Worldwide spamforum

DeletedUser65921

Guest
Beste afgangers
daarnet is deze pm rondgestuurd naar de top 20 stammen van deze wereld
Beste [player]SPELER[/player]

U zult vast wel ooit via IGTeacher hebben gehoord, via het AF of via ingame. IGTeacher is een internationale non-profit organisatie die spelers van InnoGames spellen wilt leren om deze spellen te leren spelen. We hebben hiervoor mentoren. Deze mensen willen spelers leren om de spellen te spelen.

Om onze 'leerlingen' een grotere ervaring willen geven hebben we het idee om een groot gedeeld forum op te richten voor elke stam op wereld 32. Hier zit een achterliggende gedachte achter, leerlingen kunnen ervaring opdoen op het gedeelde forum, wij kunnen de leerlingen wat meer ruimte geven en jullie hebben wat meer activiteit in het stammenforum.

Om dit te bereiken zoek ik stammen van verschillende klasse, van de top, maar ook stammen met mindere ervaring. Hierbij word IGTeacher verder gepromoot op wereld 32 waardoor we een groter bereik hebben over de wereld, want op het >>AF << komt niet iedereen voorbij!

Wij zouden het leuk vinden als jullie dit in de stam willen bespreken.

Met vriendelijke groeten,
Jullie IGTeacher.com Team!
Voor degene die het nog niet weten zetten we het hier nog eens.
Zoals je leest is het dus de bedoeling een groot forum op te richten over alle stammen waar onze leerlingen dan wat van jullie kunnen leren. Dit zal niet alleen leerrijk voor hun zijn, maar kan ook heel leuk voor iedereen zijn, dit heb ikzelf ondervonden toen .CuppyCake met dit idee kwam op w29.
Elke stam die interesse heeft stuurt best mij of IGTeacher een ingame pm (zelfde namen) en dan voegen wij je stam toe.
Ik hoop op veel deelnemers!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er zijn al veel reacties binnen. Grotendeels positief.
Dit is een unieke ervaring voor jong en oud!
 

DeletedUser

Guest
Echt een leuk iniatief. Verder denk ik dat de meeste stammen hier wel aan mee zullen doen. Al zorgt het wel voor heeeel veel blauwe bolletjes. Gaan er nog wedstrijden bij georganiseerd worden ? Dat maakt het toch nog wel wat leuker
 

DeletedUser

Guest
Ziet er gaaf uit,

En ik heb al een vraag dus ik moet dan gewoon dat lijstje invullen(met de vraag bij motivatie) en dan kunnen er mensen op antwoorden via die site, of krijg ik IG een pm gestuurd door een mentor die mij wilt helpen?
 

DeletedUser65921

Guest
Dan gaat er iemand na verloop van tijd je aannemen en contacteren normaal.
 

DeletedUser

Guest
Dit heb ik maar afgewezen geen behoefte aan wij spammen als stam meer dan de 19 overige stammen dus dit lijkt me vrij overbodig :) :)
 

DeletedUser64057

Guest
Dit heb ik maar afgewezen geen behoefte aan wij spammen als stam meer dan de 19 overige stammen dus dit lijkt me vrij overbodig :) :)

Vuile *()/=/%-:&/(-:!/0&**%*?@ die je bent:)
Gewoon meedoen kan ik eens een keer met je.spammen:p

Want ja.dragon ik ga waarschijnlijk.weer in leerstam

Mr.swaggings is toch niks geworden:p
 

DeletedUser1435

Guest
het is helemaal geen spamforum wat een onzin zeg. mijn poep en plas topics zijn al 2x verwijderd!!
 
Bovenaan