[WvhAG #55] Weerwolven van het Anonieme Gekkenhuis.

DeletedUser

Guest
Even serieus,
Wie verdacht mij nou echt van wolf zijn en stemde daarom om mij met de lynch en wie wou mij gewoon kwijt/was zelf gewoon wolf?

50:50 ongeveer.
Maar wat maakt het uit ? Je speelde gewoon slecht. Je krijgt stemmen en het eerste wat je doet is, nou ik was burger, dit is mijn afscheidsbrief.
 

DeletedUser

Guest
Als je ziet dat 2 wolven dood zijn gegaan aan een lucky jagerschot en de ander omdat-ie koppel was, ...zegt al veel.

Hier ben ik het niet mee eens. Ik vermoorde Jasper de wolf, niet zijn geliefde, die burger was. Dus Jasper ging NIET dood omdat hij koppel was. XX wel.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil deze even aanhalen.. De ziener was geïnfecteerd, dus streep optie 1 maar door :cool:

Dus -Tim- noemt mij pro xD. Als het niet anoniem was geweest had ik nooit zo genoten van dit compliment :D

@ Bappos onder mij: Aah, ok :p

Ik was Anne alleen een paar uur. Toen zag ik die instellingen en kapte ermee. Stomme regels.
 

DeletedUser

Guest
50:50 ongeveer.
Maar wat maakt het uit ? Je speelde gewoon slecht. Je krijgt stemmen en het eerste wat je doet is, nou ik was burger, dit is mijn afscheidsbrief.
Je hebt helemaal gelijk, ik ga deze keer (-Tim-'s beurt) beter mijn best doen.
Sorry dat ik zo slecht speelde.
 

DeletedUser32020

Guest
Na een bepaalde post in het discussietopic wist ik gewoon zeker dat JJ senne moest zijn :p
 

DeletedUser

Guest
Haha ja niemand had vast en zeker door dat ik Quinta was :p
Werd zelfs vergeleken met Half Brain. En bedankt!
 
Bovenaan