[Inschrijftopic] WvW #192: Cyberpestkoppen op het Algemeen Forum

DeletedUser24056

Guest
Cyberpestkoppen op het Algemeen Forum

Sinds enige tijd verblijven er wat vervelende mensen die het nodig vinden om andere mensen te pesten en die arme forumgebruikers onzeker over zichzelf te maken. Onder deze cyberpestkoppen vallen angelina, Poo. en marwolaeth, om maar wat voorbeeldjes te noemen. Nu hebben deze cyberpestkoppen een nieuw account aangemaakt waardoor ze anoniem kunnen pesten. Lukt het jou de cyberpestkop van de onzekere forumgebruiker te onderscheiden? Schrijf je dan in voor een ronde waarin we het cyberpesten definitief een halt toeroepen op dit forum. Gelukkig zijn sommige van deze onzekere jongens best getalenteerd en kunnen zij een speciale rol vervullen in de zoektocht naar de cyberpestkoppen. Helaas zijn de cyberpestkoppen ook niet misselijk, en hebben zij ook bepaalde krachten. Deze rollen en krachten zijn als volgt

Goedjes:

Onzekere forumgebruiker: deze onzekere jongens en meisjes hebben eigenlijk geen talent en zijn heel vaak het slachtoffer van pestgedrag. Kunnen iedere dag stemmen om een potentiële pestkop van het forum te verjagen.

Slaro: Slaro is analist nummer 1 en kan iedereen doorgronden. Hij heeft er weinig moeite mee de cyberpestkop van de onzekere jongeman te onderscheiden. Om de nacht analyseert Slaro één iemand waardoor hij erachter komt of het een cyberpestkop is of een cyberpestkopslachtoffer (ziener welke alleen op oneven dagen kan zien)

Boer: zoals we allemaal weten zijn de boeren de meest talentvolle inwoners van ons land. De boer heeft genoeg getuig (ik noem een riek, maïsdorser) om alle cyberpestkoppen eigenhandig te doden. Echter is de boer een beetje lui. Als hij een keer iemand gedood heeft is hij moe en kan hij alleen nog maar zijn gezonde verstand gebruiken. (heks met doodsdrankje).

Stefan: hoewel de boerenrol ook gerust naar Anthraxxis vernoemd kon worden vond ik dit gepaster. De übergeile Anthraxxis mag op de eerste dagen kiezen waar hij vandaag zin in heeft en mag zich voor de rest van het leven koppelen aan een jongen of meisje (cupido, koppelt zichzelf)

Senne: deze ruggengraatloze allemansvriend neemt het ondanks zijn pestgedrag een dik jaar terug (toen hij me een kleurloos kutfiguur en meermaals woorden als 'boer', 'tractor' of 'tukkervrienden' liet vallen) bijna altijd op voor de minder getalenteerden op dit forum. Zal nieuwelingen in bescherming nemen en de gevestigde orde tot de orde roepen. Kan dagelijks een in zijn ogen onzekere forumgebruiker beschermen voor wegpestgedrag van de cyberpestkoppen (beschermengel)

goemrob: deze oude Rus resideert natuurlijk al een tijdje op het forum maar heeft nog langer in Rusland allerlei spannende dingen meegemaakt. Soms vertelt hij daar nog wel eens een nostalgisch verhaal over, zoals die keer dat hij met zijn auto in de sloot belandde en hij zijn vinger verloor, iets in die richting. Misschien vertelt hij er de komende dagen nog wel eens wat over. Hopelijk heeft hij internet in zijn motel ergens in moedertje Rusland. Deze onsloopbare Rus (zie het eerdere nostalgische Sovjetverhaal) kan niet weggepest worden (dorpsoudste).

Slechtjes:

angelina: Angelina is misschien wel de grootste pestkop van het forum. Heeft onlangs nog veroorzaakt dat de arme Verifier meerdere uren in de foetushouding in de hoek van zijn kamer heeft gelegen. Zijn boekwerken zorgen ervoor dat sommige onzekere gepeste kindertjes zelf ook pestkop worden en angelina gaan helpen met cyberpesten (infectiewolf)

Poo.: Poo is mod en vindt het leuk om kindjes die een beetje onzeker zijn lekker te bannen en nare waarschuwingen en vervelende berispingen door te sturen. Een pestkop eerste klas (wolf)

Marwolaeth: Marwo is nog niet zo lang pestkop maar begint het pesten al wel onder de knie te krijgen. Meer dan regelmatig sluit ze mooie topicjes en ze wil alleen maar algemene dingen behandelen. Het is slechts een kwestie van tijd voor ze het echte cyberpesten onder de knie heeft (in onze case study duurt dat 2 of drie dagen, afhankelijk van aantal deelnemers. Welp dus)

Verdere belangrijke instellingen:

- Claimen en netwerken staat uit. Ik zal hier ook streng tegen optreden.
- Plaatsen van (kopieën van) privéberichten is verboden. Ook hier zal ik onverbiddelijk zijn
- Inactiviteit wordt gestraft. Twee dagen niet stemmen (tenzij voldoende activiteit) is exit. De spelleider behoudt zich het recht om de in zijn ogen inactieve spelers dood te laten vallen.
-Afhankelijk van het aantal inschrijvingen kan het aantal speciale rollen en aantal wolven toe- of afnemen. De huidige verdeling is op basis van wat in de laatste rondes gemiddeld is.
-Volgorde nacht: lynch, lunch, heksactie/welpactie, ziener
-Deadline iedere avond 21:30. Verhaaltjes komen dan zsm (kan ooit wat later zijn maar als we woensdag beginnen moet dat iedere dag redelijk goed gaan).
Inschrijven maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13565

Guest
1. Flex
2. Kunjack
3. Stan Marsh
4. EvW
5. nonkel jos
6. Quechua
 

Deleted User - 2265087

Guest
1. Flex
2. Kunjack
3. Stan Marsh
4. EvW
5. nonkel jos
6. Quechua
7. Capricorno
 

DeletedUser74452

Guest
1. Flex
2. Kunjack
3. Stan Marsh
4. EvW
5. nonkel jos
6. Quechua
7. Capricorno
8. Kong Qiu.
 

DeletedUser16768

Guest
1. Flex
2. Kunjack
3. Stan Marsh
4. EvW
5. nonkel jos
6. Quechua
7. Capricorno
8. Kong Qiu.
9. Bappos
 

DeletedUser

Guest
1. Flex
2. Kunjack
3. Stan Marsh
4. EvW
5. nonkel jos
6. Quechua
7. Capricorno
8. Kong Qiu.
9. Bappos
10. Dream-About-It
 

DeletedUser63354

Guest
1. Flex
2. Kunjack
3. Stan Marsh
4. EvW
5. nonkel jos
6. Quechua
7. Capricorno
8. Kong Qiu.
9. Bappos
10. Dream-About-It
11. Blueknife
 

DeletedUser

Guest
1. Flex
2. Kunjack
3. Stan Marsh
4. EvW
5. nonkel jos
6. Quechua
7. Capricorno
8. Kong Qiu.
9. Bappos
10. Dream-About-It
11. Blueknife
12. AngelinoLoveYa


Ik wil Angelina zijn! :rolleyes: :D
 

DeletedUser73803

Guest
1. Flex
2. Kunjack
3. Stan Marsh
4. EvW
5. nonkel jos
6. Quechua
7. Capricorno
8. Kong Qiu.
9. Bappos
10. Dream-About-It
11. Blueknife
12. AngelinoLoveYa
13. Dark-Knight

Poo. en Marwo moeten ook meedoen! :D:D
 

DeletedUser62766

Guest
1. Flex
2. Kunjack
3. Stan Marsh
4. EvW
5. nonkel jos
6. Quechua
7. Capricorno
8. Kong Qiu.
9. Bappos
10. Dream-About-It
11. Blueknife
12. AngelinoLoveYa
13. Dark-Knight
14. Reversistence.
 

DeletedUser24056

Guest
Woensdagmorgen wil ik starten met m'n ronde waarin woensdagavond 21:30 de eerste deadline met BM én eerste lynch/lunch is.

Roep tot die tijd al je vrienden op mee te doen.
 

DeletedUser66220

Guest
Rukurt is het niet handiger om dinsdagavond te starten?
 

DeletedUser

Guest
Ok, woensdag heb ik dagdienst, dus ik zal in de vooravond en avond wel actief kunnen zijn om een lynchstem en bm stem te plaatsen! :)
 
Bovenaan