Wie wint W21? Resist of Fruit?

DeletedUser69459

Guest
Lol. Front nooit met stroken werken? Geleerd van wie? :eek:

Ik heb in de tijden dat ik actief speelde eigenlijk amper dorpjes behalve wat cf's over en weer verloren.

Ik ook niet. Ik kwam erop toen de cf's er al waren, 14maart dus.

Nouja, je had nu aan je front 20clears bij elkaar en daarachter 15defs bij elkaar( maar een vb.) dus dan kan je niet snel os erna sturen. Ik ben toch van die mening.
 

DeletedUser60153

Guest
Muay zou standaard stack hebben die korte afstandsaanvallen makkelijk konden deffen. Daarnaast veel zc, kan je snel mee schuiven. Hier en daar een deff dorpje om mee te snipen. Op 't front wordt toch niet snel een dorpje gepakt. Net achter 't front wel en daar is't dan handig om veel deff te hebben om te schuiven. Massa's zou je met het achterland deff makkelijk kunnen opvangen en toch nog veel deff hebben die je er bij kan zetten.

[16:02:14] lennert|Dehague w26|Kragtwijk w22|Kids pkr w21: nee serieus speel je nog ?
[16:02:39] Harmen||: wat maakt 't jou uit?
[16:02:55] lennert|Dehague w26|Kragtwijk w22|Kids pkr w21: kan ik jou ownen vanop afstand (rock)
[16:05:34] Harmen||: het boeit me eigenlijk totaal niet wat je van mij vind
[16:05:36] Harmen||: want ik ken je niet
[16:05:47] Harmen||: en ik zie alleen een of ander noobje die cool denkt te zijn
[16:05:56] Harmen||: ik speel toch niet meer
[16:06:04] Harmen||: dus dit is lachwekkend
[16:06:12] lennert|Dehague w26|Kragtwijk w22|Kids pkr w21: ik ben ook cool, vraag maar aan jackie en is maar best dat je niet meer speelt, weer noob van tw af
[16:06:27] Harmen||: ik snap dat een resister of een fruiter oprecht vraagt waar ik blijf
[16:06:41] lennert|Dehague w26|Kragtwijk w22|Kids pkr w21: ja om je verder te kunnen ownen
[16:06:53] Harmen||: maar zo'n kortzichtig persoontje die ik niet ken, die op een gekregen acc cool probeert te doen
[16:06:54] Harmen||: lol

pfff. Ik ga wel weer van skype af, irritante neppe ventjes die cool doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Muay zou standaard stack hebben die korte afstandsaanvallen makkelijk konden deffen. Daarnaast veel zc, kan je snel mee schuiven. Hier en daar een deff dorpje om mee te snipen. Op 't front wordt toch niet snel een dorpje gepakt. Net achter 't front wel en daar is't dan handig om veel deff te hebben om te schuiven. Massa's zou je met het achterland deff makkelijk kunnen opvangen en toch nog veel deff hebben die je er bij kan zetten.

Ja tuurlijk. Maar je moet ook aanvallend denken. Ook waren er bij sommige delen geen os binnen de 4uur ofzo en dat vind ik redelijk irritant. Ik probeer zo min mogelijk te werken met backtimes tenzij het niet anders kan natuurlijk.
 

DeletedUser60153

Guest
offensief zou je net achter 't front dorpen kunnen pakken en met die deff die daar staat zou je het er dan achter kunnen timen :p mja, yolo. Ik snap je punt.
 

DeletedUser

Guest
laatste maand

Zijde 1:
Stammen: Fruit.
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 5,281
Kant 2: 5,041
Verschil: 240

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 626
Kant 2: 81
Verschil: 545

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 49,329,445
Kant 2: 42,177,153
Verschil: 7,152,292

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,766,358
Kant 2: 729,706
Verschil: 5,036,652

chart
 

DeletedUser69459

Guest
Nou, no offence hoor maar ik trek de bekwaamheid van de tactieken van sommige fruiters toch serieus in twijfel hoor. Nadat de eerste aanvallen van toxication na 140 uur ofzo aankwamen en er nog 500 moeten aankomen begint hij terug aanvallen van 150uur+ te sturen. Met fakes versla je mijn def heus niet hoor :eek:
 

DeletedUser

Guest
Lol. Front nooit met stroken werken? Geleerd van wie? :eek:

Ik heb in de tijden dat ik actief speelde eigenlijk amper dorpjes behalve wat cf's over en weer verloren.

En @ zoepie, stats kan ik zelf ook opzoeken. Zou ik is ODA ODD van pfff, wanneer ben ik gestopt, sinds 2 maandjes geleden ofzo mogen zien?

Stats vanaf 1 Januari 2014 ;)
7MLAE.png
 

DeletedUser69459

Guest
Zoeper, heb je het nu nog altijd niet door dat stats niets boeien? Het kan zo snel keren als het nu gaat ;)
 

DeletedUser

Guest
Zoeper, heb je het nu nog altijd niet door dat stats niets boeien? Het kan zo snel keren als het nu gaat ;)

Jij moet echt een bril opzetten he.. Je ziet toch dat Harmen er gewoon naar vraagt, ik ben zo vriendelijk om hem te tonen wat hij vraagt. Denk je dat die stats mij boeien? Neen. Denk je dat die stats mij ooit gaan boeien? Neen.

Je zult mij weinig propaganda zien maken met stats daar ik ze ook totaal niet relevant vind voor mijn posts te maken
 

DeletedUser69459

Guest
Post dan wel hetgene wat hij vraagt, nl de ODA sinds 2maand geleden, en niet de stats waarmee je weeral kan stoefen ;)

thnx. Jammer dat Resist niet meer op het ODA gebied overheerst.

@shipsmark, ik vroeg om die stats. Die jij post kan ik zelf ook opzoeken ;):)

Ik heb net nog 800aanvallen de deur uit gestuurd :mad:
 

DeletedUser

Guest
mij boeien ze wel ;) sterker nog ik zie dat ik in het groen sta !
Verder daar is H dan weer ! nadat hij mij gewoon heeft laten zitten op spring :mad: mijn farmer verdwenen ! we hadden kunnen winnen ! :p nu niet meer iedereen is er weg denk ik ;).
geownt door girgir en poke in 1 nacht :eek: ging lekker !

allesinds kan je nog eens komen kijken hoe het er verder aan toe gaat... fruit blijft resists daddy zoals voordien ;) een echte vuist kunnen ze niet maken. de enige speler dat er blijkbaar nog goede zaken verricht is philips de goede. en dat is ook wat geminderd. maar dat kan omdat die wat minder edels heeft natuurlijk ;)

Post dan wel hetgene wat hij vraagt, nl de ODA sinds 2maand geleden, en niet de stats waarmee je weeral kan stoefen ;)



Ik heb net nog 800aanvallen de deur uit gestuurd :mad:

800? is dat een aantal dat jij hier durf neer te zetten ? :p doe dat maal 5 en kom het dan nog maal zeggen;) dat is toch wel het minimum (vind ik ) dat een 20 + Mill account moet kunnen sturen : )
 

DeletedUser69459

Guest
mij boeien ze wel ;) sterker nog ik zie dat ik in het groen sta !
Verder daar is H dan weer ! nadat hij mij gewoon heeft laten zitten op spring :mad: mijn farmer verdwenen ! we hadden kunnen winnen ! :p nu niet meer iedereen is er weg denk ik ;).
geownt door girgir en poke in 1 nacht :eek: ging lekker !

allesinds kan je nog eens komen kijken hoe het er verder aan toe gaat... fruit blijft resists daddy zoals voordien ;) een echte vuist kunnen ze niet maken. de enige speler dat er blijkbaar nog goede zaken verricht is philips de goede. en dat is ook wat geminderd. maar dat kan omdat die wat minder edels heeft natuurlijk ;)



800? is dat een aantal dat jij hier durf neer te zetten ? :p doe dat maal 5 en kom het dan nog maal zeggen;) dat is toch wel het minimum (vind ik ) dat een 20 + Mill account moet kunnen sturen : )

Ik maakt een grapje (facepalm)
 

DeletedUser

Guest
Post dan wel hetgene wat hij vraagt, nl de ODA sinds 2maand geleden, en niet de stats waarmee je weeral kan stoefen ;)



Ik heb net nog 800aanvallen de deur uit gestuurd :mad:

Hij vroeg in 1e instanties stats, ik geef hem de stats die hij mijn inziens wilt hebben. Daarna vraagt hij de stats van stammenoorlog van een 2 maand geleden. Ik pak dus begin januari omdat het mijn inziens een beter beeld geeft om dan de gehele maand te pakken waarin ik terecht kom als ik 2 maanden terug tel. Ik snap dus niet waarom ik hier mee aant stoefen ben, want ik geef er verder geeneens tekst bij..
 

DeletedUser

Guest
Ik maakt een grapje (facepalm)
wel een zeer slechte !
maar goed verwacht er niet meer van dan dat ! zo heeft kabouter flop ook eens 2 maal 500 Incs gestuurd... daar gaan we niet echt nog van bibberen en beven , toen ik nog 5 Mill was akkoord... nu moetten die aantallen flink de lucht in of je doet overal maar wat het stof af.
 

DeletedUser69459

Guest
wel een zeer slechte !
maar goed verwacht er niet meer van dan dat ! zo heeft kabouter flop ook eens 2 maal 500 Incs gestuurd... daar gaan we niet echt nog van bibberen en beven , toen ik nog 5 Mill was akkoord... nu moetten die aantallen flink de lucht in of je doet overal maar wat het stof af.

Nouja, ik heb de afgelope 2 weken alleen maar fakes over me heen gekregen. 200 van sky, nu wrs 1k van toxi. Zo krijg ik die ODD niet naar rang 1 :mad:
 

DeletedUser

Guest
loop je nog de helft achter ofzo ! maar succes we zullen je er zeker mee helpen :D
 
Bovenaan