[Speeltopic] WvW #170: Weerwolven van Wakkerdam Elite

DeletedUser52001

Guest
ik riep maar wat? scheer je weg :D

jullie liepen stuk voor stuk in mijn valletje

Ik zei op een gegeven moment, en dat was ook zo toch? Ik weet niet of ik toen al dood was of nog niet, maar je begon allemaal onzin te roepen :p
 

DeletedUser

Guest
Praten over oude spellen, kan dat niet ergens anders? Voegt niets toe en leid alleen maar af.
Marwo, waarom wil jij burgemeester worden?
 
Reactiescore
338
CrazySobek, toen hij vorig potje dood dreigde te gaan een goede theorie bedacht (doet hij nog steeds). Toont veel inzet, en het blijkt ook wel effect te hebben, want zonder ziener of iets dergelijke vist hij toch wolfjes eruit (Oké, Batchie was ook een beetje Oscars idee, maar ook die van hem).

Uiteraard een bedankje hiervoor.
 

DeletedUser

Guest
Zal ik ook even al mijn oude spellen erbij halen? Als dat al zo snel een bm-stem oplevert? Blue, serieus?
 
Reactiescore
338
Zal ik ook even al mijn oude spellen erbij halen? Als dat al zo snel een bm-stem oplevert? Blue, serieus?

Mij lijkt het gewoon een keer leuk om burgemeester te zijn. That's all. En ik weet dat het weinig toegevoegde waarde heeft.
 
Reactiescore
338
Btw, ik kan hier zolang het smurfenpotje nog bezig is niet heel actief zijn. Ik moet e zal winnen.
 

DeletedUser66220

Guest
marwoleath, puur voor wat je me vorig potje had geflikt.
 

DeletedUser

Guest
anthraxxis beheerst over de beroemde wolf-dar, zo gaan we de wolven te pakken krijgen
 

DeletedUser

Guest
Mij lijkt het gewoon een keer leuk om burgemeester te zijn. That's all. En ik weet dat het weinig toegevoegde waarde heeft.
Daar heb je mij niets over zien schrijven ;)
Maar ik heb in het vorige spel (dat nog niet eens is afgelopen!) ook een paar keer raak gezeten. Oh wacht in een spel ergens in 2009 heb ik ook 3 wolven eruit geflikkerd. Snap je? Oude spellen = irrelevant..
 

DeletedUser

Guest
Ik wil super graag BM worden en om dat te bewijzen, zal ik niet op mezelf stemmen. Ik stem op Empire of Statement, denk ik.
 
Bovenaan