[WIL JE MEEDOEN?] Weerwolven van Wakkerdam #153

DeletedUser13565

Guest
slaapschutter is een dramatische rol eigenlijk het idee is goed maar het zijn bijna altijd burgers die inactief zijn dus totaal niet neutraal die rol
 

DeletedUser5312

Guest
Ik wil graag vervanger zijn als dat kan, was een beetje vergeten mij in te schrijven
 

DeletedUser5312

Guest
balen :( volgende keer beter, blueknife als jij nou eens ff doorgeeft wanneer de volgende inschrijvingen zijn zodat ik het deze keer niet vergeet :p
 

DeletedUser

Guest
slaapschutter is een dramatische rol eigenlijk het idee is goed maar het zijn bijna altijd burgers die inactief zijn dus totaal niet neutraal die rol

Ja het is heel fijn voor de spelleider, maar als speler is er geen drol aan :p

Even hierop terugkomend: Met de rolomschrijving van de slaapschutter is het JUIST leuk voor de sluipschutter want deze wint als hij nog leeft wanneer de slechtjes winnen. Dus het is allemaal dubbelop en juist vol tactiek voor de slaapschutter. Ik zou m'n eigen rol graag eens een keertje zijn maar volgens mij ben ik een van de weinige (ex-)spelleiders die deze rol gebruikt.
 

DeletedUser16768

Guest
Even hierop terugkomend: Met de rolomschrijving van de slaapschutter is het JUIST leuk voor de sluipschutter want deze wint als hij nog leeft wanneer de slechtjes winnen. Dus het is allemaal dubbelop en juist vol tactiek voor de slaapschutter. Ik zou m'n eigen rol graag eens een keertje zijn maar volgens mij ben ik een van de weinige (ex-)spelleiders die deze rol gebruikt.

Ik gebruik hem niet, omdat er vaak meer dan 1 inactief is.
 

DeletedUser

Guest
Even hierop terugkomend: Met de rolomschrijving van de slaapschutter is het JUIST leuk voor de sluipschutter want deze wint als hij nog leeft wanneer de slechtjes winnen. Dus het is allemaal dubbelop en juist vol tactiek voor de slaapschutter. Ik zou m'n eigen rol graag eens een keertje zijn maar volgens mij ben ik een van de weinige (ex-)spelleiders die deze rol gebruikt.

Dat wist ik niet :eek:
 

DeletedUser63648

Guest
nee de slaapschutter mag iemand schieten die niet stemt. die gaat dan direct dood. de fluitspeler moet alleen iedereen betoveren, en is dus een derde alliantie :p
 

DeletedUser13565

Guest
Redelijk slechte grap Kahvi vroeg zich vast af waarom je dat moest terughalen voor die slechte grap
 
Bovenaan