- Reactiescore
- 2.193
Sander14 en .Timeforplanb
WVW #244 Thema: Bleach
Wanneer een persoon dood gaat en een goed leven heeft geleid, wordt hij naar soul society gezonden. Dit is een plaats waar iedereen rust kan vinden na de dood in een gezamelijke omgeving. Deze omgeving wordt beschermt door deathgods, strijders die met zwaarden en magie de slechte geesten te lijf gaan.
Er is een portaal geopend waardoor soul society in rep en roer is. Door dit portaal komen namelijk allemaal slechte zielen (hollows) uit en vallen elk onschuldig slachtoffer aan. Het is bijna een slachtveld met geen overwinnaar geworden.
Op een dag in de echte wereld, lopen een paar vrienden door het bos. Ergens, verscholen achter mos, bladeren en takken, vinden ze een raar uitziende steen. Wanneer ze de steen van dichterbij gaan onderzoeken, worden ze getransporteerd naar een andere plek, namelijk soul society.
Kunnen ze de weg naar de echte wereld vinden?
Instellingen:
Aantal spelers: Onbeperkt (laatste 10 procent vervangers)
Klaagmuur: Ja
Hints: Nee
Jager: Mogelijk
Heks: Mogelijk
Dorpoudste: Mogelijk
Beschermengel: Mogelijk
Ziener: Mogelijk
Beul: Mogelijk, beide versies
Priester: Mogelijk
Slet: Mogelijk
Cupido: Ja als bijrol
Geliefden kennen elkaar?: Ja via chat van spelleiding
Winnen: G/G met goedjes, S/S met slechtjes en G/S als 3de partij
Wolven: Ja
Welp: Mogelijk
Infectiewolf: Mogelijk
Sjamaan: Mogelijk
Ketter: Nee
Deadline: 21:30 voor lynch/bm stemmen, acties en lunches
Uitslag: 22:00
Acties naar: Sander en Timeforplanb via pm/Skype
Lunch naar: Sander en Timeforplanb via pm/Skype
Lynch: Rood en vet in topic
BM: Blauw en vet in topic
BM stem telt niet dubbel, is wel doorslaggevend.
Netwerken/Claimen: Uit/Aan
Mogelijke rollen:
Rollen, actie tijden etc kunnen nog aangepast worden. Dit zal duidelijk aangegeven worden van te voren.
Inschrijven op de normale manier:
1.
WVW #244 Thema: Bleach
Wanneer een persoon dood gaat en een goed leven heeft geleid, wordt hij naar soul society gezonden. Dit is een plaats waar iedereen rust kan vinden na de dood in een gezamelijke omgeving. Deze omgeving wordt beschermt door deathgods, strijders die met zwaarden en magie de slechte geesten te lijf gaan.
Er is een portaal geopend waardoor soul society in rep en roer is. Door dit portaal komen namelijk allemaal slechte zielen (hollows) uit en vallen elk onschuldig slachtoffer aan. Het is bijna een slachtveld met geen overwinnaar geworden.
Op een dag in de echte wereld, lopen een paar vrienden door het bos. Ergens, verscholen achter mos, bladeren en takken, vinden ze een raar uitziende steen. Wanneer ze de steen van dichterbij gaan onderzoeken, worden ze getransporteerd naar een andere plek, namelijk soul society.
Kunnen ze de weg naar de echte wereld vinden?
Instellingen:
Aantal spelers: Onbeperkt (laatste 10 procent vervangers)
Klaagmuur: Ja
Hints: Nee
Jager: Mogelijk
Heks: Mogelijk
Dorpoudste: Mogelijk
Beschermengel: Mogelijk
Ziener: Mogelijk
Beul: Mogelijk, beide versies
Priester: Mogelijk
Slet: Mogelijk
Cupido: Ja als bijrol
Geliefden kennen elkaar?: Ja via chat van spelleiding
Winnen: G/G met goedjes, S/S met slechtjes en G/S als 3de partij
Wolven: Ja
Welp: Mogelijk
Infectiewolf: Mogelijk
Sjamaan: Mogelijk
Ketter: Nee
Deadline: 21:30 voor lynch/bm stemmen, acties en lunches
Uitslag: 22:00
Acties naar: Sander en Timeforplanb via pm/Skype
Lunch naar: Sander en Timeforplanb via pm/Skype
Lynch: Rood en vet in topic
BM: Blauw en vet in topic
BM stem telt niet dubbel, is wel doorslaggevend.
Netwerken/Claimen: Uit/Aan
Mogelijke rollen:
Goedjes
Burger
Een speler zonder krachten
Toneelspeler
De toneelspeler heeft 3 rollen ter beschikking, deze worden gegeven door de spelleiding. De toneelspeler geeft een dag van te voren aan welke rol hij wil gebruiken voor de volgende dag. Als hij geen rol gebruikt, is hij burger.
Slet
Kan elke dag een naam naar de spelleiding sturen. Bij deze speler overnacht de slet dan. Thuisblijven is ook een optie voor de slet. Als de slet de lunch is, en deze overnacht ergens anders zal deze niet sterven.
Als de persoon sterft waar de slet overnacht, zullen zowel die speler en de slet sterven. De slet mag niet 2 keer achter elkaar bij dezelfde persoon slapen.
Jager
Als de jager dood gaat, mag hij een andere speler meenemen in het graf. De jager stuurt deze naam op naar de spelleiding. Het jagerschot telt niet als je dood gaat aan inactiviteit.
Priester
De priester heeft het heilig water tot zijn beschikking wat hij op een speler kan gooien. Is de speler een wolf of heks, zal deze sterven. Bij een andere rol zal het mislukken. Dit is een dag aktie, dus iedereen kan zien dat de aktie gedaan is. De aktie werkt niet bij een ketterse wolf.
Levensheks
In het bezit van een levensdrankje, deze kan eenmalig in het spel een lunch voorkomen, dit kan niet op een specifieke speler en zichzelf redden kan ook niet. De levensheks krijgt een half uur voor de lunch te horen welke speler de lunch is, de levensheks kan dan zelf bepalen of hij/zij het drankje gebruikt of niet. Wanneer de levensheks het drankje gebruikt heeft, zal deze niet meer de lunches te horen krijgen.
Bijrollen
Cupido
Koppelt zich aan een andere speler. G/G wint met de goedjes, S/S wint met de slechtjes en G/S wint als ze alleen over zijn
Ijzeren hein
Kan niet gedood worden door het jagerschot
Slechtjes
Wolf
Een gewone weerwolf. Kan elke dag gezamelijk met de andere wolven lunchen
Infectiewolf
Kan op ieder moment een speler infecteren.
Wolp
De wolp is een combinatie van een wolf en een welp. Hij is vanaf dag 1 een wolf met de kracht om elke dag een naam en rol op te sturen. Klopt de rol van de speler, dan valt deze speler dood.
Ketterse wolf
De ketterse wolf heeft ook water. Dit water heeft alleen nooit effect en zal altijd mislukken. Dit is een dagaktie, iedereen zal dus zien dat de aktie gedaan is. De ketterse wolf behoort tot de wolven, het is dus geen hulpje.
Vervloekte
De vervloekte begint als burger, pas wanneer deze gebeten (gelunched) wordt, zal deze veranderen in een weerwolf.
Neutraaltjes
Mythomaan
De mythomaan kiest op dag 1 iemand uit en stuurt deze op naar de spelleiding. De mythomaan neemt de rol na nacht 1 letterlijk over, ongeacht de rol.
Burger
Een speler zonder krachten
Toneelspeler
De toneelspeler heeft 3 rollen ter beschikking, deze worden gegeven door de spelleiding. De toneelspeler geeft een dag van te voren aan welke rol hij wil gebruiken voor de volgende dag. Als hij geen rol gebruikt, is hij burger.
Slet
Kan elke dag een naam naar de spelleiding sturen. Bij deze speler overnacht de slet dan. Thuisblijven is ook een optie voor de slet. Als de slet de lunch is, en deze overnacht ergens anders zal deze niet sterven.
Als de persoon sterft waar de slet overnacht, zullen zowel die speler en de slet sterven. De slet mag niet 2 keer achter elkaar bij dezelfde persoon slapen.
Jager
Als de jager dood gaat, mag hij een andere speler meenemen in het graf. De jager stuurt deze naam op naar de spelleiding. Het jagerschot telt niet als je dood gaat aan inactiviteit.
Priester
De priester heeft het heilig water tot zijn beschikking wat hij op een speler kan gooien. Is de speler een wolf of heks, zal deze sterven. Bij een andere rol zal het mislukken. Dit is een dag aktie, dus iedereen kan zien dat de aktie gedaan is. De aktie werkt niet bij een ketterse wolf.
Levensheks
In het bezit van een levensdrankje, deze kan eenmalig in het spel een lunch voorkomen, dit kan niet op een specifieke speler en zichzelf redden kan ook niet. De levensheks krijgt een half uur voor de lunch te horen welke speler de lunch is, de levensheks kan dan zelf bepalen of hij/zij het drankje gebruikt of niet. Wanneer de levensheks het drankje gebruikt heeft, zal deze niet meer de lunches te horen krijgen.
Bijrollen
Cupido
Koppelt zich aan een andere speler. G/G wint met de goedjes, S/S wint met de slechtjes en G/S wint als ze alleen over zijn
Ijzeren hein
Kan niet gedood worden door het jagerschot
Slechtjes
Wolf
Een gewone weerwolf. Kan elke dag gezamelijk met de andere wolven lunchen
Infectiewolf
Kan op ieder moment een speler infecteren.
Wolp
De wolp is een combinatie van een wolf en een welp. Hij is vanaf dag 1 een wolf met de kracht om elke dag een naam en rol op te sturen. Klopt de rol van de speler, dan valt deze speler dood.
Ketterse wolf
De ketterse wolf heeft ook water. Dit water heeft alleen nooit effect en zal altijd mislukken. Dit is een dagaktie, iedereen zal dus zien dat de aktie gedaan is. De ketterse wolf behoort tot de wolven, het is dus geen hulpje.
Vervloekte
De vervloekte begint als burger, pas wanneer deze gebeten (gelunched) wordt, zal deze veranderen in een weerwolf.
Neutraaltjes
Mythomaan
De mythomaan kiest op dag 1 iemand uit en stuurt deze op naar de spelleiding. De mythomaan neemt de rol na nacht 1 letterlijk over, ongeacht de rol.
Rollen, actie tijden etc kunnen nog aangepast worden. Dit zal duidelijk aangegeven worden van te voren.
Inschrijven op de normale manier:
1.
Laatst bewerkt: