[Inschrijftopic] WvW 127

DeletedUser30312

Guest
1. Quechua
2. BlueKnife
3. Oscar11
4. TheJoker
5. raider x
6. WWG
7. Cold War Kid
8. marcoknight
9. Ice sCream
10. Anne.
11. AntiPhoenix
12. Yuubje
13. flatl
14. Alador
15. Bappos
16. OrAsU
17. Cgrain
18. anthraxxis
19. Alles is voor Bassie
20. Mooteman
21. Slaro
22. .MarshMallow
23. Rukurt
24. Dashba
25. Dame MAR
26. ll0ll king
27. Heulsen
28. c0alKiller
29. Jobeh
30. Keizer Gerwin

Als ik nog mee kan doen anders geef ik me op als reserve, ben een tijd druk geweest en heb nu weer genoeg tijd om actief mee te spelen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
ik ben wel reserve en nee ik doe niet mee al kon het nog ik ben echt reserve :p
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen. Nu gewoon van die spelerslijst afblijft en alleen zijn eigen naam toevoegt, dankjewel.
en dashba, jij bent doodgevallen aan inactiviteit het vorige potje. Ga je nu wel actief zijn?

beetje jammer deze. mwa ik ben er nu. kijk vanmiddag nog een keer. als ik dan heb kunnen invallen of mee doen vind ik het prima en ben ik actief. anders ga ik niet actief komen om enkel te kijken hoe het spel draait.
 

DeletedUser16768

Guest
Blijf dan maar weg ja, als je alleen wilt spelen als het jou eventjes goed uit komt.
 

DeletedUser52001

Guest
beetje jammer deze. mwa ik ben er nu. kijk vanmiddag nog een keer. als ik dan heb kunnen invallen of mee doen vind ik het prima en ben ik actief. anders ga ik niet actief komen om enkel te kijken hoe het spel draait.

Ik heb je deze vraag eerder gesteld, en toen wij het potje wouden beginnen had je er nog niet op gereageerd. Je was het vorige potje doodgevallen aan inactiviteit + het feit dat je nog niet had gereageerd bracht ons tot de conclusie dat je waarschijnlijk weer inactief zou izjn.
MAar als er iemand vervangen moet worden sta je op de lijst, hoewel deze attitude je natuurlijk niet verder helpt.
 

DeletedUser

Guest
niks attitude ik geef gewoon mijn situatie qua tijd aan. ik probeer niet arrogant of boos overkomen in mijn bericht. ik heb het druk, ik wil graag tijd vrijmaken voor een potje wvw maar niet als het al veel tijd kost om enkel mee te kunnen spelen. heb het immers druk. sorry dus als mijn reactie niet goed overkomt, maar ik zal proberen een volgend potje snel weer bij te zijn.
 

DeletedUser52001

Guest
niks attitude ik geef gewoon mijn situatie qua tijd aan. ik probeer niet arrogant of boos overkomen in mijn bericht. ik heb het druk, ik wil graag tijd vrijmaken voor een potje wvw maar niet als het al veel tijd kost om enkel mee te kunnen spelen. heb het immers druk. sorry dus als mijn reactie niet goed overkomt, maar ik zal proberen een volgend potje snel weer bij te zijn.

Ik hoop dat je ook wel begrijpt dat als je vorig potje doodviel en daarna na je inschrijving niet meer reageert op een vraag dat we denken dat je niet heel actief gaat zijn, wat ook het geval is.
 

DeletedUser52001

Guest
Omdat het niet gewaardeerd als spelers voor spelleider gaan spelen en constant mensen uit de spelerslijst gaan halen.
 
Bovenaan