[Speeltopic] WvW #242 House of Horrors

Deleted User - 2265087

Guest
Jammer =(. De goedjes waren ook wel erg OP met zulke rollen + claimen, maar GG

Goedjes waren niet zo op. Nacht 3 (toen was het glf ik?) werd ik helemaal gek.
Felicia deed eerst Sander (vervloekte) in de chat. Toen nog 2 mensen dacht ik. Dus hadden we ineens 3 extra goedjes.
Doet ze ineens ook nog Greengang in de chat! Ik werd gek, waren we met iets van 7 nog levende sletjes:p

Ja inderdaad. Toen capri geinfecteerd werd en we teweten kwamen dat er nog 7 slechtjes in game zaten hadden we besloten om het spel in eigen handen te nemen en wat wolven te snoeien en ons heel goede credit te geven dat ze ons niet zouden verdenken. Spijtig van dat orakel en de enigste hoop daarna was abe lynchen en dan zeggen dat we capri niet mogen lynchen zodat de survivor anders zou winnen en dan telkens verdachte goedjes lynchen :p Nja spijtig is dit niet gelukt omdat iedereen ook een ander plan had in het koppel. Vond he spijtig toen tompeter uit het niets ook ineens sander vervloekte enzo ging noemen maar bon.

Al bij al een leuk spel en het heeft nog lang geduurd :) props to sander.

Jammer idd dat jullie Abe pas ná mij wilde lunchen:(
En idd spijtig wat Glenn had gedaan. Felicia had de post om hem dood te laten vallen al klaar staan, maar dat zou het potje weer helemaal omgooien. Die avond gingen we toch dood. Maar ik had het begrepen als Glenn wél was doodgevallen.

Dat 4-man koppel is wel geinig overigens. De eerste keer dat ik dat zag :eek:.

Geen idee hoe jullie MM gelyncht hebben gekregen. MM was bewezen goed :p.

De tweede keer dat ik het zag:p

Thx, ik zag het ook als ultieme test omdat het eigk bijna onmogelijk was. Als ik geen voetbaltraining had dan had ik het gewoon overleefd.

Iedereen weet hier dat ik tegen gs koppels ben. De reden waarom ik dat ben is voornamelijk omdat men niet meer weet hoe je met een gs koppel om moet gaan. Mijn verdacht maken op het laatst toen Capri verdacht verloren was, was sneu. Wel complimenten voor Capri vanwege de lunch die dag..

Thanks freaker, ik vond het wel jammer hoe jouw koppel nog probeerde te zorgen dat alle wolven aan te wijzen terwijl jullie al verdoemd waren. Dat heeft voor mij het potje redelijk verpest om eerlijk te zijn. Maar goed het is dat de rest van de speelers niet verder keken.

Je bent nog niet van me af hoor haha, ik zal je regelmatig via de Skype aanspreken om te babbelen.

Sorry, maar ik moest jou of plan lunchen. Aangezien jullie bewezen waren en planb was enorm actief dus dat zou voor het potje meer een gemis zijn.

Die lunch was, zoals ik al zei, omdat ik uiteindelijk hoopte dat de wolven zouden winnen. Sander is nog een heel eind gekomen, maar goed, was onmogelijk aan het einde. Als jullie trouwens één blik hadden geworpen op de posts van iemand uit eht koppeltje, was duidelijk geworden dat Sander de wolf was.

Ik heb trouwens wel fun gehad in de wolvenchat. Ook dat iedereen zei dat ik G/S koppel was met Jonas en ik dat hard bleef ontkennen:p
 

DeletedUser77103

Guest
Goedjes waren niet zo op. Nacht 3 (toen was het glf ik?) werd ik helemaal gek.
Felicia deed eerst Sander (vervloekte) in de chat. Toen nog 2 mensen dacht ik. Dus hadden we ineens 3 extra goedjes.
Doet ze ineens ook nog Greengang in de chat! Ik werd gek, waren we met iets van 7 nog levende sletjes:p



Jammer idd dat jullie Abe pas ná mij wilde lunchen:(
En idd spijtig wat Glenn had gedaan. Felicia had de post om hem dood te laten vallen al klaar staan, maar dat zou het potje weer helemaal omgooien. Die avond gingen we toch dood. Maar ik had het begrepen als Glenn wél was doodgevallen.



De tweede keer dat ik het zag:p



Die lunch was, zoals ik al zei, omdat ik uiteindelijk hoopte dat de wolven zouden winnen. Sander is nog een heel eind gekomen, maar goed, was onmogelijk aan het einde. Als jullie trouwens één blik hadden geworpen op de posts van iemand uit eht koppeltje, was duidelijk geworden dat Sander de wolf was.

Ik heb trouwens wel fun gehad in de wolvenchat. Ook dat iedereen zei dat ik G/S koppel was met Jonas en ik dat hard bleef ontkennen:p

Je loog niet, je was toch geen g/s koppel :p Je was een g/g/s/n kwartet, wie had dat kunnen verzinnen haha.
Ik moest echt lachen toen jullie allemaal dezelfde instuurden, ook de reacties van Glenn toen ik hem eerst koppel maakte, vervolgens de titel van de chat aanpaste naar triotje en daarna naar kwartet.
 

DeletedUser58625

Guest
Ik vond Sander wel verdacht spelen ja, maar niemand volgde mij dus kon 'm moeilijk lynchen :p
 

Deleted User - 2265087

Guest
Je loog niet, je was toch geen g/s koppel :p Je was een g/g/s/n kwartet, wie had dat kunnen verzinnen haha.
Ik moest echt lachen toen jullie allemaal dezelfde instuurden, ook de reacties van Glenn toen ik hem eerst koppel maakte, vervolgens de titel van de chat aanpaste naar triotje en daarna naar kwartet.

'Nee hé, niet nog één'.
De woorden waarmee ik welkom werd geheten :D
Maar ik heb idd nooit gelogen over iets:p
 

DeletedUser65921

Guest
Mijn complimenten voor al je werk Felicia, want aan mij heb je niet veel gehad.

Ik vond het g/g/s/n koppel wel geniaal :D
 

DeletedUser77103

Guest
Mijn complimenten voor al je werk Felicia, want aan mij heb je niet veel gehad.

Ik vond het g/g/s/n koppel wel geniaal :D

Aan jou heb ik genoeg gehad hoor, vaak genoeg heb je wel geholpen en veel hebben we samen gemaakt.
Bedankt voor het leiden met mij Laurens :)
 

DeletedUser65921

Guest
Nja het was niet ideaal dat ik er in de start elke deadline niet was en op het eind zonder pc zat :p
 

DeletedUser77103

Guest
Nja het was niet ideaal dat ik er in de start elke deadline niet was en op het eind zonder pc zat :p

Dat bracht mij in een hoop twijfels of ik het wel goed deed zonder dat jij er was om te zeggen wat ik moest doen, maar dan nog heb je wel gewoon je steentje bijgedragen. Van je pc op het eind kun jij ook niks aan doen :)
 
Bovenaan