Wijzigingen community-management

Reactiescore
2.490
Wijzigingen community-management

Beste spelers,

Zoals de titel al doet vermoeden treden er wat wijzigingen op binnen het community-management team. Na 2 jaar samen met mij aan het roer van TribalWars.nl te staan heeft Kaneel besloten af te treden als Community-Manager van TribalWars.nl. Ze heeft TribalWars.nl altijd beheerd naast haar werkzaamheden als klinisch psycholoog, omdat ze naast deze baan een extra opleiding gaat volgen houdt ze helaas onvoldoende tijd over om haar werkzaamheden als Community-Manager te blijven doen.

Ze heeft al deze tijd haar inzet & motivatie getoond en heeft besloten niet te stoppen met modereren binnen TribalWars.nl. Ze zal teruggaan naar haar originele positie, deze van forum-moderator.

Uiteraard betekent dat voor de community veranderingen. Iets waar veel communityleden niet gek op zijn maar niet onvermijdelijk. Om het duidelijk te houden zal er voor jullie dan ook niet veel veranderen. Ikzelf blijf jullie rots in de branding (;)) en iemand vertrouwd en voor velen bekend zal de fakkel van Kaneel overnemen.

Iemand die al vanaf het prille begin van de groeiende community een bouwsteen is geweest, die zowel publiek als intern ontzettend heeft bijgedragen. Met een lange geschiedenis als forum-moderator en lid van deze community neemt ze nu de stap naar een nieuwe uitdaging, deze van Co-Community-Manager.

Met trots stel ik Ramoth voor als de nieuwe Co-Community-Manager van de TribalWars.nl community.

In naam van het team en de community wens ik haar veel succes met haar nieuwe functie.

Met vriendelijke groeten,
Duckje,
Community-Management TribalWars.nl
 
Bovenaan