Winst van een wereld = respect? :o

DeletedUser

Guest
't idee is leuk, alleen zulke prijzen zijn niet haalbaar.

Volgens mij is TW in online gameland nog maar relatief klein.
Spellen zoals WoW zouden dit in principe wel kunnen doen, maar volgens mij zijn zij ook minstens 50x zo groot ;)

Zeg maar gerust 500...
 

DeletedUser858

Guest
Sorry dat ik een topic open eh
Bemoei je met je eigen zaken kerel, tww en dit heeft totaal niets met elkaar te maken...
Serieus, dan maak je een discussie beginnen ze op alles te kakken eh pff
Sluit dit maar gauw, voor er nog mensen zich aangesproken voelen om graaf te doen achter hun pc'tje ;)

Een reporter van een weekblad moet je serieus kunnen nemen,
iemand die een goed imago heeft & gewoon dus goed overkomt...

Met dit topic kom je niet zo goed over,
dus nemen mensen je artikels misschien minder serieus....


Tww en de kritiek van Ash heeft daarom wel met elkaar te maken, je imago is op elke plek het zelfde hoor... Of je ego moet zo groot zijn dat je meerdere imago's beheert ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk eigenlijk dat dit een best goed idee is.
Natuurlijk speel je dit spel voor het plezier, maar zou dit plezier niet vergroot worden als je ook nog eens ergens naartoe kan streven.
Natuurlijk krijg je hier die-hard situaties bij, maar die hebben we toch al en ik heb daar niet zo veel last van.

Als het op een prijs uit zou komen, denk ik dat eht op zijn misnt van de waarde moet zijn die de speler in het spel heeft gestopt. Het is nou eenmaal een grote prestatie om een wereld te winnen, en daar doe je soms ook wel bizar veel moeite voor in de eind-rush. Dan is er bovenop de eer ook nog eens een cadeautje in het echte leven waar je dit mee kan vieren.
Geef ze een cadeau naar keuze, die niet boven de 250 euro kan komen.
Voor de nummer 2 en 3 geef je hetzelfde, alleen dan t.w.v 100 en 50 euro.
De stamspelers mogen een jaar gratis PA :) Dan hebben zij ook wel een beetje terugverdient wat ze in het spel hebben gestopt.
 

DeletedUser858

Guest
Het is nou eenmaal een grote prestatie om een wereld te winnen, en daar doe je soms ook wel bizar veel moeite voor in de eind-rush.

eind-rush.. Ik denk dat die op genoeg einden zal tegen vallen hoor ;) De activiteit aan het eind is niet vergelijkbaar met die na 2 jaar...

En TW kennende gaan ze geen sinterklaas spelen,
maar sowieso denk ik eigenlijk dat het winnen van prijzen; het spel een amateuristischer tintje geeft? Delen de grote games van deze aarde prijzen uit als je een game wint?
 

DeletedUser

Guest
Winst van een wereld =
- De ik-heb-geen-leven award
- Je hebt ondertussen je toekomst verknalt, want je hebt teveel tijd in tw gestoken
- Je hebt geen werk, want tw eiste zoveel tijd
- Je hebt geen vrienden
- Je hebt geen vriend(in) gehad
 

DeletedUser

Guest
Winst van een wereld =
- De ik-heb-geen-leven award
- Je hebt ondertussen je toekomst verknalt, want je hebt teveel tijd in tw gestoken
- Je hebt geen werk, want tw eiste zoveel tijd
- Je hebt geen vrienden
- Je hebt geen vriend(in) gehad

Idd :D real gaat voor .
 

DeletedUser56218

Guest
Zonde hoe sommigen hier op de man spelen in plaats van op de bal, en de topicstarter (of zijn forumtitel) aanvallen in plaats van de stelling. Nochtans zijn de sluitingen van werelden, zoals aangekondigd in het gesprek met de Community Vertegenwoordiger, niet langer een ver-van-mijn-bed-show, en zie ik het nut van een discussie hierover wel in.

Ik hoop eerst en vooral dat je, aan het einde van een wereld, kan zeggen dat je plezier gehad hebt en trots bent op dat wat je - ook al is het "maar" een spel - gepresteerd hebben. Vooral dat plezier is een belangrijk element, anders zal je inderdaad moeten besluiten aan het einde van die wereld dat je gedurende 5 jaar van je leven tijd verspilt hebt.

Wat mij vooral bijgebleven is van tw toen ik ooit begon, rond wereld 3 (diegene die nu onder andere stilaan ten einde lopen), is dat ik het best leuk vond dat je geen echt rondesysteem had op zo'n wereld maar kon spelen en blijven spelen. In die periode was er namelijk helemaal geen sprake van sluitingen of eindspelen (wat ergens logisch is). Je speelde voor je plezier, en dat is mijns inziens nog steeds één van de redenen om en spel te spelen.

Of een grote prijs echt motiveert, betwijfel ik. Je hebt spellen met rondes van enkele maanden, maar op tw mag je al snel rekenen met jaren. Enkele maanden volop spelen voor een bepaalde prijs lukt voor de echte volhouders nog wel, maar jaren aan een stuk spelen op een bepaald spel voor die ene prijs (hoe mooi die ook mag zijn), dat houd je niet vol. Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat winnaars niet beloond mogen worden ;).
 

DeletedUser

Guest
Zonde hoe sommigen hier op de man spelen in plaats van op de bal, en de topicstarter (of zijn forumtitel) aanvallen in plaats van de stelling. Nochtans zijn de sluitingen van werelden, zoals aangekondigd in het gesprek met de Community Vertegenwoordiger, niet langer een ver-van-mijn-bed-show, en zie ik het nut van een discussie hierover wel in.

Ik hoop eerst en vooral dat je, aan het einde van een wereld, kan zeggen dat je plezier gehad hebt en trots bent op dat wat je - ook al is het "maar" een spel - gepresteerd hebben. Vooral dat plezier is een belangrijk element, anders zal je inderdaad moeten besluiten aan het einde van die wereld dat je gedurende 5 jaar van je leven tijd verspilt hebt.

Wat mij vooral bijgebleven is van tw toen ik ooit begon, rond wereld 3 (diegene die nu onder andere stilaan ten einde lopen), is dat ik het best leuk vond dat je geen echt rondesysteem had op zo'n wereld maar kon spelen en blijven spelen. In die periode was er namelijk helemaal geen sprake van sluitingen of eindspelen (wat ergens logisch is). Je speelde voor je plezier, en dat is mijns inziens nog steeds één van de redenen om en spel te spelen.

Of een grote prijs echt motiveert, betwijfel ik. Je hebt spellen met rondes van enkele maanden, maar op tw mag je al snel rekenen met jaren. Enkele maanden volop spelen voor een bepaalde prijs lukt voor de echte volhouders nog wel, maar jaren aan een stuk spelen op een bepaald spel voor die ene prijs (hoe mooi die ook mag zijn), dat houd je niet vol. Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat winnaars niet beloond mogen worden ;).

Hmmm ja daar heb je wel een punt, prijzen voor het winnen van een wereld zou te lang zijn idd...
Of het zou moeten zijn dat er nu met die nieuwe versie door het toevoegen van geheimen werelden rapper gedaan kunnen zijn, maar dat zou dan weer het plezier en de spanning verminderen denk ik :(
 

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik een topic open eh
Bemoei je met je eigen zaken kerel, tww en dit heeft totaal niets met elkaar te maken...
Serieus, dan maak je een discussie beginnen ze op alles te kakken eh pff
Sluit dit maar gauw, voor er nog mensen zich aangesproken voelen om graaf te doen achter hun pc'tje ;)

Reageer hier ook nog even op dan...

Maffiaspelletjes? Je bedoelt de spelletjes waar je door een 0900 nummer 10x te bellen op nummer 1 komt, de spelletjes die prijzen beloven en ze achteraf niet uitkeren, of uitkeren aan een account dat heel toevallig hetzelfde IP-adres heeft als de admin... Deze praktijken horen niet op een professioneel spel thuis, dat speel je voor de lol, niet voor een prijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Winst van een wereld =
- De ik-heb-geen-leven award
- Je hebt ondertussen je toekomst verknalt, want je hebt teveel tijd in tw gestoken
- Je hebt geen werk, want tw eiste zoveel tijd
- Je hebt geen vrienden
- Je hebt geen vriend(in) gehad

Jij hebt blijkbaar nog niet tot een sluiting(niet het einde) van een wereld gespeeld.
Dergelijke spelers spelen niet 24/24
Maar spelen voor de fun, rustig op het gemakje.
Kun je niet echt mee doen vallen onder de noemer no-life.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt blijkbaar nog niet tot een sluiting(niet het einde) van een wereld gespeeld.
Dergelijke spelers spelen niet 24/24
Maar spelen voor de fun, rustig op het gemakje.
Kun je niet echt mee doen vallen onder de noemer no-life.

24/7 er zijn heeft dan ook geen zin, aangezien farmen niet meer kan/niks meer toevoegt.
Enkel bij een mass mss af en toe wel ff no-lifen, maar dan ook maar ff.
 

DeletedUser

Guest
24/7 er zijn heeft dan ook geen zin, aangezien farmen niet meer kan/niks meer toevoegt.
Enkel bij een mass mss af en toe wel ff no-lifen, maar dan ook maar ff.

Velen beseffen inderdaad niet dat spelen op oude werelden, met grote accounts, minder tijd in beslag neemt dat te knoeien met 1-25 dorpen.
Daar waar de starters dagelijks en continue liggen de farmen kunnen de miljonairs gerust een weekje op hun lauweren rusten en gestaag verder groeien.
Is alleen in piekperiodes dat er ff ge no-lifed kán worden. massje doen of massje krijgen :) Normaal gezien sta je er nooit alleen voor. Voor de rest is het wat aanmodderen.

Daarbij komt dat naar het einde van de wereld toe, de spelers dichter bij elkaar groeien en men het begint te doen om de gezelligheid die er heerst tussen de spelers.
De relaties tussen vijanden worden pak respectvoller.
En vooral het idee dat meespeelt dat een dorp (of 50) verliezen op 1100 geen uitschakeling betekent in het spel.
Er is altijd wel weer een kans/moment dat je kan reïncarneren.
Bij starten is het er op of eronder en kan je er zelfs uitliggen door pech of ongelukken terwijl je te klein bent om het nog te herstellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
op tw.net hebben ze pa punten weg gegeven.. dus waarschijnlijk hier ook;)
 

DeletedUser

Guest
op tw.net hebben ze pa punten weg gegeven.. dus waarschijnlijk hier ook;)

Heb op .Net 2 werelden als winnaar mogen eindigen (W12 en W45).
Mijn conclusie: die PA boeit je geen ruk. Ik heb er in totaal 1400 PP door mogen ontvangen.
Maar de meeste spelers stoppen na het winnen van 'hun' wereld. Ik ben toevallig doorgegaan.
Feit is: die PA hadden ze voor mij net zo goed weg mogen laten. Het gaat er om dat je het voldane gevoel hebt dat je met 30-40 mensen gewoon de beste was van in totaal toch vaak wel enkele tienduizenden spelers die zo'n wereld gestart zijn...

As for the topictitle: Winst van een wereld is respect? Dat ligt maar net aan de wijze waarop.

W12 hebben we destijds gewonnen met 100% dominantie en een zeer agressieve speelwijze. Leden van onze toenmalige stam zijn nu, anderhalf jaar later, nog steeds zeer gerespecteerd op alle servers, en worden tot de absolute elite gerekend.

W45 hebben we destijds gewonnen door te fuseren met de enige andere grote stam. Ik was laaiend toen mijn leider dat aankondigde, maar dat was dus al te laat. Gevolg: leden van die stam krijgen dus echt nergens respect voor het winnen van de wereld, en werden als zwakkelingen gezien...
 

DeletedUser

Guest
Wat is dit nu voor een idee? TW speel je voor je plezier en niet om de prijzen, heb je een wereld gewonnen dan krijg je sowieso respect van de tw spelers. Maar om zo van die dure prijzen voor te gaan weggeven ... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat is dit nu voor een idee? TW speel je voor je plezier en niet om de prijzen, heb je een wereld gewonnen dan krijg je sowieso respect van de tw spelers. Maar om zo van die dure prijzen voor te gaan weggeven ... :rolleyes:

Nja ieder zijn mening... Het enige wat ik me afvraag is of dat als je een wereld wint, respect je wel belangrijk vind?
Natuurlijk kan je later aan je kleinkinderen vertellen: "ik heb ooit nog een wereld van tw gewonnen!", waarop zij dan waarschijnlijk zullen reageren: "opa heeft het weer over een van zijn middeleeuwse spelletjes..." =p
 

DeletedUser

Guest
Nja ieder zijn mening... Het enige wat ik me afvraag is of dat als je een wereld wint, respect je wel belangrijk vind?
Natuurlijk kan je later aan je kleinkinderen vertellen: "ik heb ooit nog een wereld van tw gewonnen!", waarop zij dan waarschijnlijk zullen reageren: "opa heeft het weer over een van zijn middeleeuwse spelletjes..." =p

Idd ieder zijn mening, maar TW is toch voor het plezier? Of ga jij het spelen voor de prijs die je dan krijgt :p...
 

DeletedUser

Guest
Idd ieder zijn mening, maar TW is toch voor het plezier? Of ga jij het spelen voor de prijs die je dan krijgt :p...

Ik speel het voor het plezier, maar heb jij dan nog nooit pauzes van half jaar fzo gepakt omdat je bij je eigen denkt, waar verspil ik mijn tijd aan?
 

DeletedUser

Guest
5 jaar lang spelen wat verdien je; een TV.
Hieperdepiep:rolleyes:.
 
Bovenaan