[Speeltopic] WvW #244: Bleach V2

Reactiescore
264
Zal ik doen. Beetje vreemd dat je de deadline nu al zo kort wil hebben. In de eerste uren wordt nooit veel zinnigs gezegd, die dag extra is dus zeker niet ongewenst als we de eerste dag al tenminste een goede poging op een wolf willen eruit werken. Dat wil jij blijkbaar niet?


Dus je zegt dat er morgen wel veel zinnige dingen worden gezegd.. Pas na de eerste lynch gaat het een beetje losser worden. Dus het maakt niet uit welke van de 2 dagen het is.

Kunnen we BM stemmen niet gewoon laten staan? Ik zie geen reden, ook niet hele vorige topic gelezen, om niet weer op Gilles/BI te stemmen?

Gok dat.we nu wel de verdeling van rollen weten aangezien de spelleiders die niet snel helemaal opnieuw bedenken? Dus dat is een mooi voordeeltje bij het maken van theorieën

Waarom denk je dat de rolverdeling ongeveer hetzelfde is dat is echtst de domste conclusie die je ooit kan trekken. Tuurlijk is die niet bijna hetzelfde dan zou het wel heel erg makkelijk zijn geweest..
 

DeletedUser40402

Guest
Dus je zegt dat er morgen wel veel zinnige dingen worden gezegd.. Pas na de eerste lynch gaat het een beetje losser worden. Dus het maakt niet uit welke van de 2 dagen het is.

Hoe meer tijd er is om te stemmen, hoe meer tijd er is op versprekingen, discussies, rare gedachtengangen, ... . Dus ja, dat zeg ik inderdaad. Er is geen lynch nodig om wolven te ontmaskeren, er zijn posts nodig. En met meer tijd zijn er logischerwijs meer posts. Iets wat jij blijkbaar liever niet hebt.
 
Reactiescore
264
Hoe meer tijd er is om te stemmen, hoe meer tijd er is op versprekingen, discussies, rare gedachtengangen, ... . Dus ja, dat zeg ik inderdaad. Er is geen lynch nodig om wolven te ontmaskeren, er zijn posts nodig. En met meer tijd zijn er logischerwijs meer posts. Iets wat jij blijkbaar liever niet hebt.

Heb ik idd liever niet 1e lynch blijft voor mij altijd een gok. De ene keer pakt het goed uit de meeste keren slecht. Dus So be it. Discussie afgelopen punt uit.(voor mij dan :))
 

DeletedUser73696

Guest
Waarom wil je minder tijd? Kan je als wolf geen goede theorie maken voor de lynch jochie.
 
Reactiescore
264
Waarom wil je minder tijd? Kan je als wolf geen goede theorie maken voor de lynch jochie.

Of ik als wolf geen goede theorieën kan maken? Geen idee kijk maar bij de potjes toen ik wolf was mag je zelf een beslissing maken.

Zoals ik heb gezegd ik heb geen zin om weer 2 dagen aan de 1e dag te besteden, want het blijft toch een gok.
 
Reactiescore
1.015
Daar gaan we dan, poging 2 van deze pot. Ook mijn BM blijft ongewijzigd -> Blue
 

DeletedUser70435

Guest
Eerste lynch is in mijn herinnering altijd al 2 dagen, simpelweg omdat er niet gek veel interessants gebeurt. Dit potje begint nu al wel leuk, vind het frappant dat je er meteen van uit gaat dat je moet gokken bij de eerste lynch Lyonn. Er kunnen best versprekingen gebeuren waardoor het niet gokken is. Hoe minder tijd, hoe minder kans dat je gepakt wordt als wolf, lyonn?
 
Reactiescore
264
Eerste lynch is in mijn herinnering altijd al 2 dagen, simpelweg omdat er niet gek veel interessants gebeurt. Dit potje begint nu al wel leuk, vind het frappant dat je er meteen van uit gaat dat je moet gokken bij de eerste lynch Lyonn. Er kunnen best versprekingen gebeuren waardoor het niet gokken is. Hoe minder tijd, hoe minder kans dat je gepakt wordt als wolf, lyonn?

Minder kans dat ik gepakt wordt als wolf. Daar gaat het al fout. De kans dat ik gepakt word als wolf dit potje is en blijft 0.

Daarnaast is het gewoon zeer onlogisch dat je met een dag minder minder kans hebt om gelyncht te worden, want er blijven evenveel meedoen. Als de lynch vandaag zou zijn zouden er niet opeens 20 meer mensen zijn dan als de lynch morgen zou zijn of zie ik dat verkeerd?

Nu stop ik ermee om erover te praten, want ik ga niet op elke ... reageren die het nodig vind om hier een vraag over te doen om zo je postcount te uppen.
 

DeletedUser73803

Guest
Inmiddels al maanden wonend in het dorpje Wakkerdam, vind ik dat mijn status als burger te minerwaardig is. Ik solliciteer vanaf vandaag naar het BM schap.

Begin je nou in je eerste post gelijk met een burgerclaim of hoe moet ik dit zien?

Verder is het onzinnig om minder dan 12 uur te hebben voor een deadline natuurlijk.
 

DeletedUser40402

Guest
Begin je nou in je eerste post gelijk met een burgerclaim of hoe moet ik dit zien?

Verder is het onzinnig om minder dan 12 uur te hebben voor een deadline natuurlijk.

Burger/inwoner, 1 pot nat natuurlijk. Zelfs al is dat zo, waarom is dat belangrijk voor jou? Wat zou het uitmaken als hij dat doet?
 

DeletedUser73696

Guest
Minder kans dat ik gepakt wordt als wolf. Daar gaat het al fout. De kans dat ik gepakt word als wolf dit potje is en blijft 0.

Daarnaast is het gewoon zeer onlogisch dat je met een dag minder minder kans hebt om gelyncht te worden, want er blijven evenveel meedoen. Als de lynch vandaag zou zijn zouden er niet opeens 20 meer mensen zijn dan als de lynch morgen zou zijn of zie ik dat verkeerd?

Nu stop ik ermee om erover te praten, want ik ga niet op elke ... reageren die het nodig vind om hier een vraag over te doen om zo je postcount te uppen.

Hoezo is de kans dat jij gepakt wordt als wolf 0? Ben je wolf die niet gepakt gaat worden dan? Of toevallig de vervloekte?
 
Reactiescore
111

DeletedUser40402

Guest
Ik zie niet waarom die beredenering dom is?

Er is ten eerste al een extra speler, dus zou ook niet vreemd zijn mocht de verhoudingen iets veranderd zijn en er mss wel een extra wolf zou zijn. Mss weet jij dat omdat je wolf bent en wil je zo je voordeel eruit halen?
 
Reactiescore
264
Hoezo is de kans dat jij gepakt wordt als wolf 0? Ben je wolf die niet gepakt gaat worden dan? Of toevallig de vervloekte?

Haha als je logisch nadenkt kan ik als vervloekte ook gepakt worden als wolf dus dan is de kans niet 0%.

Jij deed/doet zeker VWO of niet?
 

DeletedUser73803

Guest
Burger/inwoner, 1 pot nat natuurlijk. Zelfs al is dat zo, waarom is dat belangrijk voor jou? Wat zou het uitmaken als hij dat doet?

Het kwam op mij over als een claim en iedere claim is interessant, zeker dubbele claims en burgerclaims.
 

DeletedUser77103

Guest
Haha als je logisch nadenkt kan ik als vervloekte ook gepakt worden als wolf dus dan is de kans niet 0%.

Jij deed/doet zeker VWO of niet?

Jij doet zeker geen VWO of niet? Want met een infectiewolf in het spel is de kans ALTIJD aanwezig dat je wolf wordt, dus is het nooit 0%

Succes allen trouwens, mijn BM blijft gewoon Blue
 

DeletedUser

Guest
Jij doet zeker geen VWO of niet? Want met een infectiewolf in het spel is de kans ALTIJD aanwezig dat je wolf wordt, dus is het nooit 0%

Succes allen trouwens, mijn BM blijft gewoon Blue

Ja het zou raar zijn mocht je nu iemand anders kiezen.
 

DeletedUser66944

Guest
Ik blijf ook bij BI.

Verder vind ik de post van tim19 ook wel gemaakt om als goedje over te komen maar dit kan natuurlijk ook te maken hebben met dat hij een nieuwere speler is. Al bij al toch iemand om in de gaten te houden.
 
Reactiescore
1.735
Mijn bm stem gaat weer naar mijn communistische hete vriend Stalov
 
Bovenaan