WVJV X-topic

DeletedUser

Guest
wat+vind+jij.png


Wat Vind Jij Van

Daar is hij dan, de jubileumeditie. Mijn eerste topic en voor zowel mij als WVJV misschien wel de laatste. Het concept moge bekend zijn, je beoordeelt zoveel mogelijk posters uit onderstaande lijst met een leuk babbeltje en bijbehorend cijfer.

Een belangrijke verandering die ik even op persoonlijke titel doorvoer is het vergroten van de relevantie van Skype bij deze lijstjes. Ten eerste door de oproep vooral niet te schromen Skype-ervaringen bij je cijfers hier te laten doorwegen, ten tweede zullen de aanpassingen in de lijst voor een stevig deel afhangen van de activiteit op Skype, daar dit zo langzamerhand belangrijker is geworden dan het forum. Bovendien zit iedereen die echt wat in dit topic te zoeken heeft toch wel in één of andere chat.

Een overzicht van vorige topics:
WVJV I
WVJV II
WVJV III
WVJV IV
WVJV V
WVJV VI
WVJV VII
WVJV VIII
WVJV IX

Dan de mutaties in de lijst. Het zal niemand verwonderen dat deze slinkt, een aantal grote jongens hebben het pand verlaten en het wordt er allemaal niet actiever op en opdat het geen draconische bedoening wordt zoals de afgelopen keren waarbij de helft geen idee heeft wie die onderste nu is ga ik het wat opschonen.

Om te beginnen nemen we afscheid van één van de meest memorabele posters die dit forum voor zover ik weet heeft gezien, Slaro. Een tragisch verlies maar ook een onvermijdelijke daar hij al maanden terug een redelijk definitief afscheid neerpende en sindsdien forumtechnisch nergens meer te bekennen is.

Dan nog de gebruikelijke meuk, Amycipatie lijkt haar biezen enigszins onsuccesvol te hebben gepakt maar post dermate weinig dat er geen enkele reden tot een plaats hier is. Ook Glenn is een beetje onzichtbaar geworden en moest helaas helaas ook operatief worden verwijderd. Dame MAR is eveneens in geen velden of wegen te bekennen en eigenlijk valt er ook niet meer te zeggen over Lollienator, Alles is voor Bassie en Orasu die hier sowieso op twijfelachtige wijze binnen is gerommeld. Zodoende.

En voor het idee ook nog maar een tweetal nieuwelingen. Ten eerste, al is het maar omdat de beste knul zo ijverig was in ieder geval de indruk te wekken dit taakje op zich te nemen, de immer hilarische lloll king. Ten tweede de in de enige echte Skype-chat inmiddels vermaarde Edward van Woodstock, verder bekend van allerhande series, yoga en Yoda.

De lijst

1. Lieflap
2. Anthraxxis
3. Senne
4. Bik en rode trap
5. Quechua
6. Bappos
7. Calamus Incendium
8. Pr0sieeb
9. Rukurt
10. Koenfighter
11. Marwolaeth
12. Flos453
13. Stalov
14. Yube
15. Blond
16. Lady Sophie
17. Gekkou Hayate
18. Marneus Calgar
19. Lloll king
20. Edward van Woodstock


Verder wil ik benadrukken dat dit zomaar de laatste WVJV kan zijn, ten eerste omdat het de tiende is en dat is wel zo'n leuke afsluiter en ten tweede omdat er een soortement opvolger van WVJV in de pijplijn zit. Grijp deze laatste kans dus vooral aan om nog even wat veren in menig achterwerk te steken en een paar forumgenootjes onbeschaamd in het gezicht te spuwen.

Tenslotte leek het me wel zo gepast de bedenker van het zaakje even bovenaan te zetten, al is het maar omdat diegene daar ooit per abuis is beland.

Allemaal veel succes en maak er wat moois van.

Overzicht van de lijstjes:
Stalov
Arbeitman
Saltzer
TheLittleDictator
Marneus Calgar
Edward van Woodstock
Quechua
Lloll king
Bik en Rode Trap
Lady Sophie
Flos453
Anthraxxis
Senne
Pr0sieeb
Rukurt
Svennieboys
Capricorno
Evil Big
Prima
Amycipatie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34772

Guest
Oei, ik sta in het lijstje. Moet ik nu zelf ook echt een lijstje maken?
 

DeletedUser

Guest
Ik kan je notering nog heel gemakkelijk een geruisloze dood laten sterven EvW dus ik zou maar in de pen klimmen.
 
Reactiescore
1.804
Ik vermoed dat dat sarcastisch was.
 

DeletedUser

Guest
floris, mag ik je erop wijzen dat het gebruikelijk is dat de maker van het topic opent met een lijstje?
 
Reactiescore
770
1. Kas

Je bent een goeie jongen, dat is mijn indruk over je. Ik ken je niet zo echt en spreek maar weinig met je, maar meestal kom je wel over als een toffe gozer.

7,5/10


2. Stefan(ie)

Altijd blij als jij online komt op skype, echt waar. Godverdomme kerel jij maakt mij soms zodanig hard aan het lachen dat als ik aan het eten ben aan de computer ik het gewoon allemaal uitspuug van het lachen. Je hebt een goed hart, chille kerel en zooo hilarisch; natuurlijk ook heel leuk om tegen te praten amaai xp

De bewezen godheid van Age of Empires II. Kan ik enkel maar naar opkijken! Ook op het forum is je commentaar altijd wel genoeg om me aan het giechelen te krijgen. Hopelijk leef je nog een lang en rijk leven! Je verdient het makker!!

Mvg de commentator

10/10


3. Senne

Kblijf je een goeie gast vinden. En je bent ook iemand die ik ook wel spontaan vind, en natuurlijk ook heel sympathiek. Heb ook al goeie gesprekken kunnen hebben met je. Je bent een goed mens. Je komt niet zo vaak online maar tis dan wel meestal de moeite moet ik zeggen!

8,5/10


4. Thijs

Awesome guy clap much friend wow many funny loyal doge

9,5/10 would want to be drunk with


5. Chris

Je bent een wijze kerel moet ik zeggen. Ik kijk eigenlijk stiekem naar je op sinds je ook ontzettend veel weet over de Klassieke Oudheid en er ook geïnteresseerd in bent. Je studeert het ook, en dat wil ik later denk ik toch ook wel doen! We hebben af en toe wel aangename gesprekken op skype, en je bent ook wel best aangenaam en sympathiek! #nohomo

8,5/10


6. Roy

Ik weet nog dat ik je voor een lange tijd niet zo kon uitstaan. Kvond je eigenlijk best arrogant, en ik wou niets met je te maken hebben of dergelijke. Maar op den duur veranderde die indruk dat ik had over je, en begon ik meer en meer in te zien dat jij ook wel een lieve en chille kerel bent, en allesbehalve arrogant. Heb ook al fijne gesprekken gehad met je laatste tijd. Mijn indruk die ik eerst had over je is nu volledig weg natuurlijk; never been so wrong I must say haha. Ik heb je graag!

9/10


7. Noah

Wat ben jij ook soms toch een baasje moet ik zeggen :D Je bent een zalige kerel, heb je ook wel graag. Je bent iemand die ik kan vertrouwen en tegelijkertijd gewoon debiel tegen kan doen en grappen, en jij wederzijds. Als ik ook lees hoe je bent tegenover bv Poes uh ik bedoel Loes, dan vind ik je wel een lieve, spontane en goeie gast.

Haha, lekker niet dus, vieze jood xdd -5/10

(10/10 ;) )


8. Sieb

Je bent een leuke kerel. Ben je meer en meer beginnen spreken laatste tijd op skype, en nu ben je ook mijn meester! Dankje voor de lessen programmeren dat je me nu geeft. Kvind dat je het goed uitlegt en dat ik er van bijleer. Heb ook wel soms moeten lachen met je.

7,5/10 does lift


9. Peter

Peter Pjotr baasje! Ik en jij behoren bij de uitverkorenen, bij de elite, van de muziek, sinds ik en jij de muziek van Van Morisson aanbidden. Goeie kerel, kan ook wel mijn ei kwijt aan je en jij ook aan mij, je hebt mijn vertrouwen en ik weet dat je dat ook niet zal breken!

Ik kijk naar je op sinds jij iets hebt als een seriedag. Daar kan ik enkel ook aan beginnen, mijn lekkere luie onproductieve zondag transformeren in een dag waar je enkel bazenseries kijkt.

Als ik ooit een hangover wil hebben in Las Vegas, dan wel met jij en Stefan!

9,5/10


10. Koen

Ik vind je een chille kerel! Iemand die ik ook wel heel goed vertrouw. Je hebt me onlangs verlicht door me the shield aan te raden, en sindsdien kan ik niet anders zijn dan dankbaar. Koen de Kenner is de bijnaam die ik je geef, en die is niet onverdiend moet ik zeggen! En ik moet eerlijk toegeven dat ik soms ook wel heel hard moet lachen met je, ik weet het niet, je hebt een humor die me heel goed ligt moet ik zeggen.

8/10


11. Noralie

Jij bent de enigste met wie ik het langst spreek van iedereen op skype. Ik vind je nog steeds een erg sympathieke, toffe, leuke, lieve meid en ik mag je nog steeds heel graag, eveneens praat ik ook nog steeds heel graag met je! Je hebt mij ook enorm veel geholpen en bijgeleerd over mezelf en anderen, en dat apprecieer ik tot de dag van vandaag nog steeds, ben ik nog steeds dankbaar voor. Ken je heel graag! En hopelijk nog voor lang!

10/10


12. Floris

Ook ik en jij delen iets unieks; we vinden allebei Avicci een goeden artiest!! Sommigen protesteren hiertegen, maar wij weten wel beter!
Ik vind je een goeie kerel; sympathiek en te vertrouwen. Daarnaast ook zeer slim en meelevend. Ik heb ook wel lekkere gesprekken met je, word wel best blij als ik je online zie komen, ‘s nachts, het nachtbeest die je dan ook bent.

10/10 would bang xDDD

llgz


13. Yube

God wat ben jij een mongool! Een ware verspilling van oxygen!

Nee maar serieus, je bent wel een sympathieke kerel moet ik zeggen. Ik heb niet veel gesprekken met je of zo, maar ze zijn wel doenbaar en aangenaam. En dat is ook mijn indruk over je. Je bent wel een aangenaam persoon.

7/10


14. Blond

Soms vond ik jou wel een beetje arrogant of iemand waar ik het totaal niet kan vinden, maar indrukken blijven nooit onveranderd bij mij, en dus was deze indruk over je ook aan verandering onderworpen. Je valt eigenlijk best nog mee, niet zozeer arrogant, eigenlijk best nog toffe kerel! We hebben amper tot nooit gesprekken, maar degene die we wel hadden ontdeden me van die indruk dat ik had over je.

7/10


15. Sophie

Lieve meid! Nog steeds praat ik graag met je ook al hebben we niet echt veel gesprekken moet ik zeggen, maar ze zijn wel aangenaam!! Kheb ook vaak steun gehad van je, en ik steun je ook vaak, en ook heel graag, want ik heb je graag! Je was een van de eerste op Skype waar ik in het begin echt zalige gesprekken mee had moet ik zeggen. Je bent intelligent, lief, meelevend, leuk en soms ook heel grappig! Kzie je graag komen!

10/10


16. Gekkou Hayate

Ook jou zie ik niet veel online komen op skype, maar als je dat doet heb ik fijne chats met je. Je bent wijs, cool en heel sympathiek. Je muziekkennis is ongeëvenaard, en je deelt me dan ook veel goeie muziek!

8,5/10


17. Marneus Calgar & lloll king

Geen idee wat ik van je moet denken. Je komt wel positief over bij me, maar heb niet echt een indruk of mening over je. Kan enkel zeggen dat ik je niet arrogant vind of niet kan uitstaan. Neutraal cijfertje.

6/10


18. Edward van Woodstock

Chille gast, praat wel graag met je als je dan ook zo eens ‘s nachts online bent. Eens iets over series, grappige historische gebeurtenissen of gelijk wat, we hebben altijd wel iets aangenaams om over te lullen. En dat ben je ook, aangenaam! En natuurlijk ook best grappig.

7,5/10

hee review mij ook even rob ondanks dat floris zo achterlijk is dat'ie me niet in de lijst gezet heeft hihi sneaky ben wel benieuwd!!

19. Simeco

Gvd wat een kanjer die Simon. Wat een baasje. Ik wil later als hem worden, dat moet gewoon, anders heeft mijn leven geen zin meer!1

Ik zie hem laatste tijd altijd in de chat schelden maar dat mag ie ook, dat moet. Zo is de natuur in balans en kan het universum verder functioneren. Simon is liefde Simon is leven.

Ik heb hem nooit een arrogante, stomme of irritante lul gevonden, integendeel! Slim man, komt zeer sympathiek over voor mij en dat zal ie ook wel zijn als menig Vlaemsche broeder. Simon is te vertrouwen.

11/10 gewoon omdat het kan


20. arbeitman

Goeden gozer we komen inderdaad goed overeen! Ik kan me niet voorstellen dat ik en jij ruzie zouden hebben of botsen. We spreken ook niet echt vaak maar ach dat doet er toch niet toe ik zal je wel eens meer beginnen spreken denk ik!

9/10


21. Jeroen/de kleine dictator

We spreken elkaar ook al wel lang he! Al sinds MSN tijden hadden we al gesprekken waar ik soms plat lag van het lachen, of gewoon lekker chille chit-chat over koetjes en kalfjes (en dat ene forum hacken hihi weet je nog?). Eventjes was het stil, tot je die stilte brak en mij aansprak op skype. En tot de dag van vandaag hebben we nog steeds gesprekken die de moeite zijn! Je hebt altijd wel een jolijt onderwerp aan te snijden. En tja, we spreken de laatste dagen niet zo vaak meer, maar ik denk inderdaad altijd dat jij het druk hebt. En ik ben ook vaak afgeleid en druk. Maar uiteindelijk spreken we wel, en is het te doen!

10/10
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804
hee review mij ook even rob ondanks dat floris zo achterlijk is dat'ie me niet in de lijst gezet heeft hihi sneaky ben wel benieuwd!!
 

DeletedUser

Guest
1. Lieflap: Ik denk niet dat er al veel momenten geweest zijn waar we het eens zijn, als we dan elkaar quoten is het ook meestal negatief. Maar dat is geen enkel probleem. Ik ken jou niet, jij kent mij niet. Je bent minder actief geworden de laatste tijd, of ik lees het gewoon niet allemaal meer. Desalniettemin vermaken je post de meesten hier op het forum. Dat geldt ook voor mij.

8.5/10


2. Anthraxxis
: Jij bent misschien wel de meest mysterieuze man op het forum. Ik kan totaal geen leeftijd op je plakken, maar ik gok dat die wel rond de 30+ zal liggen. Je gedraagt je als een idioot, maar ik denk niet dat je het echt bent. Nu ja, je speelt je rol fantastisch. Of ik moet een verkeerd beeld van je hebben. Er is een moment geweest dat ik je post irritant begon te vinden, maar dat is verdwenen. Je spoort echt niet, maar dat is wel positief.

8/10


3. Senne
: Goh ja, toen ik hier voor het eerst aankwam leek je me wel een leuk persoon. Maar ik ben me mateloos aan je beginnen irriteren om eerlijk te zijn. Je bent iemand die graag bevestiging zoekt. En als Ajax kampioen wordt op het einde van het seizoen, ga je waarschijnlijk je posts bovenhalen die je in September schreef met het leuke onderschrift.
'IK HEB HET AL IN SEPTEMBER GEZEGD JONGENS, IEDEREEN GEZIEN?' Je constante gezeik over Ajax is gewoon complete onzin. Ajax is maar een opleidingsclubje voor leuke talentjes. Gewoon stoppen met die zelfverheerlijking en het orakel van Delphi te willen zijn.

4/10

4. Bik en rode trap, de laatste tijd lees ik eigenlijk alleen maar je verhalen bij Macclesfield. Geen idee waarom ik ze lees, maar je schrijft ze toch altijd neer op een manier die ik interessant vind. Wat je klaarspeelt met FM is ongelooflijk. Ik heb je ook altijd geapreciëerd in je posts. Ik zag laatst wel een hoop gezeik in een speltopic over CurveFever. Je stelde je daar een beetje aan.

7.5/10

5. Quechua: Toch wel een icoon op dit forum met je avatar. Verder lees ik wel intelligente dingen van jou. Je moet er zijn op dit forum. Ik vind je niet echt opvallend, maar dat is goed. Anders zou het nogal geforceerd overkomen.

7.5/10


6. Bappos: Je muzieksmaak trekt op niets vind ik. Verder lijk je me het overgrote deel van de maand ongesteld. Dat is ook wel de reden dat je mod bent geworden. Vroeger had ik zo'n beeld niet over jou. Maar geen enkel probleem, je komt nog steeds positief over.

6/10


7. Calamus Incendium: Post jij eigenlijk buiten het gamestopic? Alleszinds nog niet echt op gelet.

6.5/10


8. Pr0sieeb: Je bent echt een toegevoegde waarde geworden op dit forum. Ik kan wel genieten van je posts. Dus gewoon doorgaan. Meer moet dat niet zijn.

7./10


9. Rukurt: Een unieke persoonlijkheid op dit forum naar mijn mening. Vooral je posts in het muziektopic vind ik netjes. Daar staan soms echt pareltjes van muziek. Daar kijk ik dus ook het meest naar.

8/10


10. Koenfighter
: Soms heb je van die geniale oneliners, soms geniale teksten. Best verassend altijd. Goede muziek in het muziektopic, goede voetbalposts. Ja, dat zit wel snor. Nuchtere kijk op het Belgisch voetbal. Helemaal ok.

9/10

11. Marwolaeth: Best triestig hoe mensen toch keer op keer die aandacht zoeken bij jou omdat je ooit wat foto's postte op het forum. Ik moet al een hele tijd terugdenken wanneer ik voor het laatst een post van je zag.




12. Flos453: Als hij niet te geforceerd doet, is er met Flos helemaal niets mis. Maar soms forceer je dingen dat het echt te triestig overkomt. Je weet natuurlijk waar ik het over heb. Je hebt hele vreemde opvattingen over bepaalde zaken. Maar dat is je goed recht. Als ik het vrije forum alleen bekijk, is het goed dat je er bent.

7.5/10


13. Stalov: Als er 1 topic is dat me lang zal bijblijven, is het jouw topic geweest. Sindsdien komen we best goed overeen en je bent een tikkeltje gestoord. Maar geniaal gestoord. Unieke stijl en heel verstandig.

9/10

14. Yube: Als ik het voetbaltopic buiten beschouwing laat, heb je veel nuttige dingen te vertellen. Want in het voetbaltopic zijn er soms flagrante opmerkingen die te gek voor woorden zijn. Maar zoals ik al zei, ik vergeef je het en ik laat dat buiten beschouwing. Ik volg je ook in het FM-topic, daar ben je ook gewoon goed bezig. Bezige bij in het spellenforum. allemaal positief.

7.5/10


15. Blond, ook een man met een eigen mening en niet bang om die te verkondigen. De laatste tijd kom ik je alleen vaag tegen op het voetbaltopic. Maar je mag daar van mij gerust meer komen. Kwam veel zinnige praat uit daar :).

8/10


16. Lady Sophie
: Zie Marwo

17. Gekkou Hayate: Tot ik je muzieksmaak te weten kwam, was je nogal onbekend. Maar je hebt zo'n beetje dezelfde muzieksmaak als mij. Nu ja, jij bent al veel meer in het genre ingeburgerd terwijl ik het nog aan het ontdekken ben. Blijf die hiphop nummers maar in het muziektopic gooien. Ik geniet er best van ;).

8/10

18. Marneus Calgar
: Goh ja, je bent een beetje overal en nergens op dit forum. Je bent hier al een lange tijd denk ik, maar je bent zo'n beetje een figurant hier. Hier een postje, daar een postje. Maar dat moet je vooral niet veranderen. Helemaal top.

7/10

19. Lloll king: Stamgenootje geweest, wel een geboren haat tegen de Nederlandse scheidsrechters. Tot in het belachelijke toe om eerlijk te zijn. Ik kan het wel met je vinden, dus je mag er best zijn op dit forum.

7.5/10


20. Edward von Woodstock: Goh ja, veel heb ik niet echt te vertellen over jou. Je bent redelijk inactief geworden de laatste tijd. Fervente Arsenal fan kan ik me wel herinneren. Maar je bent hier te weinig om echt een beeld over je te hebben.

7.5/10
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft nu ook niet per se alle vrouwen weg te jagen :D
Ik wil nergens het beeld scheppen dat ik in een geheim homoclubje zit

desalniettemin goede bijdrage
 

DeletedUser52001

Guest
He arbeitman jij hebt ook onder een steen geleefd zeg!
Aangezien niemand aandacht bij me zoekt omdat ik ooit foto's heb geplaatst xD
 
Reactiescore
770
Ik wil nergens het beeld scheppen dat ik in een geheim homoclubje zit

Oh... dan is dat beeld van mij over jou beetje euhm... verkeerd



arbeitman heb je ook eens toegevoegd aan mijn ljst. Voor wat hoort wat! ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik heb een natuurlijke hekel aan scheidsrechters die wedstrijden verpesten :mad:
 

DeletedUser

Guest
1. Lieflap #8/10
Deze jongen ken ik enkel van zijn scherpe comments en zijn gave om anderen tot op de grond af te breken.
Dit zijn uiteraard bijzondere eigenschappen en doet me vaak een glimlach om m'n gezichtje brengen.

2. Anthraxxis #7/10
Stefannie, de vriendelijke jongen met een ietwat verwarde ego-alter. Al tijdje geleden dat ik deze gozert sprak, misschien best want het verliep niet meer al te vlotjes!

3. Senne #6/10
Deze jongen ken ik helaas niet zo goed, maar hij is een prima tennis talentje! Een voldoende voor je tennisskills!

4. Bik en rode trap #5/10
We hadden een goede start, alleen eindigde we het in een ruzie. Hopelijk herpak je jezelf nog eens!

5. Quechua #7.5/10
Godskelere, aanbid deze pientere muis, heil aan deze god en zijn kennis!
Verder ken ik je niet, en volgens mij mag je me vast niet!

6. Bappos #0/10
Jij bent een debiel eerste klas, niemand is erger.
*ban me aub niet omdat ik dit zei, pls!

7. Calamus Incendium #7/10
Deze supersnelle jongen bashte ik op de klessik! Soms een zalige pik soms een wat minder zalige pik!

8. Pr0sieeb #9/10
Howest gozerts zijn de beste, laat je niet anders vertellen siebert! Held, heil heil

9. Rukurt #6/10
Ken je niet, en soms doe je je jouw naam eer aan, en soms ben je ook wel grappig!
Heb een wat wisselende mening over jou, doe er iets aan :s


10. Koenfighter #9/10
Nog zo'n rasechte held, haha
Jij bent echt wel de verrijking op dit forum, mensen moeten buigen voor jou!

11. Marwolaeth #5/10
Tutje eerste klas, bemoederend en saai. We hadden een geinige tijd, deze is gelukkig voorbij!


12. Flos453 #9/10
Zelfde als koennie
^
Nog zo'n rasechte held, haha
Jij bent echt wel de verrijking op dit forum, mensen moeten buigen voor jou!

13. Stalov #9/10
Jij kent me wrs het langste van al deze luitjes. We hebben soms wel leuke gesprekken, soms wat saaie maar dat moet kunnen! Mijn respect!


14. Yube #7/10
Laat je niet kennen in het voetbaltopique yube, je bent een klein baasje laat je vleugels los en vlieg mee na de noorderzon.

15. Blond #7/10
Thomasje, waar zit jij nog?

16. Lady Sophie #9/10
Jij weet wel hoe ik over je denk! laat je niet zo kennen door anderen proleetje, wees jezelf.

17. Gekkou Hayate #8/10
Bedankt voor je nuttige bijdrage in het serieus vrij forum, ken je niet zo goed maar je komt me wel pienter over. Houden zo!

18. Marneus Calgar #7/10
Freerk, waar zijn de tijden gebleven dat ik je nog zag IG? :(

19. Lloll king #6/10
lololol, teuntje :D lijdt wat aan geheugenverlies soms ken je mij nog, en soms niet!
leuke minecraft tijden hebben we gehad!

20. Edward von Woodstock #7/10
Ken je niet zo goed, maar je erkende mij wel in het lekkere babes topique waarvoor dank!


Verder nog een vrolijk nieuwjaar voor het gepeupel hier.!!
 

DeletedUser

Guest
Ik ga ook wel een lijstje maken. Zei ik vorige keer ook. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan