Winst van een wereld = respect? :o

Deleted User - 44652

Guest
wat misschien wel leuk is is om aan het eind van elke wereld een meeting voor die wereld appart te organiseren zodat mensen weten tegen en met wie ze jarenlang samengespeeld hebben.

Dan heb je als "prijs" een gezellige bijeenkomst van overgebleven spelers op die wereld ;).
Als je elke eindspeler van TW een tv moet geven dan zijn ze zo failliet; geef je alleen de no 1,2,3 een tv, en de rest van de leden va nde stam no1 een radio, dan blijft de rest van de wereld zitten met lege handen, hoewel; zoals rawr al zei: ze wel tot de beste 100 of 200 horen van de 12.000 tot 25.000 die ooit aan de wereld begonnen. Die moet je ook wel ergens mee belonen ;)
 

DeletedUser34690

Guest
Het is misschien wel leuk om mensen die winnen ergens mee te belonen, daar ben ik het mee eens. M aar dat moet zeker niet de reden zijn dat je speelt, omdat je een prijs wilt winnen... Je speelt het voor je plezier denk ik.

Dan heb ik het dus ook niet over een TV of iets in die richting, nee gewoon wat leuks, PA punten, een TW mok, shirt zoiets:p?
Dit kost tribalwars zelf ook niet heel veel geld, maar het is wel leuk.
 

DeletedUser31758

Guest
Een prijs voor de beste 3 stammen ofzo lijkt me wel goed, maar wel iets dat iedereen kan krijgen. Geen grote prijzen dus. Als je een Xbox ofzo weg zou geven is het iedereen voor zich, nu is het samen met elkaar. Misschien: alle PP krijgt de beste stam terug + een tekentje naast je naam met goud/zilver/brons.
 
Bovenaan