WVJV VII-topic

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Aangezien marwo nog een cijfer bi jhaar verhaal moest krijgen:

een 8.5 :)
 

DeletedUser

Guest
Lieflap

Lul eerste klasse. Uiterst arrogant en gewoon een zeer moeilijk persoontje. Kortom, een verschrikkelijk figuur. Ik snap echt niet wat sommigen in hem zien. Persoonlijk zou ik nooit positief over iemand kunnen denken die mensen meteen vanaf het begin al veroordeelt. Er is echt wat mis gegaan in zijn ontwikkeling naar de persoon die hij nu is, beatrix is hier de koningin, koning Lieflap bestaat naar mijn weten niet. Wat maar goed is ook, dan hadden we namelijk straks een zonnekoning de tweede gehad. Elke keer als ik een reactie van hem lees, krijg ik het idee dat ik, zonder het in de gate te hebben, het verhaal van Narcissus in ben gelopen. Alleen dan zonder de dramatische afloop.
Kan soms wel zeer leuk uit de bocht komen en kan soms zeker om hem lachen. Hij weet jeroentje mooi op de kast te krijgen!

Een spetterende 2!

Prachtig stukje over lieflap
 
Reactiescore
421
Grappig hoe het 'gezeik omtrent Rawr' in fases blijft opbollen.

In eerste instantie was iedereen er helemaal wild over en moest ik per sé 20 keer per dag ermee lastig gevallen worden. Toen begon het een beetje in te zakken. 'men wist het nu wel' en het bleef niet leuk om er maar over door te gaan. Totdat ineens Lieflap na letterlijk maanden tijd ineens besloot dat het tijd was voor nog eens een topic over het thema, en warempel, ineens volgden er 6-7 topics over, worden er overal weer opmerkingen over gemaakt, gaan mensen in hun lijstjes hier weer dit meenemen, etc, etc. Lieflap's ego zal vast weer even verstevigd zijn, no doubt.

Vinden jullie het nu zelf ook niet op een gegeven ogenblik genoeg? Niemand hoeft voor mij goed met me op te kunnen schieten. Maar ik heb meer dan vaak zat aangegeven dat ik het destijds met een goede reden deed, en het zo weer zou doen als ik voor dezelfde keuze zou staan. Maar jullie zouden je er toch ook een keertje overheen kunnen zetten. Log ik nog in op dat account? Nee. Heb ik er na nog enigszins vergelijkbare zaken gedaan? Nee. Heb ik op een enkeling na überhaupt iemand ermee benadeeld destijds (Die enkeling weet wel wie ik bedoel)? Nee ook niet.

Ik heb het hier steeds zo veel mogelijk genegeerd, onder het mom van 'don't feed the troll' maar ik ben er nu echt klaar mee. Ik ben er niet van gediend om dagelijks vergeleken te worden met een veroordeeld moordenaar. En ik ben er niet van gediend om continu neergezet te worden als travestiet of transseksueel. Ik vind het eerlijk gezegd grof dat het hier zo normaal lijkt om iemand in meerdere topics herhaaldelijk te blijven vergelijken met Joran van der Sloot, waarbij zelfs zo ver gegaan wordt als suggereren dat ik eenzelfde acties zou hebben ondernomen als die idioot.

Ik zal hierin nu heel duidelijk zijn: Ik ben er klaar mee. Ik denk dat 99% van de posters als ze in mijn schoenen stonden allang weg waren geweest van dit forum, met de hoeveelheid steken onder water en openlijke grove beledigingen die hier worden gepost, maar ook voor mij is het ooit genoeg. Kunnen we allemaal eventjes doen alsof we geen 6 jaar oud meer zijn, en gewoon respect hebben voor een medemens, ook al doet die naar jullie mening dan vreemde dingen omdat je de reden niet kent? Grow up :eek:

/end of rant.

blijft een goed verhaal dit
 
Reactiescore
770
Simeco

Over simeco heb ik nou vrijwel niks te vertellen. Waarom? Nou, hij is er nooit, op skype heb ik hem niet en in een spel ben ik hem ook nooit tegengekomen.. Dus tjaaaa. Zijn uiterlijk is niet verkeerd, dat is dan weer een pluspunt.

6


Rukurt

Rukje en ik zitten volgens mij momenteel weer op een hoogtepunt in onze hobbelige relatie. Ik ben benieuwd wanneer het weer richting een dal zal gaan. Hoewel rukurt dan meestal meer in een dal zit dan ik. Ik zit altijd op een hoogtepunt wat betreft rukurt.
Dat komt natuurlijk door die eerste wvw ronde van rukurt! hihih :D Nu ik dit noem zal bert wel denken "heheheh" en rukurt "gvd, irritant kutwijf".

7,5

vernietigende commentaren dit en de smeerlappen zijn hier nog steeds doodleuk aan het reageren
 
Bovenaan