[Speeltopic] Wie is de Mol 2017/2018

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Test 3

Ik wil nog even herhalen dat behaalde minjokers automatisch ingezet worden; jullie het duidelijk aan moeten geven als er een joker/vrijstelling ingezet wordt en de zwarte vrijstelling geen immuniteit verschaft, maar alleen ingezette jokers en vrijstellingen ongedaan maakt. Ook heeft de zwarte vrijstelling geen effect op minjokers.

  1. Zat de mol in groep 1 of 2 tijdens opdracht 5?
  2. Heeft de mol een groep gekozen of is de mol gekozen?
  3. Heeft de mol de opdracht gehad die hij moest delen tijdens opdracht 5?
  4. Heeft de mol prive een lijstje ingestuurd voor de prijzen van zijn of haar groep?
  5. Heeft de mol tijdens opdracht 6 privé een offer gehad voor prijzen?
  6. Is de mol ooit in het bezit geweest van topito’s?
  7. Heeft de mol al bij alle spelers in een groep gezeten?
  8. Wat is de favoriete boyband van de mol?
  9. Speelt de mol nog TW?
  10. Wie is de mol?

De deadline is vanavond om 21:00; dit kan verlaat worden naar morgenmiddag 14:00 indien nodig.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik zou het fijn vinden als hij naar 14 uur zou gaan. Zo niet, dan kan ik minder nadenken omdat nu mijn kleindochter er is en ik vanavond een nieuwjaarsreceptie heb.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Uitslag.... Test 3?

Dag kandidaten,

Vandaag doen we het een beetje anders dan anders. Jullie krijgen niet allemaal je scherm te zien, maar jullie gaan dit in duo’s doen.

Het is heel simpel:

In het topic kunnen jullie duo’s vormen, door dikgedrukt je naam en die van iemand anders neer te zetten. Vervolgens bevestigt de andere speler jullie duo. Als dat is gebeurd zijn jullie een duo.

Voorbeeldje: Ik post “Hopeful & DemocratischeZwijmelaars” en DZ quote het met “Bevestigd”. Zoiets, kijk maar wat je doet.

Als dat gebeurd is mag ieder duo één naam in het topic posten, dat is de naam van de speler die gaat kiezen wie van dat duo zijn of haar scherm te zien krijgt. Stel, DZ en ik kiezen Famdecibel, dan kan zij kiezen wie van DZ en ik het scherm te zien krijgt. De ander van de twee krijgt zijn of haar scherm niet te zien.

De deadline voor de duo’s is 20:00
De deadline voor de speler kiezen is 22:00

Succes!
 

DeletedUser70854

Guest
Ik bevestig dan zeker?
Dacht dat aangezien de dl al geweest was ik niet meer moest bevestigen, dus kon eigk al een halfuur geleden bevestigd hebben... Sorryy :oops:
 
Bovenaan