- Reactiescore
- 48
Zou die niet gewoon teveel gedronken hebben?Ziet ernaar uit dat Alkoholik eindelijk banned is. Staat al hele dag vast op 1.088.788 punten. EIN-DE-LIJK
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Zou die niet gewoon teveel gedronken hebben?Ziet ernaar uit dat Alkoholik eindelijk banned is. Staat al hele dag vast op 1.088.788 punten. EIN-DE-LIJK
Nee, dat ben ik gisteren al geweestZou die niet gewoon teveel gedronken hebben?![]()
Ziet ernaar uit dat Alkoholik eindelijk banned is. Staat al hele dag vast op 1.088.788 punten. EIN-DE-LIJK
Hoe zie je dit uitspelen dan, als ik vragen mag?Gerechtigheid, betekent wel dat de classic op zijn einde komt helaas
Bereid zich voor ofp een "WILD free wereld winst soort van bericht " Zou er een meme moeten overmaken in spotprenten. Misschien doe ik het wel als ik de tijd en goesting er voor vind
Jullie stonden maar 100k punten achter ons. Als de elmo vs vikings war niet had plaatsgevonden had de wereld er wss vele malen anders uit gezien. Jullie hadden beter hyena eerst gechopped imo.Was niet van plan om er een ondertoon aan te hangen maar zoals het er nu naar uit ziet is heel Polen aan de oostkant op delete of gebanned. Dus dan zullen jullie vrij snel naar 25% gaan met een voorsprong. Ook wel verdiend overigens.
Jullie stonden maar 100k punten achter ons. Als de elmo vs vikings war niet had plaatsgevonden had de wereld er wss vele malen anders uit gezien. Jullie hadden beter hyena eerst gechopped imo.
Ze konden niet aanvallen omdat ze nav's afgesloten hadden met spelers van hyena.Daar lagen we toen niet tegen aan, maar ik ontken ook niet dat die strijd niet tactisch was, wel leuk
Moet jij eens niet wat lopen deffen ipv altijd maar te klagen op dit forum ? Sheeesh zure mensZe konden niet aanvallen omdat ze nav's afgesloten hadden met spelers van hyena.
Zoals met zoveel stammen en spelers.
De waarheid doet wel eens pijn he?Moet jij eens niet wat lopen deffen ipv altijd maar te klagen op dit forum ? Sheeesh zure mens
Ze konden niet aanvallen omdat ze nav's afgesloten hadden met spelers van hyena.
Zoals met zoveel stammen en spelers.
Waarom moet je mij hier nou bij betrekkenMoet jij eens niet wat lopen deffen ipv altijd maar te klagen op dit forum ? Sheeesh zure mens
Moet jij niet runnen? Ohja al gebeurtMoet jij eens niet wat lopen deffen ipv altijd maar te klagen op dit forum ? Sheeesh zure mens
Is geen runnen. Is een intern.Moet jij niet runnen? Ohja al gebeurt![]()
Haha tuurlijk xDMoet jij niet runnen? Ohja al gebeurt![]()