What a Wonderfull World 2pa

DeletedUser25241

Guest
Die van Fabio is echt vanuit de ruimte en die van jou meer vanuit de atmos-of stratosfeer;)

Wel hij was vanuit de ruimte, maar ik dacht dat het bedoeling was dat de ruimte lucht door een blauwe (normale) vervangen moest worden.... Daar zat eerst een sterrenhemel... Maar goed. Laat maar hangen.
 

DeletedUser

Guest
Nog een voorbeeldje ;).. Volgens mij is dit wel de richting die je op wilde?
Mijn eerste was eigenlijk best wel te lelijk om hier te posten, maar ik moest nog even een verslag af typen :D

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nog een voorbeeldje ;).. Volgens mij is dit wel de richting die je op wilde?
Mijn eerste was eigenlijk best wel te lelijk om hier te posten, maar ik moest nog even een verslag af typen :D


Dat is inderdaad meer in de richting waar ik aan zat te denken.
Je zou de letters nog op een hard mix of een ander effect kunnen zetten, waardoor het mooier zou uit komen.
 

DeletedUser25241

Guest
Gebergte. Ik kan het evt. wel verminderen. Ik hoor het wel als ik dingen aan moeten passen...

O dat ziet er echt zo uit? :eek: Maf... Ik dacht je dat erin geedit had ofzo en ik snapte al niet waarom :rolleyes:

edit: (nu zie ik het ook wel, het zijn de rockys, die zijn wel wat roodachtig natuurlijk)
 

DeletedUser

Guest
V1:
WaWW1.jpg

V2:
WaWW.jpg


Ik ben er ZO tevreden over! Echt veel tijd ingestoken =).

De aarde is prachtig :eek: en die glow's er rond :eek:

Maar blur de sterren iets zodat ze niet opvallen// en die dan ook de tekst beter//

1/ doe supeer veel keer duplicate, dan overlay op sommigen //dan blurren //net gevonden/ nais effectje
 

DeletedUser

Guest
De aarde is prachtig :eek: en die glow's er rond :eek:

Maar blur de sterren iets zodat ze niet opvallen// en die dan ook de tekst beter//

1/ doe supeer veel keer duplicate, dan overlay op sommigen //dan blurren //net gevonden/ nais effectje

Dankje =). Er zat veel werk in en ik ben blij dat je het mooi vind. Ik ga waarschijnlijk later nog eens iets proberen voor Ava, nu ik weet welke kant hij op wilt =).
 

DeletedUser

Guest
Geen nieuwe inzendingen meer? Ik zit te wachten op nog mooiere en denk ava ook, dus hup, hup. werken jullie!:p
 

DeletedUser

Guest
Ook maar wat geprobeerd.

2jc7jbn.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind die van Woodster het mooiste, simpelweg omdat dat echt zo'n droomwereld is, maar de agressiviteit er toch in verwerkt zit. Iets teveel sterren IMO. :)
 

DeletedUser

Guest
Avaganon zei:
Wat ideaal zou zijn, een plaatje van de wereld gezien vanuit "space" alleen de ruimte moet dan niet zwart maar licht blauw tegen wit aan zijn, en op aarde moeten regenbogen te zien zijn, en nog wat details wat het een mooie wereld maakt.
De tekst erop moet gewoon: What a Wonderfull World zijn.

van wie zou bzrk nu dat idee hebben?:p

Ik denk van Avaganon, en jij?
 
Bovenaan