WVJV VII-topic

DeletedUser

Guest
Blijf je maar herhalen ja.

Misschien zou ik het niet hoeven te herhalen als jij jezelf ervan kon weerhouden om te beginnen met schelden.

Het zegt genoeg dat je in sommen en dergelijke denkt... Nee. Het heeft geen betrekking op de werkelijkheid, niet direct in ieder geval, maar daardoor is de mogelijkheid tot pure waarheid er ook. Het is niet gelieerd aan wat we waarnemen, het is pure logica. Dus waar. Uiteraard, uiteraard is het waar vanuit een aantal axioma's. Maar dat zijn in feite definities.

Definities zijn slechts geconstrueerd, en ik zeg verder niet dat wiskunde irrelevant is, ik bestrijd slechts jouw uitspraak dat het perfect is of dat jij dat zou kunnen zeggen.



Mwah het heeft dus maar weinig met je omgeving van doen. Je kan ook zeggen dat iets tegelijkertijd onwaar en waar kan zijn, tja, dat kan ja, dat is dan iets waar de wiskunde, en ook het menselijk brein, vanuit gaat ja. Of dat iets wel aan iets gelijk is of niet, en niet beide. Zelfs wat Descartes zei kan je nog vrolijk in twijfel gaan trekken als je maar raar en extreem verder 'redeneert', maar naar mijn mening ga je dan veel te ver door. Als wiskunde geen waarheid is, dan is niets dat. En zeker niet dat er een God bestaat, hahahahahaha. Gekkie.

God bestaat, maar dat is uiteraard een ander gesprek zo'n beetje, ik ben niet gek.

Buiten dat heeft wiskunde neem ik aan wel met de omgeving te maken, net hoe je de omgeving ziet, uiteraard.



Nog een keertje, de omgeving, de werkelijkheid die we waar kunnen nemen speelt een marginale rol in de wiskunde. Dat mensen definities geven, woorden verbinden aan objecten of concepten, en vanuit dat punt onmiskenbaar juiste conclusies gaan trekken betekent niet dat dat niet waar is. Als Jan een appel heeft, dan heeft Jan een appel. Waar, toch? Als bepaalde axioma's gelden voor bijvoorbeeld N of Z kan je afleiden dat 1*0=0 in die verzameling. Precíes hetzelfde. Maar jij weet niet waar je het over hebt dus ja.

Jij verstaat onder de omgeving nu iets als wat je in de biologie omgeving zou noemen, ik versta onder omgeving, zo'n beetje alles wat je ziet en wat je misschien zou kunnen meten, dat is denk ik wel wat breder, misschien niet het breedste, maar ach ja. Ik weet heel goed waar ik het over heb, neem die appel, ten eerste is de appel een naam wat geconstrueerd is aan mensen en de appel, als definitie, benadert dus de appel. Heeft hij echt de appel kan je weer aan allerlei andere filosofische discussies onderwerpen en uiteindelijk kan je maar van weinig uitgaan en dat hoef je dus ook niet de hele tijd bij stil te staan anders zou je een moeilijk leven hebben, hetzelfde geldt voor je wiskundige voorbeeld, geeft verder niet het is vast heel interessant en misschien zelfs belangrijk maar uiteindelijk ben je afhankelijk van constructies en definities die door mensen zijn gemaakt om ergens een representatie van te geven.



Ergeren*
Hoezo zou daar nou weer zelfkennis voor nodig zijn, nee Slaro, ik kan mezelf ook als soortement buitenstaander gewoon analyseren en dan kom je in feite al tot zelfkennis. Ik zou eerder moeten weten waar anderen zich aan storen en waarom, dat lijkt me wel een tikkeltje relevanter. Misplaatste arrogantie heet in jouw wereld zelfkennis dus die term prefereer ik, klinkt veel gezelliger.
Haha, Slaro toch. Wat een ironie. In deze discussie bijvoorbeeld laak jij dus alles wat je beschrijft. Tja.

Als jij jezelf als buitenstaander kan analyseren zou je vermoedelijk tot dezelfde conclusie kunnen komen als die andere posters Flossemans, dat doe je niet, dus jij hebt bijzonder weinig zelfkennis denk ik. Als jij terecht arrogant zou zijn, tenminste als posters jou arrogant noemen omdat je iets heel goed kan, of je nu wel of niet arrogant bent dan kan je zelfkennis claimen. Aangezien jij misplaatste arrogantie hebt, staat dat dus niet gelijk aan zelfkennis, het refereert immers naar deze situatie waarbij jij denkt heel slim te zijn maar dat eigenlijk niet bent. Jouw laatste zinnetjes slaan ook weer nergens op Flossemans, maar goed, ik vrees dat het bij jou het ene oor ingaat en het andere weer uit dus.

Natuurlijk, jij weet waarom ik eruit stapte en ik weet dat zelf niet. Tot zoverre de arrogantie van Slaro, of nee, de zelfkennis. Treurig figuur.
Je hebt het tegendeel maar weer eens bewezen Slaro.

Jij weet het heel goed maar je weigert het toe te geven, waarom je dat doet is omdat je denkt zo met eer weg te kunnen gaan, terwijl ik heel goed weet hoe jij je als arrogant (misplaatst dus) lulletje hebt opgesteld puur om Yube op stang te jagen en jouw eigen dramatische score te verbergen. Dat je dat niet durft toe te geven, maakt mij dus geen treurig figuur immers ben ik dat ook niet, dat is duidelijk. Het zegt echter wel genoeg over. Het betreft dus niet ongelijk maar mijn gelijk wat is bewezen keer op keer.
 

DeletedUser40384

Guest
De bedoeling van dit topic is hetvolgende:

Een WVJV-topic is in feite niets meer dan een beoordelingsproces. Het WatVindJeVan-topic geeft iedereen de mogelijkheid zijn mening te uiten over het rijtje markante dan wel frequente forumbezoekers dat ik zo ga posten. Dit dient uiteraard beargumenteerd te worden, en voorzien te zijn van een cijfer.

Voer deze discussie dus ergens anders en praat hier over de mensen in het lijstje!
 
Reactiescore
1.804
De bedoeling van dit topic is hetvolgende:



Voer deze discussie dus ergens anders en praat hier over de mensen in het lijstje!

Maak dan ff zelf een lijstje ja anders geef je het slechte voorbeeld
 

DeletedUser

Guest
Simeco

Over simeco heb ik nou vrijwel niks te vertellen. Waarom? Nou, hij is er nooit, op skype heb ik hem niet en in een spel ben ik hem ook nooit tegengekomen.. Dus tjaaaa. Zijn uiterlijk is niet verkeerd, dat is dan weer een pluspunt.

6

Aivb

Beetje een douchebag. Een een inactieve drol met wvw. Hij is wel een grappige douchebag. Zeker grappig.

6,5

Rukurt

Rukje en ik zitten volgens mij momenteel weer op een hoogtepunt in onze hobbelige relatie. Ik ben benieuwd wanneer het weer richting een dal zal gaan. Hoewel rukurt dan meestal meer in een dal zit dan ik. Ik zit altijd op een hoogtepunt wat betreft rukurt.
Dat komt natuurlijk door die eerste wvw ronde van rukurt! hihih :D Nu ik dit noem zal bert wel denken "heheheh" en rukurt "gvd, irritant kutwijf".

7,5

Marwoleath

Marwo, lieve meid. Doet geen vlieg kwaad. Hoewel ze wat mij betreft stefan wel wat aan zou mogen doen. Met zijn seksistische opmerkingen! En slaro ook, met dat versje van hem... Helaas mag ik die hier niet plaatsen.. Helaas praat ik verder nooit met haar.

7.
 
Reactiescore
1.804
volgens mij heb je bij mij hetzelfde gezegd als vorige keer
of iets dat er heel hard op lijkt!!
 

DeletedUser13565

Guest
Ik zou hier een kleine aanpassing willen maken, eerwaarde bappos heeft mij een dolksteek in de rug gegeven, dit neem ik zeer persoonlijk op dus die daalt tot een 2,5 en zonder verdere groeimogelijkheden.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik zou hier een kleine aanpassing willen maken, eerwaarde bappos heeft mij een dolksteek in de rug gegeven, dit neem ik zeer persoonlijk op dus die daalt tot een 2,5 en zonder verdere groeimogelijkheden.

Haha :D.

Frustraties lopen hoog op bij je! Houd je het nog een beetje vol?
 

DeletedUser3750

Guest
nee maar ik wil wel even duidelijk maken dat ze dat godverdomme in chat moeten gaan bespreken en niet hier!

Nee joh, laat ze lekker. Als ik even niks te doen heb, lees ik gewoon de eerste alinea :p

BTW, Senne Banned?
 

DeletedUser22681

Guest
Ik zou hier een kleine aanpassing willen maken, eerwaarde bappos heeft mij een dolksteek in de rug gegeven, dit neem ik zeer persoonlijk op dus die daalt tot een 2,5 en zonder verdere groeimogelijkheden.
Am i the only one around here who doesnt snap this?
 
Bovenaan