Wtf is dit voor onzin

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73016

Guest
Kan iemand die afscheidspost hier gewoon plaatsen van hem. Als het niet mag gepost worden door een account van hem, kan één of andere mod het dan aub doen? Ik had hem zelf gevraagd om die post te plaatsen, omdat wanneer ik tegen hem sprak op Skype en hem aanraadde om die ban appeal te doen, het leek alsof hij nog weinig motivatie had (verslagen indruk), en dat hij beter iets "nuttigs" met zijn leven wou doen, en ik had hem dan laten weten dat het misschien beter was om dat dan aan de community mee te delen.

@Poo.
 
Reactiescore
770
Heb je ooit al anders verwacht dan van de laaghartige conciërges hier? Je moet er maar eens in slagen steeds van die simpele kl**tzaken aan te stellen die er iedere keer in slagen de activiteit en de lol van dit forum nog meer de kop in te drukken.

Dit forum gaat ten onder aan de moderators die het pesten die zij ondergaan irl kanaliseren door hier zelf de bullebak uit te hangen.

Bende smeerlappen.

Lekker modereren om zo veel mogelijk mensen te doen opzouten zodat je niets of niemand meer te modereren hebt. Leuke strategie, minder werk zo.
 
Reactiescore
746
Heeya mensen,

Ik zal beginnen met de hoop dat mijn monoloog niet zal worden verwijderd. Omdat ik vind dat ik het recht heb om zo'n onschuldige post te plaatsen waarin ik mijn ei kwijt kan. Gezien de hoeveelheid moeite die ik erin heb gestoken (samen met anderen) om dit gedeelte van het forum levend te houden door eindeloos te discussiëren met mensen ter verbetering van het spel, acquisitie doen voor dit gedeelte van forum en door het begeleiden van nieuwe spelers of het leiden van potjes. Vandaar dat ik om een klein beetje fatsoen vraag van de modts en mijn topic gewoon open houden.

In ieder geval, bedankt iedereen voor alle mooie jaren. Voor mij is dit wel mijn laatste post hier. Excuses voor het verpesten van een potje, ik voel mij daar heel schuldig over en wil daarvoor mijn excuses aanbieden. Ik kan het natuurlijk herstellen door een simpele support en dat was ik ook van plan om het potje te herstellen. Ik had het echter met DZ over en is het potje herstellen niet meer slim omdat er door verschillende assumpties genoeg conclusies getrokken kunnen worden dat het potje te erg openbreken. Vandaar dat ik heb besloten om geen support te schrijven voor dit potje.

Een support voor komende potjes? Dat ga ik niet doen, niet omdat ik mijn trots niet naar de kant wil zetten. Sterker nog zoals men heeft gemerkt, geef ik geen fak om mijn eigen trots dat kan je zien aan mijn zelfspot-humor. De reden waarom ik niet een support ga indienen is omdat ik niet deel wil uitmaken van een community waar men mij liever kwijt is dan rijk. Hoe het gegaan is met Poo is zeer respectloos. Ik hoop dat ik niet meer uit hoef te leggen hoeveel onder andere ik mijzelf heb ingezet voor de community (vooral spellentopic). Netsky heeft dit ook gedaan.

Nu begrijp ik dat mijn inzet geen freepass moet geven om mij te misdragen. Maar als ik besluit voor de grap topics te spammen om Hopeful te verwelkomen als modt, dan hoort dat gestraft te worden. Ik kan mij voorstellen dat een waarschuwing veel te licht is, maar een berispering was zeker op zijn plek geweest. Het was simpelweg spam voor een klein kwartiertje. Wat Poo meteen deed was zonder waarschuwing/berispering mij als enige (Netsky op dat moment niet) een 3 weken ban geven. Uiteindelijk ging Netsky nog door en kreeg later ook een ban van 3 weken (correctie hihihi kusjes voor netsky ILY)

Op dat moment besloot ik dat ik niet meer deel wilde uitmaken van een community als dit en dacht ik als ik een 3 weken ban heb dan kan ik wel een perma ban krijgen door met andere accounts ook te posten. Ik heb dus een bevestiging gekregen van iets wat ik al jaren voel. Wij zijn namelijk slechts het uitschot van het forum en TW is ons liever kwijt dan rijk. Dit is zeer goed te merken op de manier hoe Poo is omgegaan met ons, wat niet echt getuigt van een klein beetje vorm van respect. Ik kan het wel begrijpen aangezien wij niet echt winstgevend zijn voor TW alleen maar een last.

Bij deze dus ajuus en misschien dat ik jullie nog ooit ergens tegenkomen.

Iedereen heel veel succes in het dagelijks leven, ik hoop dat iedereen een zieke carrière krijgt, prachtige kinderen en natuurlijk bovenal heel veel geluk. Ook voor jou Poo, ik hoop dat jij eindelijk uhm ja dat ga ik niet zeggen :) laat ik het netjes houden, veel succes met alles.

Groetekes
Sander14 | .TheOnlyPlanisA | Wolfhunter1999 | Firedrakan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan