Whoop! of... WHOEPS?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser43327

Guest
Jongens jongens jongens jongens :eek:.

Stop eens met dat bekvechten tegenover elkaar, en kom met feiten ipv te zeggen dat iemand stinkt omdat ie niet douchte en daarom misschien geen vrienden heeft. Kan veel vriendelijker joh :eek:.

Stoppen jullie niet, dan moedig ik iedereen aan het rode driehoekje in te drukken :D.

ehm.. welk driehoekje?:eek:
 

DeletedUser35792

Guest
omdat ik niet met speer ga backtimen :eek:
Ja nogal wiedes, maar als je toch gaat backtimen, waar laat je dan je speer staan om de troepen die je gaat backtimen eerst voor een deel dood te laten lopen? Off vs Off levert toch bijna geen verliezen op, en nu loop je 180*25= 4500 grondstoffen per farmrun mis, waar je die troepen ook gewoon had kunnen behouden.
 

DeletedUser

Guest
Ja nogal wiedes, maar als je toch gaat backtimen, waar laat je dan je speer staan om de troepen die je gaat backtimen eerst voor een deel dood te laten lopen? Off vs Off levert toch bijna geen verliezen op, en nu loop je 180*25= 4500 grondstoffen per farmrun mis, waar je die troepen ook gewoon had kunnen behouden.

zoals ik al zei (en als je beter had gelezen)
ik wist niet wat er op me af kwam want ik kwam te laat online :eek:
dacht dat het scouts waren :rolleyes:

mistakes can happen..
 

DeletedUser35792

Guest
zoals ik al zei (en als je beter had gelezen)
ik wist niet wat er op me af kwam want ik kwam te laat online :eek:
dacht dat het scouts waren :rolleyes:

mistakes can happen..
Dus je dacht: Ik block die scouts wel ff met mijn speer?


speer is toch redelijk nutteloos, farmt echt slecht
Bijl ook, maar alle GS die je ermee ophaalt is meegenomen toch? Hoeft je LC daar niet meer heen te lopen en kunnen die een ander dorpje gaan farmen.
 

DeletedUser49603

Guest
Serieus, jullie zitten hier nu elkander uit te schelden, compleet off topic. De topic ging erover of Whoop! een goeie of fail stam is, maar na ongeveer 2 pagina's is dat weggedreven en is het gewoon een groot frustratiefestijn. Helft van deze discussies zijn veel beter om in priveberichten uit te vechten of gewoon te zwijgen.

Als lid van whoop! vind ik het eiglijk niet erg als whoop! in vraag word gesteld als goeie stam, want zeer slecht kunnen ze niet zijn als er zoveel discussie over is.

Ten tweede, wat snelle fiets doet, is zijn zaak, als je die soli wil bekend maken, jou keuze, wel geen mooie maar zo is het nu. Persoonlijk kan het me weinig schelen, als hij weg wilt is dat zijn keuze.

Ten derde de helft van jullie weten nog niet half over wat dit gaat, maar vinden het gewoon leuk om elkander uit te schelden. Dit toont het niveau van jullie, wat ik eigenlijk lachwekkend laag vind.

Jens out



Schelden is de manier voor een discusie voor westlanders :D
 

DeletedUser

Guest
ik krijg het echt niet onthouden, crypto codex, ik haal ze telkens door elkaar :(
 

DeletedUser

Guest
Hier gaan we ook teveel off topic en deze discussie lijkt mij wel nu klaar. Anders hebben we nog andere topics waar jullie hier verder over kunnen discussiëren.:)

Mvg
Broken Time.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan