[Speeltopic] WvW #155 Delfino Island - A New Adventure!

DeletedUser66220

Guest
Ik zal maar gaan slapen, het gaat niet goed zo in de avond typen.
 

DeletedUser63354

Guest
hoezo wil je het niet over mij hebben? ik ben te zwaar gestraft. de doodstraf is enkel te verantwoorden bij moord, niet bij een amy/stefan conversatie.

Ja waarvan ik van allebei een pm kreeg met een aangeving van netwerken. Hierdoor kon ik ook niet anders. (Vraag van Bappos ook meteen beantwoord) Hierdoor zou het vrij obvious zijn dat minstens 1 van hen slechtje zou zijn.
 

DeletedUser65747

Guest
Ik vond het wel een leuke rol hoor orakel! Alleen ga je uiteindelijk toch wel hints geven naar de mensen die je een visioen hebt gegeven..
 

DeletedUser63354

Guest
Ja ik denk dat het ook een stuk leuker is als je een theorie kunt maken over iemand waarvan je weet dat die wolf is zonder dat de wolven opmerken dat het een verloren zaak is. Maargoed, dat punt had ik over het hoofd gezien.
 

DeletedUser

Guest
Het was gewoon onzin dat de mensen die een orakel visioen kregen vrij mochten spreken en zienende rollen moesten zwijgen. Dan kan iedereen net doen alsof die een orakelvisioen gekregen heeft. Slecht geleid, want in PM zeg je dat je ze dood laat vallen en uiteindelijk laat je ze leven. Serieus, leid dit spel nooit meer svp bvd
 

DeletedUser55797

Guest
Na de lynch had ik 3 min. later dan de lunch de schot wijziging door gestuurd.. Wat ik op zich best wel naaiend vind dat ze die niet hebben mee geteld. Maar ach, zo ontsprong time-out de dans van mijn schot... Jammer maar helaas :(
 

DeletedUser63354

Guest
Het was gewoon onzin dat de mensen die een orakel visioen kregen vrij mochten spreken en zienende rollen moesten zwijgen. Dan kan iedereen net doen alsof die een orakelvisioen gekregen heeft. Slecht geleid, want in PM zeg je dat je ze dood laat vallen en uiteindelijk laat je ze leven. Serieus, leid dit spel nooit meer svp bvd

Eens. Dit was het niet het juiste concept en combinatie van rollen. En tsja, ook de communicatie tussen ons 2 was niet altijd bijzonder goed. Sorry Yube.

Na de lynch had ik 3 min. later dan de lunch de schot wijziging door gestuurd.. Wat ik op zich best wel naaiend vind dat ze die niet hebben mee geteld. Maar ach, zo ontsprong time-out de dans van mijn schot... Jammer maar helaas :(

Ja de lunch was al geplaatst, dan was je gewoon te laat.
 

DeletedUser

Guest
Had van Pr0sieeb niet verwacht dat die wolf was. Zonde dat ik op het laatste nog naar WWG veranderde.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik was uiteraard allang sieb en amy aan het verdenken maarja infectie he :(
 

DeletedUser13565

Guest
Ja want als je welp bent kan je inderdaad niet verdacht spelen sterk punt
 

DeletedUser

Guest
Het was gewoon onzin dat de mensen die een orakel visioen kregen vrij mochten spreken en zienende rollen moesten zwijgen. Dan kan iedereen net doen alsof die een orakelvisioen gekregen heeft. Slecht geleid, want in PM zeg je dat je ze dood laat vallen en uiteindelijk laat je ze leven. Serieus, leid dit spel nooit meer svp bvd

Ik deed helemaal niets tegen de regels ik zei enkel dat ik dacht dat jij sjamaan was blijf daar nou niet de hele tijd over huilen.

Wat ik wel vreemd vond is dat Kahvi zomaar in het openbaar kon zeggen dat ze een PM had gekregen van het Orakel, dat had ik bewust niet gedaan omdat ik dacht dat dat mocht.

Ach ja, eind goed al goed de slechtjes hebben gewonnen ondanks een g/s-koppel in ons midden :cool:.

Die Time-Out wist ik trouwens niet eens van dat ie slecht was haha.
 

DeletedUser

Guest
Ik deed helemaal niets tegen de regels ik zei enkel dat ik dacht dat jij sjamaan was blijf daar nou niet de hele tijd over huilen.

Wat ik wel vreemd vond is dat Kahvi zomaar in het openbaar kon zeggen dat ze een PM had gekregen van het Orakel, dat had ik bewust niet gedaan omdat ik dacht dat dat mocht.

Ach ja, eind goed al goed de slechtjes hebben gewonnen ondanks een g/s-koppel in ons midden :cool:.

Die Time-Out wist ik trouwens niet eens van dat ie slecht was haha.

Je deed het wel tegen de regels, aangezien dat de enige mogelijkheid was en twan zei dat dat niet mocht. Ik stel ook voor dat we jou gaan weren van potjes, het enige wat jij kan doen is valsspelen. Eerst netwerken en daarna claimen.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik vind dat Cgrain net zo goed strafbaar is dan.

"Er zit ook nog een wapensmid in volgens mij" volledig uit het random.
 
Bovenaan