[Inschrijftopic] WvW #215 Chaos in Emond's Field

DeletedUser

Guest
Je zij daarna dat ik ze mocht houden :p

Omdat ik het zo lief vroeg :p

Zou jij na 10k posts niet stoppen :D ?
 

DeletedUser74005

Guest
Inschrijven als reserve is overigens nog altijd mogelijk!

Reservespelers:

- Yube--> Vervangt TRB
- TLB
- Ruffy
- Reversistence.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Inschrijven als reserve is overigens nog altijd mogelijk!

Reservespelers:

- Yube--> Vervangt TRB
- TLB--> Vervangt AJBK
- Reversistence.--> Vervangt Blackedition
- Ruffy
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Inschrijven als reserve is overigens nog altijd mogelijk!

Reservespelers:

- Yube--> Vervangt TRB
- TLB--> Vervangt AJBK
- Reversistence.--> Vervangt Blackedition
- Ruffy
- nonkel jos
 
Reactiescore
1.577
Beetje gek, ik bied me aan als vervanger en Gijsjemeisje laat spelers doodvallen?? Jammer dat je een persoonlijk dispuut een potje laat verpesten? Matige spelleider. Ik stel voor dat we Gijsjemeisje voortaan meteen lynchen!!
 
Reactiescore
1.094
Moet je maar niet banned zijn zeiksnor
 
Reactiescore
1.577
Dat ben ik al een tijdje niet meer, dat was wel duidelijk? Jammer dat jouw capaciteiten om inhoudelijk te reageren er sinds W16 nog steeds niet op vooruit zijn gegaan ;dd
 
Reactiescore
1.094
Dat ben ik al een tijdje niet meer, dat was wel duidelijk? Jammer dat jouw capaciteiten om inhoudelijk te reageren er sinds W16 nog steeds niet op vooruit zijn gegaan ;dd

Zag het er anders nog staan toen je naam er werd bijgeschreven. Men gaat niet als een moedertje volgen wie zich wel aan de regels houd en wie niet.

Gelukkig zijn mijn capaciteiten om inhoudelijk te reageren er wel op vooruit gegaan. Dat jij hier dom komt lopen doen over een forumspelletje waarvan er nog honderden worden gespeeld zegt meer over jou dan over mij.
 
Reactiescore
1.577
Zag het er anders nog staan toen je naam er werd bijgeschreven. Men gaat niet als een moedertje volgen wie zich wel aan de regels houd en wie niet.

Gelukkig zijn mijn capaciteiten om inhoudelijk te reageren er wel op vooruit te gaan. Dat jij hier dom komt lopen doen over een forumspelletje waarvan er nog honderden worden gespeeld zegt meer over jou dan over mij.

Ik kaart een serieus probleem aan hier waarom moet je het zo ridiculiseren???
 
Reactiescore
1.094
Omdat het geen probleem is? Dat jij denkt dat het een persoonlijke vete is moet jij weten. Ik denk eerder dat hij er niet bij heeft stilgestaan aangezien ik ook banned bij jou naam heb zien staan.
 

DeletedUser73803

Guest
Ga jij anders lekker bepalen wat een spelleider wel en niet moet doen in zijn potje.

Nuja, als je in je inschrijvingen niet aangeeft dat je met selectie speelt, vind ik inderdaad dat je het niet op deze manier kan regelen. Is in mijn ogen gewoon logisch.

Dat is prima dan, en daar erken ik ook mijn meerdere in. Maar om dan gelijk te gaan lopen zeiken? Iemand met een beetje verstand of fatsoen had een pm gestuurd naar een of beide spelleiders. Helemaal als deze persoon om de haverklap een ban aan zijn broek heeft hangen, moet je op dat soort spelers je spel gaan bouwen?

Ik meld alleen dat ik het niet goed vind dat hij niet mee mag spelen. Hoe hij het had moeten oplossen heb ik geen woord over gezegd.

Nog de brutaliteit overigens die je als mod hier hebt om iemand die mij een kanker debiel noemt te gaan verdedigen vind ik zeer opmerkelijk.

Dat je meteen mijn titeltje erbij gaat pakken vind ik wel een beetje triest. Ik meld gewoon wat ik van zijn beweegredenen vind en dat hij je uitscheld, daar heb ik hem juist totaal niet op verdedigd, dus dit vind ik een beetje een onnodige aanval.
 
Reactiescore
770
Je hoeft niet te gaan doen alsof je maar dan ook iets weet van mijn privé. Dus donder een eind op.

Ik hoef ook niets te weten over je privé, dat boeit hier zelfs niet. Dat is zelfs geen argument of privilege om hier over anderen te kunnen oordelen.
 

DeletedUser

Guest
Nuja, als je in je inschrijvingen niet aangeeft dat je met selectie speelt, vind ik inderdaad dat je het niet op deze manier kan regelen. Is in mijn ogen gewoon logisch.

Het moet wel leuk blijven voor de spelleider.
 

DeletedUser73803

Guest
Daar ben ik het zeker mee eens, maar als je niet aangeeft dat je met selectie speelt, vind ik het ook niet goed dat je toch mensen uit je potje gaat weren, is zelfs niet eens toegestaan.
 
Bovenaan