Wereldvisie

Reactiescore
533
Beste wereldgenoten,

Goden bereiken mensen, raken hun aan en tonen hun de weg naar verlichting. Dat is wat we met onze stam willen bereiken. Deze wereld tonen wat het is om HELDEN te zijn.

We willen met GOD ervoor zorgen dat de wereld wordt herinnerd als een sterke wereld en niet als een wereld dat gedomineerd wordt door spelers zoals de huidige nummer 1 die bijna evenveel punten als dat hij ODA heeft(no offence San-dertje), maar dat is gewoon absurd. Een wereld waarin 2 vijandelijke stammen in 1 dag elkaar stammies worden. Echt een absurd laag niveau daar moeten we vanaf!
Stel je voor dat je een wereld wint dat geassocieerd wordt met termen als:
- Recruut to win
- Intern-wereld
- Alleen maar noobs

Zo'n wereld winnen brengt niets van voldoening... Bovendien merkte ik al op dat er weinig respect aanwezig is tussen spelers en zelfs stammen onderling. Terwijl we allemaal nog steeds gewoon een spel spelen. Als we monopoly spelen spreken we ook nog steeds met de tegenpartij toch? Waarom moet dit verboden zijn in TW?

Met God is Johnny een project begonnen (kan je terugvinden op het AF hier) en daarin was 1 stukje cruciaal:
upload_2018-1-22_19-50-11.png
Spelbeleving voor de stamgenoten, maar ook alle vijanden. Dat wil ik bereiken, een wereld waarin iedereen nog zijn eigen spelplezier heeft.

Dat is waar we naar streven en waar onze keuze's ook rond draaien:
- Geen recruut to win, toen No. viel (zag ik niet aankomen) konden we meer rekruteren dan wat we deden en toch verkozen we om enkel met de personen verder te gaan die er nu inzitten. Omdat we van mening zijn dat er nog steeds uitdaging moet zijn. Ik hoop dat de resterende stammen een gelijkaardige visie hebben over TW en dat we samen een leuke wereld ervan kunnen maken!
==> Ik hoop dat men nu geen grote en domme allianties gaat maken zoals in het verleden (Opnio, Beats, LW vs. Fusion, of Fusion zelf). Ik hoop dat ieder van ons geen schrik heeft van uitdagingen en deze head-on durft aangaan. Dat is een risico dat we bij God bereid zijn te nemen. De moeilijke weg, de harde weg, de.. .leuke weg...
- Gedeelde fora's met elke stam. Waarom moet er altijd een ijzeren gordijn bestaan tussen 2 stammen? Is het zo moeilijk om als volwassen mensen te kunnen spreken met elkaar en elkaar aanvallen? Neen toch. Het is een spel en trash-talk mag daar gerust op.
- Interns, interns gaan we niet kunnen tegenhouden. Maar door resoluut de wereld te proberen dwingen tot meer stammen hopen we dat er automatisch minder de verleiding komt om enkel en alleen te internen. Maar dat er ook wordt nagedacht voor massa's, aanvallen, etc.

Met God nemen we een stap, geen stap naar de eindoverwinning, maar wel een stap naar een leuke wereld. Een wereld waarin de kaarten openliggen. Waarin (hopelijk) ieders elkaars vijand is. Een wereld waar er 3-4 grote stammen zijn die 1vs1vs1vs1 spelen en zien wie het sterkste is. Toch niets mooier en puurder dan dit?!!!

Langs deze weg wil ik al een eerste mega welkom en applaus geven aan alle nieuwkomers in God, want ze weten dat de weg voor ons hard zal zijn. Maar zijn bereid voor elkaar door het vuur te gaan. En heel diep te gaan om elkaars rug te beschermen! Later komt er nog een eresaluut aan deze helden.

PS: Excuses voor mijn matig tekstje, jullie zijn wat meer van me gewoon. Helaas ben ik ziek, maar gezien de recente veranderingen moest ik wel iets zeggen :).

Groetjes,
Tuur
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
We zullen ons best doen om de delete knop 1 week uit te stellen :D

Nee grapje, we doen ons best :)

Namens Lost.
Joachim
 
Reactiescore
533

DeletedUser76096

Guest
Mooi gesproken Tuur!

Ik ben ook benieuwd naar de eerste oorlogsverklaring. Misschien kan Audere Est Facere een nieuwe poging wagen om te laten zien dat ze wel weten hoe het moet? (Mochten jullie dit niet netjes kunnen, PM Tuur maar voor advies of laat m ff keuren door een objectieve stam)
Maar eerlijk is eerlijk, we willen het meeste plezier uit deze wereld halen en dat hopen we op deze manier te bereiken zonder al die interns, Rekruut to win en de gesloten muren.
Wij als stam zijn zeer open en gaan graag het gesprek aan, wij zouden nooit zomaar een gedeeld forum verwijderen omdat we het niet eens zijn met een andere stam.

Ik hoop dat mensen inzien dat R2W winnen niet leuk is. Er zou eigenlijk een slotje van 12 man moeten komen op stammen, maar helaas.

Iedereen veel plezier en vooral veel succes!
 

DeletedUser78648

Guest
De manier waar op sommige spelers vertrekken vind ik niet zo heel mooi. Maar veel succes iedereen :)
 
Reactiescore
533
De manier waar op sommige spelers vertrekken vind ik niet zo heel mooi. Maar veel succes iedereen :)
In de zin van?
Want elk afscheid is natuurlijk pijnlijk.
 
Reactiescore
1.367
De manier waar op sommige spelers vertrekken vind ik niet zo heel mooi. Maar veel succes iedereen :)

Geen idee wie je bent, maar als je het over rise, boef, guess hebt is dat niet zo moeilijk te begrijpen.
Zouden al langer leaven en het gezeik omtrent cliff en een arrogante stamleider versnelde dat, zo snel dat ik geen moeite in een afscheids post wilde steken.
 

DeletedUser75017

Guest
Succes god met de strijd.

Het zal een mooie wereld worden.

Veel strijd hopelijk.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser59368

Guest
Mooi beschreven Tuur. Ik hoop dat deze wereld nu iets leuker en uitdagender word :)
 

DeletedUser69628

Guest
Thanks hiervoor. Was al zo goed als gestopt op deze wereld omdat het zo f*cking saai was met al dat ge-intern. Nu weer genoeg motivatie om weer actiever te worden
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Geintern was niet het probleem.. Vooral dat het veel te rustig bleef aan het front. Al die accs die rond 2 miljoen blijven hangen en niet all-out aanvallen..
 
Reactiescore
1.075
Geintern was niet het probleem.. Vooral dat het veel te rustig bleef aan het front. Al die accs die rond 2 miljoen blijven hangen en niet all-out aanvallen..

Blame de uitkijktoren daar maar voor, op w57 heeft continu aanvallen gewoon geen zin, door de onsamenhang in stammen, en de te kleine accounts momenteel nog, ofwel worde je clears gestopt in 1 x, wantja fakes zien ze toch dus kan er meer mobiel geschoven worden, waarna je stam weer een ander target wilt pakken ( wantja samenhang..) en dan kom je op hetzelfde uit. Ofwel gebeurd er eens een massa a la archer maximus en dan is er een heel acc op 1 dag kinda weg, maar das dan weer een zeldeb gebeuren.
 
Reactiescore
533
Blame de uitkijktoren daar maar voor, op w57 heeft continu aanvallen gewoon geen zin, door de onsamenhang in stammen, en de te kleine accounts momenteel nog, ofwel worde je clears gestopt in 1 x, wantja fakes zien ze toch dus kan er meer mobiel geschoven worden, waarna je stam weer een ander target wilt pakken ( wantja samenhang..) en dan kom je op hetzelfde uit. Ofwel gebeurd er eens een massa a la archer maximus en dan is er een heel acc op 1 dag kinda weg, maar das dan weer een zeldeb gebeuren.
Niet waar hoor, blijven aanvallen blijft nut hebben ook al is het maar om de tegenstander te dwingen te deffen.

Bovendien heb ik door de vele VV's gemerkt dat er heel wat spelers zijn die geen torens hebben ofwel in elk dorp een toren lvl 1. Ja ook top 25 spelers. Sad but true.
 

DeletedUser51839

Guest
Is men eerste kennismaking met de toren en heb er een bloedhekel aan, het kan nuttig zijn, maar voor sommige is het overbodig. Mijn mening is wel dat Torens eigenlijk vroeger beter tot hun nut zouden komen dan nu, nu zijn w's te klein, afstanden te kort enja 15 clears/frontdorp terugvinden is niet meer mogelijk dus ofwel block je, ofwel dodge je gewoon en ga je mobiel de edels blocken.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Blame de uitkijktoren daar maar voor, op w57 heeft continu aanvallen gewoon geen zin, door de onsamenhang in stammen, en de te kleine accounts momenteel nog, ofwel worde je clears gestopt in 1 x, wantja fakes zien ze toch dus kan er meer mobiel geschoven worden, waarna je stam weer een ander target wilt pakken ( wantja samenhang..) en dan kom je op hetzelfde uit. Ofwel gebeurd er eens een massa a la archer maximus en dan is er een heel acc op 1 dag kinda weg, maar das dan weer een zeldeb gebeuren.

Nou volgens mij niet echt..
Het is zeker waar dat die toren veel te OP is hoor.. Maar activiteit deze w is dan ook bagger, compenseert t wel weer :p
 
Bovenaan