WindRichting

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0

DeletedUser

Guest
Wedden dat er spelers zijn die dat niet kennen, en die daar geen intresse in hebben? Ik ken er genoeg die op gehandicapt onderwijs zitten met een verstandelijke beperking en die spelen niet minder dan een speler met voldoende verstand, geen vooroordelen meer :eek:

Ben dat zo zat hier op het forum :eek:

Met alle respect maar jij vergelijkt de gemiddelde tw-er met een gehandicapte?
 

DeletedUser

Guest
Kleine aanpassing die geen voor- en of nadelen geeft aan het spel of aan bepaalde spelers. Volledig voor.
 

DeletedUser

Guest
Als je dit al niet weet, dan moet je straks dagelijks gaan opzoeken wat bijlstrijders eigenlijk zijn, wat nooit zal lukken, omdat de hulp natuurlijk ook onvindbaar is. :rolleyes:


Op je argument dat het geen nadelen heeft: dat betekent niet dat het een goed idee is. Het is onzinnig en onnodig. Ja, je kan het invoeren, maar dat betekent niet dat iemand er echt veel profijt van heeft. Op je eerste wereld doet het er niet echt toe in welke windrichting je komt te liggen. Op de werelden daarna heb je hopelijk genoeg geleerd om het zelf wel te kunnen.
Een totaal onnodige aanpassing dus. Ik ben tegen.
 

DeletedUser22326

Guest
Tegen, waar trek je de grens? Eerst hulp met noord/zuid/west/oost wat wordt het volgende tellen? Ik neem aan dat we mogen aannemen dat iedereen wel weet waar noord/zuid/oost/west aangezien je dat in groep 5 o.i.d. al leert.
 

DeletedUser

Guest
lol ik ben denk ik 13 en ik weet ze zijn dus ik zie niet in wat voor nut dat heeft hoor maar als je het perse in wil voeren doe maar gerust ik heb er allesins geen last van :D:D:cool:
 

DeletedUser

Guest
Je kunt nu kiezen:
Noordoost;
Noordwest;
Zuidoost;
Zuidwest.

De windroos:

Noord;
West;
Zuid;
Oost.

Moet worden:
Noordoost;
Noordwest;
Zuidoost;
Zuidwest.


Is dat nu zo'n kleine aanpassing waarbij je tegen kan zijn?
doe niet zo zielig :eek:
 

DeletedUser

Guest
wie is tegen en wie voor?? wie weet het en wie weet het niet ik ben allesins voor de instelling denk ik :rolleyes:;)
 

DeletedUser

Guest
ik vind het wel handig, gewoon plaatje van windroos, en dan de richtingen, er duidelijk bij.
 

DeletedUser

Guest
Het is ietwat schandalig dat ze dit niet bij de update hebben ingevoerd: het is een plaatje, zó te vervangen. Niets hoeft in het systeem verandert te worden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Het is ietwat schandalig dat ze dit niet bij de update hebben ingevoerd: het is een plaatje, zó te vervangen. Niets hoeft in het systeem verandert te worden :eek:

Ik vind dit eerlijk gezegd meer een technische fout, dit had vanaf het begin al ingevoerd moeten worden. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ach bij de kleintjes die niet weten waar wat ligt zal het ook weinig schelen ze willen gewoon spelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het ook een beetje onbenullig, maar diegene die je er een plezier mee kan doen is toch alleen maar fijn? Het stoort mij niet, en helpt misschien andere.
 

DeletedUser

Guest
ik ben eigenlijk wel voor. Niet omdat ik het niet kan, maar toch vind ik het iets dat er (zoals iemand anders al zei) al lang in zou moeten zitten. Het lijkt me simpel om in te voeren en niemand die er last van heeft, terwijl er wel mensen zijn die er voordeel aan hebben.
 

DeletedUser40467

Guest
er zijn veel kinderen die het spel spelen en niet weten waar Bv. West of Oost ligt. dus is het niet beter dat er een W bij West staat ofzo...
kleine moeite en helpt veel...


PS: niet dat ik het niet wist :D

ja en ook nog een haantje op je hoofdgebouw met de windrichtingen
lol:D
 
Bovenaan