WvW #16 - Volle maan in Wakkerdam!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Optie:
Aangezien Alles is voor Bassie onterecht is doodgegaan, Cupido stopte voor hij mensen kon koppelen en ik dermate verhinderd werd dat ik me niet kon concentreren (en aanwezig zijn), is het handig om opnieuw te beginnen. Een aantal voordelen op een rijtje:

  • Ik heb wat meer tijd om voor te bereiden.
  • Ik kan nu kijken wie er actief was en zo een leuk potje in elkaar zetten.
  • Hebben de spelers ook wat meer voorbereiding.
  • Kan ik nog een partner zoeken in geval dat ik nog een keer uitgeschakeld word (ik ga er niet van uit, maar het kan)

Dus, dit zet een hoop dingen recht. Natuurlijk, mochten jullie er allemaal mee eens zijn, (niet allemaal, maar een hoop) dan kan ik morgen of vannacht nog de rollen verdelen. We beginnen dan maandag. Wie is hier verschrikkelijk op tegen?

Met vriendelijke groet,

-Tim-

Ik wil best overnieuw beginnen ;)
Het was inderdaad ook een beetje lullig voor aivb (ook al was hij een wolf :D)
 

DeletedUser

Guest
ik voel er meer voor om doortegaan, het ging net zo lekker;)
en had een tactiek,
maar overnieuw beginnen vind ik ook (op zich) wel goed.
 

DeletedUser

Guest
Als we overnieuw beginnen is het neit echt een ramp .. we zijn pas bij dag 2
 

DeletedUser

Guest
Tweede volle maan.

De volle maan heeft ook nog eens een naar bij-effect, namelijk dat in sommige gevallen de dag erg lang duurt. Voor Motogp4 werd dat teveel. Zijn buren zagen al dat hij helemaal doordraaide, toen zij aan het zonnen waren in hun tuin en bij hem naar binnen keken. Hij was continu aan het schreeuwen en keek herhaaldelijk uit het raam naar de zon. Toen hij zag dat de zon er was, maakte dat hem nog bozer. Uiteindelijk pakte hij een nagelschaartje en stak deze met een vreemd-uitziende stoot in zijn rechteroog. Toen hij doorhad dat deze daad alleen maar pijn deed en hem voorlopig niet dood zou maken, stak hij het schaartje in zijn andere oog. De duisternis bleek hem wel te kalmeren, alleen liep hij in de eerste de beste sloot. De buren, en de inmiddels verzamelde menigte, stonden alleen maar toe te kijken. Waarschijnlijk in de hoop dat het een wolf zou zijn. Zijn onderbroek zou voor verlichting zorgen. Deze was helaas wit met rode hartjes. Motogp4 was cupido en pleegde zelfmoord. Aangezien dit geen wolf was, werd er toch gestemd. Iedereen was toch al verzameld door Motogp4 z'n geschreeuw.

Hidan > Lytho
Jeanken > Jobeh
Pleutenfeltz > Joe Carioca
Lytho > Daniboyii
Daniboyii > Lytho
Jobeh > Lytho
Hermen6 > Pleutenfeltz
Half-Brain > Coolereinier
Michealnicht > Lytho
Joe Carioca > Pleutenfeltz
Ramoth > Half-Brain
Ruben1993 > Lytho
Bonsia. Coolereinier

De burgemeester zou vermoord worden, maar er was nog een gebeurtenis:

Kop of munt
Vandaag eert het dorp de beroemde speler Amikrot, de Eenogige. Direct na het stemmen van de burgers bepaalt de spelleider door middel van kop of munt of de veroordeelde alsnog wordt vrijgesproken. Kop: het dorp spreekt de veroordeelde vrij, die schreeuwt: 'Mijn dank is groot, o Amikrot!'. Munt: de veroordeelde wordt alsnog geelimineerd en schreeuwt: 'Ik veracht je o Amikrot'.

Het muntje werd geworpen. Kennelijk was degene die het muntje wierp een olympisch muntenwerper, aangezien het muntje erg hoog kwam. Toen Lytho, die nog steeds burgemeester was en recht had om als eerste de uitslag te weten, om het muntje keek die in het gras lag, zei hij: "Ik veracht je, o Amikrot!". Het was munt en Lytho moest dood van Amikrot. "Het lot heeft gesproken, Lytho", zei een stem uit de menigte en ze begonnen Lytho vast te binden. Een groepje was aan het kijken hoe Lytho vermoord moest worden. Ze kwamen er niet uit, dus Lytho werd maar alvast begraven op het kerkhof. Mochten ze het ooit weten, zouden ze hem er wel uit laten. Toen Lytho al krijsend in de kist werd gelegd, vergaten ze naar zijn ondergoed te kijken. Ze liepen naar zijn klerenkast en vonden alleen maar onderbroeken van wol. Lytho was de zondebok. Nu was er maar 1 vraag: "Waar ligt het slachtoffer van de wolven?"
 

DeletedUser

Guest
Wolvenmoord.

De gebeurtenis van de vorige dag was nog van kracht:

Terugkeer van het slachtoffer
Als de weerwolven in de komende nacht een gewone burger elimineren, wordt deze niet uitgeschakeld, maar verandert in een weerwolf. Als het slachtoffer geen gewone burger is, overleeft deze en wordt de dichtstbijzijnde weerwolf geëlimineerd. Hierbij wordt de spelerslijst gebruikt.

Na een lange zoektocht in de omgeving van het dorp, werd aan de bosrand een lijk gevonden. Hermen6 werd er dood aangetroffen met meerdere kleerscheuren, maar was niet aangevroten. Er waren wel sporen van een worsteling, waarbij meerdere bomen geveld waren. Dat deze, inmiddels open, plek niet eerder opgemerkt hadden is raar. Nadat ook Hermen6 een behaarde remspoor in zijn onderbroek had, net als Alles is voor Bassie, werd er geconstateerd dat hij een wolf was. Nu gingen de geruchten rond, dat als wolven weer mensen worden, dat ze een onstopbare stroom van diarree uit hun zitvlak krijgen om de laatste haarballen (kennelijk wassen ze zichzelf) uit te poepen. De burgers maken opmerkingen over de weerwolven, alsof ze een medeleerling treiteren. Misschien is dit wel een fout. Hoe dan ook, de gebeurtenis van gisteren is gunstig uitgepakt voor de burgers.
 

DeletedUser466

Guest
Overnieuw beginnen vind ik goed, maar krijgen we wel genoeg spelers voor een nieuw potje?
Een nieuw potje beginnen lijkt mij wel beter, deze start van het spel ziet er niet echt schoon uit en kan beter worden uitgevoerd.
 

DeletedUser

Guest
Nee, precies. 13 stemmen van de 21 spelers over 2 dagen is gewoon zo laag dat ik liever met die 13 + een paar nieuwe opnieuw begin. Deze verhaaltjes zijn even om de spanning weg te nemen. Ik stuur iedereen die actief heeft meegedaan + diegene die al aangegeven hebben dat ze wel mee willen doen een nieuwe rol. Het is dag 2, dus er is niks verloren. Het feit dat iedereen meer voorbereiding heeft en zo alles beter begint, helpt ook wel. Dezelfde spelinstellingen, dezelfde rollen, alleen iets minder spelers.

Maandag beginnen we aan de "Volle maan in Plagdorp". Ik ga beter me best doen, dus ik verwacht aan jullie kant ook meer stemmen dan 50% van het dorp... :D

Als je het hier niet mee eens bent, heb ik een tip:
"Je kan niet gebanned worden als je me uitscheld via PM". ;)
 

DeletedUser1435

Guest
ik vind het wel grappig allemaal.:p

zelfs zonder mij gaat het mis
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel grappig allemaal.:p

zelfs zonder mij gaat het mis

Ja, ik kan ook alles flink in de war gooien. :)

Lijst met spelers (Die hun rol krijgen)

1 Thewolfflord
2 Half-Brain
3 Alles is voor Bassie
4 Jobeh
5 Ruben1993
6 Hidan
7 Daniboyii
8 Hermen6
9 Joe Carioca
10 Pleutenfeltz
11 Pink Twister
12 Ramoth
13 Lytho
14 Bappos
15 Michaelnicht
16 Bonsai.
17 Jeanken
18 Lieflap

-------------------

19 Geheimlol (reserve)
20 Quechua (reserve)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Sorry ik trek me terug, kom er misschien wat laat mee af maar het lukt me toch niet met de tijd, heb het nogal druk.
 
Reactiescore
25
Oke, we zijn dus overnieuw begonnen. Met een stuk minder spelers, laten we met ze allen gewoon proberen net ietsje actiever te zijn dan we voor de 'reset' waren :eek:

@Raizor, je zit al niet meer bij het nieuwe lijstje van spelers.
 

DeletedUser

Guest
Ik had dag 2wel gestemd, maar ik zit er dus ook niet meer bij en dat lijkt mij ook beste. Ik kon echt geen tijd vrij maken
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat we ook maar weer een nieuwe burgermeester moeten kiezen? :)
 

DeletedUser466

Guest
Nee, precies. 13 stemmen van de 21 spelers over 2 dagen is gewoon zo laag dat ik liever met die 13 + een paar nieuwe opnieuw begin. Deze verhaaltjes zijn even om de spanning weg te nemen. Ik stuur iedereen die actief heeft meegedaan + diegene die al aangegeven hebben dat ze wel mee willen doen een nieuwe rol. Het is dag 2, dus er is niks verloren. Het feit dat iedereen meer voorbereiding heeft en zo alles beter begint, helpt ook wel. Dezelfde spelinstellingen, dezelfde rollen, alleen iets minder spelers.

Maandag beginnen we aan de "Volle maan in Plagdorp". Ik ga beter me best doen, dus ik verwacht aan jullie kant ook meer stemmen dan 50% van het dorp... :D

Als je het hier niet mee eens bent, heb ik een tip:
"Je kan niet gebanned worden als je me uitscheld via PM". ;)

Oké, ik neem aan dat er dan ook een nieuw topic komt?
En... Als hij maandag begint, moeten we dan direct gaan stemmen op maandag?

PS: Lijkt me handig dat wanneer er een nieuw topic gestart wordt, iedereen nog even een pm te sturen. Zo hen je geen mensen die zeggen; "ik wist niet dat we al begonnen waren." Daar wordt ik zo moe van. :eek:
 

DeletedUser22681

Guest
Ik denk dat er een nieuw topic komt?

om de oude wolfen maar even te openbaren:

Ik, Hb(gvd Tim, ik krijg je nog wel:p) Joe, Ruben, Hermen en michaelnicht.
 

DeletedUser466

Guest
Tot nu toe hadden jullie niet veel verdachts gedaan. (in mijn ogen.:rolleyes:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan