Wij verklaren oorlog aan:

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
KZAL IS ZEGGEN WAAR IK WOON :Affligem 1790
Bellestraat4
kom nou maar af zeg me maar wanneer je kunt dan maak ik een dag vrij:D
 

DeletedUser609

Guest
dat zien we nog wel

luister grote n00b ik zal het je 1× uitleggen

MASSASTAMMEN ZIJN GEEN GOEIE STAMMEN!!!!!:mad:

de helft bestaat uit noobs die veiliog willen zijn
een kwart bestaat uit noobs die in het begin voor de punten gaan en later heel hard onderuit gaan
één achtste bestaat uit inactieven
en dan is er nog 1/8e deel over met goeie spelers

snap je nu waarom massa stammen *** zijn?:confused:
 

DeletedUser659

Guest
nooit van gehoord maar kom maar naar de plein in chaam volgende week zaterdag om 2 uur smiddag's
 

DeletedUser659

Guest
ja in noord brabant:D jij bent net als die noobs van je noob stam een schande van nederland, dat wij zulke noobs in onze land hebben!
 

DeletedUser594

Guest
nooit van gehoord maar kom maar naar de plein in chaam volgende week zaterdag om 2 uur smiddag's

Ik heb eigenlijk maar één goed advies dat ik je nu wil geven en dat is: Stop met posten.

Je zet jezelf alleen maar voor gek, je zal veel mensen krijgen die je uitlachen en je maakt niemand bang, dus waarom zou je doorgaan? Maar als jij het leuk vind om het zwarte schaap van het forum te worden, ga gerust je gang, bedreig me maar ofzo. :rolleyes:
 

DeletedUser659

Guest
lol ik ga die *beste55* aflere een grote bek te hebbe en ray ga terug naar je mass stam
 

DeletedUser594

Guest
lol ik ga die *beste55* aflere een grote bek te hebbe en ray ga terug naar je mass stam

Hahahaha, hoe dom kan je zijn. Voordat je probeert stoere opmerkingen te maken, kijk eerst wat voor persoon het is. Als je mijn stam een massa stam noemt dan ben ik benieuw of er in jouw wereldje wel kleinen stammen bestaan. :confused:
 

DeletedUser659

Guest
wereld 2 besta je niet op w1 een clan met meer dan 80 lede dat vind ik wel veel voor een kleine stam
 

DeletedUser659

Guest
maar ik heb geen zin om met jou te zitte discusere want daar gaat deze topic helemaal niet over
 

DeletedUser594

Guest
wereld 2 besta je niet op w1 een clan met meer dan 80 lede dat vind ik wel veel voor een kleine stam

Dit is het forum voor wereld 2, dus daar heb ik het over.
En dan ben je blijkbaar zelf een analfabeet als je mijn naam niet eens goed kan typen. :p

maar ik heb geen zin om met jou te zitte discusere want daar gaat deze topic helemaal niet over

Zover ik weet gaat dit topic ook niet over elkaar irl bedreigen, beetje hypocriet he.... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser659

Guest
ja maar hij zit iedere keer doorheen te lulle met zen grote bek en dat is best wel iritant vooral als je moet aanhore dat massa stammen zogenaamd goed zijn enzo
 

DeletedUser364

Guest
ja in noord brabant:D jij bent net als die noobs van je noob stam een schande van nederland, dat wij zulke noobs in onze land hebben!

hè, hoe oud ben je precies? ben je weer zo'n figuur die een grote mond heeft achter zijn computer? :confused: get a life
 

DeletedUser594

Guest
ja maar hij zit iedere keer doorheen te lulle met zen grote bek en dat is best wel iritant vooral als je moet aanhore dat massa stammen zogenaamd goed zijn enzo

Dus...?
Dan lul je hem toch uit met feiten, van mijn part doe je het met meningen, maar als je begint met mensen te bedreigen bewijst dat gewoon dat je het met woorden niet aankan, wat dus redelijk wat over jou zegt. ;)
 

DeletedUser659

Guest
nou eigelijk kan ik em wel met men woorde aan alleen heb geen zin om 10 uur van men dag te verspille door em uit te lulle
 

DeletedUser659

Guest
want dat is zon gastje die maar door blijft lulle dus je kan makkelijk 2 maande blijve lulle tege hem en ik moet ook nog andere dinge doen
 

DeletedUser659

Guest
nou gefeliciteerd je hebt eindelijk een medestander maar probeer men dorpje maar te slope morge ik kijk wel toe:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan