[Speeltopic] Wvw #203 Battle of le /V/ armies

DeletedUser1435

Guest
Maar na marwo geen pillehhhh meer in het topic... Dat had opgevallen moeten zijn!!!!
 

DeletedUser48278

Guest
Maar na marwo geen pillehhhh meer in het topic... Dat had opgevallen moeten zijn!!!!

Dat heb ik inderdaad zelfs nog gezegd in het topic, maar je maakt dan niet snel de connectie dat iemand er wolf mee is geworden helaas
 

DeletedUser

Guest
Het is toch raar dat marneus eruit werd gestemd. Ik was echt bewezen wolf
 

DeletedUser48278

Guest
Jij acteerde best wel goed, want toen Stefan met BERT aan kwam zetten dacht ik vrijwel meteen weer dat jij geen wolf kon zijn. Maar het moment dat ik me eerst realiseerde dat jij wolf was was wel even van FUCK DIT. Zeer goeden.
 

DeletedUser59612

Guest
Oh ja ik werd dus gekoppeld aan IceScream. Het was wel opvallend he, dat we ineens uit het niets de strijdbijl hadden begraven :D
Toen kreegik dus te horen dat ik mocht vreemdgaan. Ik dacht eerst aan Kunjack, omdat hij mij altijd zit te dissen maar ik was er bang voor dat we achter de schermen ook in de clinch zouden liggen dus dacht ik aan Svennieboys, Roboro of aan Moot maar dat zijn allemaal van die voor de hand liggende targets dus koos ik voor Evil Big :D

Bijna een soort compliment :x
 

DeletedUser

Guest
Jij acteerde best wel goed, want toen Stefan met BERT aan kwam zetten dacht ik vrijwel meteen weer dat jij geen wolf kon zijn. Maar het moment dat ik me eerst realiseerde dat jij wolf was was wel even van FUCK DIT. Zeer goeden.

Het ging allemaal perfect. Ik zat gewoon nog in die flow van goedje zijn en omdat ik enige wolf was van mijn partij ha ik vrij spel.
 

DeletedUser48278

Guest
Op zich was dit ook wel flauw want jij kom eerst oprecht voor goedje spelen. Daarna werd je gewoon niet meer verdacht.
 

DeletedUser

Guest
Sowieso vroeg ik na mijn dood af waarom jullie dachten dat er een bucker in het spel was (want capri, netsky en ik waren er al uit), was dat ergens gegeven ofzo? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nee maar de lunches bleven gewoon doorgaan. Jij ging dood, maar gerwin werd toch geluched op een buckeravond. Dus concludeerden ze dat er nog een bucker moest zijn.

Ook het feit dat marwo een welp was voor de w37'ers dachten we ook dat die voor de buckers er was(ik wist beter xddddd)
 

DeletedUser1435

Guest
het verhaal komt eraan we hebben hem 2/3e af maar bucker jos is nog even bezig met het restje !!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Waar blijft dat verhaal? Of zijn alle 3 jullie laptops/computers nu gecrasht?
 

DeletedUser73803

Guest
Tim was vandaag levend op Skype dus zal denk ik niet lang op zich laten wachten :eek:
 

DeletedUser1435

Guest
onzin wij hebben toch al verteld wie er heeft gewonnen dit is in alles geen Noralietje we hebben gewoon wat problemen omdat we met 3 zijn
 

DeletedUser59612

Guest
Omdat het verdacht is om iemand te lunchen die alle wolven doorheeft.
 
Bovenaan