Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337
Reactiescore
4
Je zegt niets anders dan wat al gezegd is. 'Hij is in gaan zien..', 'hij veranderde van...'.
Ik dacht dat er geen enkel scenario mogelijk was waarin je tegen zou stemmen? Verpest hij nou ineens niet de plezier van degenen die wél door willen spelen? Is hij nu zelf geen egoïst?

En dat mag hij, maar door geen ergernis op te wekken ontvang je sympathie, en sympathie is redelijk 'waardevol' op een forum als dit hoor. En door zijn manier van reageren wekt hij ergernis op.

Waarom begin je er dan over als je die antwoorden al gehad hebt ? :rolleyes:

BWR is netzo ahrd bezig geweest ons plezier te verpesten toen wij nog zin ahdden door te spelen.
Nu wij geen zin meer hadden en BWR kraakt, waarom zouden we dan bv. stoppen?
Als we ook kunnen winnen ;)
Hoezo egoistisch ?

jij moet onderhand wel al weten dat mij het weinig boeit of het ergenis opwekt of dat je er een happy face van krijgt.
Boeit me niets , gaat me nooit boeien;)
 
Reactiescore
4
het boeit je genoeg om te reageren. :eek:

Als het me wat boeide zat ik hier wel te janken omdat hij dat zei ..
Zit ik niet , zal ik nooit doen en gaat ook nooit gebeuren om een spelletje..
iets wat jij nog in moet zien ;)
 

DeletedUser57892

Guest
Ik ben het spel al maanden, zoniet jaren zat, dus wat dat betreft kan ik het heus wel begrijpen. Ik bekritiseer de beslissing ook niet, ik bekritiseer de huidige houding terwijl dat enkele maanden, of zelfs weken nog heeeel anders was.

Maar goed. Een tijdje terug was W20 al exact hetzelfde, en toen voerde ik nog een discussie met Nothing but Insane over stemgerechtigdheid van W20-spelers. Hij vond dat rimspelers niet mochten stemmen. W20 was toen exact hetzelfde als nu. Vreemde twist van hem, valt niet te ontkennen.

Ik was er niet mee eens dat kleine spelers die eens in de week inloggen mochten stemmen. Als ze geen enkele inbreng in w20 hebben. Zowel offensief, deffensief, diplomatie niks van kunnen inbrengen. Gezelligheid is een ander verhaal. Maar dat heeft niks met stem rechten te maken. Rukurt je kan vinden wat je wilt maar het boeit mij vrij weinig wat mensen hiervan vinden.

Je zegt hetzelfde als nothing but insane: 'mensen veranderen'.

Nothing but insane stelde dat er in geen enkel geval iemand tegen kon stemmen. Daar werd hij destijds op gewezen, maar hij ontkende. Niemand mocht tegen zijn, echt niemand. Hij is nu zelf tegen. Dat belichaamt de betekenis van het woord hypocriet. Dat is eigenlijk niet echt up to debate. Het is een feit.

'Ik moet ook iets zeggen'. lol. Jouw manier van reageren is zo ergerlijk, met die emoticons ed.

Ow lol, dat had ik inderdaad gezegd. Maar het is toch politiek, je kan zeggen wat je wilt. Het word toch door gedrukt. Dus neem mijn teksten daarin niet serieus, ik was waarschijnlijk over fanatiek bezig :p. Er is heel veel veranderd in die tussen tijd, ik ga hier nog geen openboek op hangen. Dat doe ik pas als er een beker op de kast staat en een t shirt van tribalwars in mijn kleding kast hangt.

het boeit je genoeg om te reageren. :eek:

Raider x houd van sociale contacten :p
 

DeletedUser62454

Guest
Als het me wat boeide zat ik hier wel te janken omdat hij dat zei ..
Zit ik niet , zal ik nooit doen en gaat ook nooit gebeuren om een spelletje..
iets wat jij nog in moet zien ;)

You're crossing a line boy.
Ik ben zelf veel minder actief op tw dan je zou denken de laatste tijd.
Heb wel wat beters te doen, maar het blijft altijd gezellig om om de zoveel tijd mijn gezicht weer even te laten zien.

Mede dankzij cools1 zijn mijn ogen verder geopend.
Hoe en wat maakt niet uit.
Maar laat ik het zo zeggen ik heb gezien hoeveel dit spel mensen kan beinvloeden.
Ik weet dat ik daar zelf ook gevoelig voor kan zijn. Het is knus en je leert veel mensen kennen.
Dat is ook de drijfkracht achter tw voor mij.
De gezellige stam, en mensen.

Dit gaat gepaard met leuke discussies op het AF.


Om terug te komen op jou punt.
Als het me wat boeide zat ik hier wel te janken

Zodra je iets boeit en het gaat fout ga je er om janken?
Huilebalk!
 

DeletedUser

Guest
Omdat hij netzoals velen andere oa. ikzelf dit ktspel zat zijn , en W20 zwaar inactief is..
Of vind jij van niet dan ?:rolleyes:

En dat is waar jullie alweer de fout in gaan. In Sick. zal het misschien saai en inactief zijn, hoeft niet overal te zijn. Sick denkt dat we wereld om hen draait en dat alles wat zei vinden de rest van de wereld ook vind. In Sick zal het ongetwijfeld saai zijn, op andere plekken in de wereld niet. Jullie denken dat jullie mening de mening van heel W20 is, maar nee, dat is het niet. Ik begin nu eindelijk te snappen met wat The little Dictator al eerder gezegd heeft over RL namen op het forum, een groep mensen denkt dat het algemeen forum van hen is, maar nee, dat is het niet. Evenmin als dat W20 van jullie is. Dus houd op met te zeggen dat W20 saai en inactief is, W20 is dat allesbehalve, je moet enkel op de goede plek zitten. Daarnaast bepaal je de mate van actie altijd zelf, jullie hebben dat opgegeven en ja, dan word het saai. Jullie argumenten zijn al 20x ontkracht, verzin een nieuw argument die wel ergens op slaat. W20 is niet van Sick. en jullie maken het zelf inactief en saai.
 

DeletedUser57892

Guest
W20 is van Sick. anders hadden we deze overwinnings macht niet. Tenminste zo formuleerde BWR het. Wij zijn de beste en nummer 1.
 

DeletedUser

Guest
Howdoyoumeanownt?, waarom zouden wij als stam rekening met een andere stam moeten houden die niet eens een bg/nap is? Wat boeit het ons dat jullie het niet leuk vinden dat de wereld eindigt? Als wij het als stam maar leuk vinden. Er kan er maar eentje winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57892

Guest
Waarom mogen wij geen arrogantie hebben terwijl bwr het de hele wereld had... Nu zie je hoe hatelijk is als iemand dat loopt te roepen telkens.
 
Reactiescore
4
En dat is waar jullie alweer de fout in gaan. In Sick. zal het misschien saai en inactief zijn, hoeft niet overal te zijn. Sick denkt dat we wereld om hen draait en dat alles wat zei vinden de rest van de wereld ook vind. In Sick zal het ongetwijfeld saai zijn, op andere plekken in de wereld niet. Jullie denken dat jullie mening de mening van heel W20 is, maar nee, dat is het niet. Ik begin nu eindelijk te snappen met wat The little Dictator al eerder gezegd heeft over RL namen op het forum, een groep mensen denkt dat het algemeen forum van hen is, maar nee, dat is het niet. Evenmin als dat W20 van jullie is. Dus houd op met te zeggen dat W20 saai en inactief is, W20 is dat allesbehalve, je moet enkel op de goede plek zitten. Daarnaast bepaal je de mate van actie altijd zelf, jullie hebben dat opgegeven en ja, dan word het saai. Jullie argumenten zijn al 20x ontkracht, verzin een nieuw argument die wel ergens op slaat. W20 is niet van Sick. en jullie maken het zelf inactief en saai.

Alsof The v. Zo uberactief is ;) ,
kan je mij niet wijs maken maargoed ;)

Wie zegt dat we dat denken ???.
Weet wel dat er voor mij 1 mening telt dat is onze eigen mening , derest is bijzaak me like :).
Hoe kan jij daar nou over proberen te oordelen ?
je maakt deel uit van het Ozo actieve The v. die niet inactief zijn :rolleyes:

De mate van actie zelf bepalen ?
Wat is er nog te doen op onze plek ?.
;)
Of we zijn gewoon helder aan eht nadenken en zat van een spelletje waar eens in t jaar iets gebeurd :rolleyes:
Een argument uhm;;
Heb wel een intro voor je Nske :D

One two three four , let me think we are great , and we sounds good we Own this world that all what we do And the World is from Sick :D.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
4
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62454

Guest
Nee Howdoyoumeanownt?, snap dat nou dat is gewoon zelfkennis ;)


Zelfkennis is voor mensen.
Niet voor een bijna uitgestorven tryceratops uit het oude dinosAurus tijdperk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
4
Zelfkennis is voor mensen.
Niet voor een bijna uitgestorven tryceratops uit het oude dinosAurus tijdperk.

Zegt degene die voor die reactie google nodig had omdat ie anders niets wist te vertellen :rolleyes:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja en wat een gezever
 

DeletedUser57892

Guest
Volgens mij probeert iemand hier clears op zijn dak uit te lokken (A)
 
Bovenaan