[Speeltopic] Wvw #127

DeletedUser58625

Guest
Owh oke :) ik bedoelde trouwens dat de wolven meerderheid met stemming hadden met bm :p, maar het was een geslaagd potje voor mij, jammer dat ik werd misleid. En dat bijna alleen slechtjes gebruik hadden gemaakt van mn huuractie. Me geld geven en dan vermoorden! :(

Maar wie huurde mij in om Anne. te vermoorden?

Ik, ik wou mooi op tijd zijn en Anne. haar naam schoot me het eerste binnen en had geen tijd meer om nog op spelerslijst te kijken ofzo :p
 

DeletedUser58625

Guest
De wolven wonnen toch gewoon na de huurmoordenaaractie van dag 5?
Ik, WWG, oscar en mooteman leefden nog als slechtje.
BlueKnife, CWK, ll0ll king en jobeh waren nog over als goedje.

Oscar was BM. Dus dan winnen wij toch met 4?:confused:
Wij zouden dan logisch namelijk allemaal op 1 iemand gaan en aangezien wij BM hadden zouden ze niet meer kunnen winnen aangezien het de dag erna al 4vs2 zou zijn.

Als de leiding verwarring gaat zaaien en doen alsof er een g/s is dan trekken jullie gewoon de goedjes voor en gaan wij natuurlijk elkaar lynchen. Tjah, waar zijn we dan mee bezig :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
De wolven wonnen toch gewoon na de huurmoordenaaractie van dag 5?
Ik, WWG, oscar en mooteman leefden nog als slechtje.
BlueKnife, CWK, ll0ll king en jobeh waren nog over als goedje.

Oscar was BM. Dus dan winnen wij toch met 4?:confused:
Wij zouden dan logisch namelijk allemaal op 1 iemand gaan en aangezien wij BM hadden zouden ze niet meer kunnen winnen aangezien het de dag erna al 4vs2 zou zijn.

Als de leiding verwarring gaat zaaien en doen alsof er een g/s is dan trekken jullie gewoon de goedjes voor en gaan wij natuurlijk elkaar lynchen. Tjah, waar zijn we dan mee bezig :confused:

De leiding wilde het nog een spannend einde laten worden :p
Ja, ik vroeg het me af, omdat WWG ook echt als een ninja dat timede :p

Dacht eerst dat jij Moederkoek had vermoord, maar na t potje vertelde mooteman dat hij dat was geweest. Moest wel van jou afkomen :p
 

DeletedUser58625

Guest
De leiding wilde het nog een spannend einde laten worden :p
Ja, ik vroeg het me af, omdat WWG ook echt als een ninja dat timede :p

Dacht eerst dat jij Moederkoek had vermoord, maar na t potje vertelde mooteman dat hij dat was geweest. Moest wel van jou afkomen :p

Ja, ik zei dat iemand Moederkoek moest vermoorden om 21.31, omdat ik geen tijd had die avond :p
 

DeletedUser52001

Guest
De wolven wonnen toch gewoon na de huurmoordenaaractie van dag 5?
Ik, WWG, oscar en mooteman leefden nog als slechtje.
BlueKnife, CWK, ll0ll king en jobeh waren nog over als goedje.

Oscar was BM. Dus dan winnen wij toch met 4?:confused:
Wij zouden dan logisch namelijk allemaal op 1 iemand gaan en aangezien wij BM hadden zouden ze niet meer kunnen winnen aangezien het de dag erna al 4vs2 zou zijn.

Als de leiding verwarring gaat zaaien en doen alsof er een g/s is dan trekken jullie gewoon de goedjes voor en gaan wij natuurlijk elkaar lynchen. Tjah, waar zijn we dan mee bezig :confused:

De huurmoordenaar kon nog vaker in worden gezet. Bovendien viel wwg dood door valsspel. Daarnaast kon er nog vanalles gebeuren, zoals nu ook is gebleken!
 

DeletedUser55797

Guest
De huurmoordenaar kon nog vaker in worden gezet. Bovendien viel wwg dood door valsspel. Daarnaast kon er nog vanalles gebeuren, zoals nu ook is gebleken!

WWG viel pas na de nacht dood? Als wij wolven op 1 stemde (lynch) en dus de lunch stond het idd 2-4, en had de HM nog geen nut gehad. Verder waren alle acties al gebeurd. En dit gebeurde alleen omdat de wolven dachten dat er een een koppel was, aangezien wij niet wonnen met 4-4 +BM.

maar ik ga er niet verder meer op in, naar mijn mening hadden we al eerder moeten winnen.
 

DeletedUser30312

Guest
Ik vond het wel een grappig potje, na 2 dagen al 3 dorpsoudstes dood :eek:
 

DeletedUser55797

Guest
Vond het indd geniaal potje, ook hoe makkelijk je rukurt eruit kan stemmen door te zeggen dat 4 DO's toch echt veel te veel is :p
 

DeletedUser63354

Guest
Vond het indd geniaal potje, ook hoe makkelijk je rukurt eruit kan stemmen door te zeggen dat 4 DO's toch echt veel te veel is :p

Ik, die nog tegenstrijdig was, uiteindelijk me toch over laten halen hé :p
Hoezo zou je DO claimen als er al 2 of 3 dood zijn, had ik in mn hoofd :p
 

DeletedUser24056

Guest
Hier zag ik je claim al Rukurt :p
Maar was vergeten in te sturen.

Ja dat was ook de claim die door enkele anderen herkend werd. Hoopte erop dat de welp het niet zou zien, of niet in zou sturen :D
De eenvoud waarmee ik eruit gedonderd werd ergerde me echt heel erg..
 

DeletedUser13565

Guest
Ik was natuurlijk wel gewoon de grote baas van dit potje waren er maar meer mensen als ik!
 
Bovenaan