

Hmm jij vindt van jezelf dat je een trollende speler bent? Ik zie jou eigenlijk eerder als een serieuze (niet trollende) speler. Raar dat je dan zegt dat je vaak de enige trollende speler bent. @WatBlaasJeInMijnOor? & @.TimeforplanB help me even is Jens een trollende speler en vaak de enige trollende speler volgens jullie?
 
Bovenaan