[Inschrijftopic] WvW #155 Delfino Island - A New Adventure!

DeletedUser

Guest
Ten eerste: Doden mogen niet praten tot het potje is afgelopen. Daar ga ik nu niet meer op waarschuwen.
Ten tweede: Vragen omtrent acties van moderators ga ik hier niet ter discussie stellen. Voor vragen kun je een PM sturen. Maar volgens mij kan Anthraxxis dat prima zelf en heeft hij jouw hulp daarbij niet nodig jojor. Jij kan wat mij betreft eerder naar jezelf kijken want volgens mij ben jij ook niet altijd zo netjes, naar ik vernomen heb.
Ten derde: De acties die ik hier onderneem doe ik met name op aanvraag van de spelleider, omdat ik zelf meedoe wil ik mezelf niet teveel mengen maar als de spelleider signalen geeft dat dingen ongewenst zijn stel ik mij uiteraard behulpzaam op.

Goed, ik denk dat dit voldoende informatie is en stel dan ook voor dat we als een malle terug naar het speeltopic gaan om de wolven te vinden. Bij tegenpost neem ik voor het gemak aan dat jij daar geen behoefte aan hebt omdat je je tijd liever hier aan een nutteloze discussie spendeert.
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste: Doden mogen niet praten tot het potje is afgelopen. Daar ga ik nu niet meer op waarschuwen.
Ten tweede: Vragen omtrent acties van moderators ga ik hier niet ter discussie stellen. Voor vragen kun je een PM sturen. Maar volgens mij kan Anthraxxis dat prima zelf en heeft hij jouw hulp daarbij niet nodig jojor. Jij kan wat mij betreft eerder naar jezelf kijken want volgens mij ben jij ook niet altijd zo netjes, naar ik vernomen heb.
Ten derde: De acties die ik hier onderneem doe ik met name op aanvraag van de spelleider, omdat ik zelf meedoe wil ik mezelf niet teveel mengen maar als de spelleider signalen geeft dat dingen ongewenst zijn stel ik mij uiteraard behulpzaam op.

Goed, ik denk dat dit voldoende informatie is en stel dan ook voor dat we als een malle terug naar het speeltopic gaan om de wolven te vinden. Bij tegenpost neem ik voor het gemak aan dat jij daar geen behoefte aan hebt omdat je je tijd liever hier aan een nutteloze discussie spendeert.

gaf Anthraxxis niet aan dat hij aangeeft dat je valsspeelt (als speler) en niet iets dat met je moderatorschap te maken heeft, volgens mij was het geen aanval op je moderatorschap, maar op het feit dat je als speler je netwerkt met Stefan, als ik me goed herinner
 

DeletedUser1435

Guest
dat is correct.

als bert een grote jongen is dan stapt hij vrijwillig uit dit spel. netwerken is netwerken hoe klein ook. er moet 1 lijn getrokken worden.
 

DeletedUser52001

Guest
Ten eerste: Doden mogen niet praten tot het potje is afgelopen. Daar ga ik nu niet meer op waarschuwen.
Ten tweede: Vragen omtrent acties van moderators ga ik hier niet ter discussie stellen. Voor vragen kun je een PM sturen. Maar volgens mij kan Anthraxxis dat prima zelf en heeft hij jouw hulp daarbij niet nodig jojor. Jij kan wat mij betreft eerder naar jezelf kijken want volgens mij ben jij ook niet altijd zo netjes, naar ik vernomen heb.
Ten derde: De acties die ik hier onderneem doe ik met name op aanvraag van de spelleider, omdat ik zelf meedoe wil ik mezelf niet teveel mengen maar als de spelleider signalen geeft dat dingen ongewenst zijn stel ik mij uiteraard behulpzaam op.

Goed, ik denk dat dit voldoende informatie is en stel dan ook voor dat we als een malle terug naar het speeltopic gaan om de wolven te vinden. Bij tegenpost neem ik voor het gemak aan dat jij daar geen behoefte aan hebt omdat je je tijd liever hier aan een nutteloze discussie spendeert.

Doden mogen niet spelinhoudelijk posten in het speeltopic tot het potje is afgelopen. Sinds wanneer mag zeggen dat je het oneerlijk vind dat je doodviel niet meer?
 

DeletedUser

Guest
Ik netwerk niet en de aanval van Anthraxxis is spelgerelateerd, deze kan hij deponeren bij Blueknife (Spelleider) en volgens mij heeft hij dat al gedaan waarop blueknife aangaf dat er niets aan de hand was. Einde discussie.
 

DeletedUser1435

Guest
niks einde discussie. jij deed een goedjesclaim :D

dat is tegen de regels in en daar dien jij voor gestraft te worden.

ik zal even de logjes tussen mij en theblueknife posten, hij gaf wel degelijk toe dat jij netwerkte.

[8-12-2013 20:01:47] Stefan: twan censuur censuur
[8-12-2013 20:02:25] Twan: hoi stefan
[8-12-2013 20:02:47] Stefan: echt kansloos
[8-12-2013 20:02:50] Stefan: je heb je laten door amy
[8-12-2013 20:02:52] Stefan: alweer :D
[8-12-2013 20:10:11] Stefan: inderdaad stefan wie denk je wel niet dat je bent nu benadeel je ons allemaal :O
[8-12-2013 20:10:16] Stefan: dit is een directe goedjesclaim
[8-12-2013 20:10:18] Stefan: ik eis de dood
[8-12-2013 20:10:26] Stefan: jaja twan als je gaat doen doe het dan goed
[8-12-2013 20:10:40] Twan: jij bent dood
[8-12-2013 20:10:45] Stefan: neehoor ik leef nog
[8-12-2013 20:10:47] Twan: dus hij netwerkt niet
[8-12-2013 20:10:54] Stefan: wel want er zitten meerdere mensen in die chat

[8-12-2013 20:12:11] Twan: dit vind ik niet helemaal onder netwerken vallen, maar ik zal thijs aanspreken.
[8-12-2013 20:12:13] Stefan: dus laat hem ook maar doodvallen

vooral het dikgedrukte is het bewijs dat twan het ook netwerken vond, idd verleden tijd. hij krabbelde meteen daarna terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52001

Guest
Ik netwerk niet en de aanval van Anthraxxis is spelgerelateerd, deze kan hij deponeren bij Blueknife (Spelleider) en volgens mij heeft hij dat al gedaan waarop blueknife aangaf dat er niets aan de hand was. Einde discussie.

Het feit dat hij zegt dat jij netwerkt is niet spelgerelateerd.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik heb al gezegd dat dit soort uitspraken voor mij net TEGEN de streep van de netwerk dood aanliggen. Ik heb daarna ook gezegd thijs aan te spreken, en dit heb ik gedaan. Dit komt niet meer voor, en ik heb ook al tegen een paar anderen gezegd dat ik geen enkele uitspraak over dit potje tegen nog een levende speler wil zien. Simpel, lijkt me?

Ik ben de spelleider, en ik bepaal wat er gebeurt.
 

DeletedUser

Guest
Wat blijft het toch jammer te zien dat een speler als Anthraxxis het zinnetje 'klachten deponeren bij de spelleider' niet begrijpt :( :(
 

DeletedUser63354

Guest
burger en wolf mag je niet claimen.

Goedje en slechtje wel. Laat het vanaf nu even duidelijk zijn dan, hup hup, niet zeiken, maar spelen!!! Copyright @OrAsU
 

DeletedUser

Guest
Je moet ook gewoon niet over Wvw praten in die skype darkrooms van jullie.
 

DeletedUser1435

Guest
biek en rode traaaeeep moet gewoon niet zo raar doen.
gewoon toegeven dat hij fout zat, heeft genetwerkt en uit het spel stappen. dan laat hij zien dat hij een echte vent is en geen boer.
 

DeletedUser16768

Guest
Praten over het spel buiten het topic om ---> netwerken.
Ik snap dus niet wat team moeilijk doet met randjes. Als je eenmaal begint moet je het ook afmaken. Nu begint het in mijn ogen meer op vriendjespolitiek te lijken.
 

DeletedUser63354

Guest
Gelieve mijn objectiviteit niet in twijfel te trekken, ik laat mijn emotie in beslissingen als spelleider niet de overhand hebben.
 

DeletedUser16768

Guest
Gelieve mijn objectiviteit niet in twijfel te trekken, ik laat mijn emotie in beslissingen als spelleider niet de overhand hebben.

Als jij laat zien wat er wel gezegd is dan, blijkbaar is er namelijk wel wat gezegd.
Momenteel zorg je er niet echt voor dat de twijfels verdwijnen.
 

DeletedUser63354

Guest
Dat hoef ik niet te doen. Ik heb zelfs aangevraagd die logjes die anthraxxis had gepost te verwijderen. Ga nu maar gewoon verder met het spel.
 

DeletedUser16768

Guest
Dat hoef ik niet te doen....

Als het toch niet spelrelevant is, kan je het gewoon posten.
 
Bovenaan