Wereldoorlog

DeletedUser59685

Guest
Ik zie van jullie ook aanvallen van 50 uur afstand. mijn def loopt ongeveer 60 uur van het andere kant van het acc naar front dus kan ik precies hetzelfde tegen jullie zeggen :D


Je moet nog eens beter lezen, jullie stam stuurt aanvallen op mij van 100+ uur afstand
en maar liefst 30 stuks per speler ongeveer, doeltreffend!

Veel van fruit zijn naar oeps gegaan ;)


Zeg maar gerust 70% van fruit, nadat we de meeste oud oepsers hebben afgemaakt, toen break van w 18 gaan jullie nu ook volgen, of is het 3de keer goeie keer? Maar dan moeten jullie toch met heel wat beters afkomen en niet alles aan jorny overlaten:p
Als hij stopt stopt oeps, zo kun je het stellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69459

Guest
Je moet nog eens beter lezen, jullie stam stuurt aanvallen op mij van 100+ uur afstand
en maar liefst 30 stuks per speler ongeveer, doeltreffend!




Zeg maar gerust 70% van fruit, nadat we de meeste oud oepsers hebben afgemaakt, toen break van w 18 gaan jullie nu ook volgen, of is het 3de keer goeie keer? Maar dan moeten jullie toch met heel wat beters afkomen en niet alles aan jorny overlaten:p
Als hij stopt stopt oeps, zo kun je het stellen.

Ik denk dat je nu een beetje overdrijft. Jorn heeft bijvoorbeeld niet de vv. van Japhile, die heb ik sinds gisteren toen de laatste pm is gestuurd naar jou. Jorn heeft Sharduul en Elossa op orde gezet ja, maar nu heb ik ook tijd om vv`s te doen. De periode tussen de herfstvakantie en mijn examens( 28 novermber) was heel kort waardoor er toen veel toetsen aankwamen en zelfs nauwelijks tijd had om sjampie op orde te brengen. Heb pas terug examens in juni dus is nog een hele tijd voordat ik het dus terug druk ga krijgen :)
 
Reactiescore
1.075
zo heb m'n accountje en nu maar ff OEPS wegknallen :cool:
 

DeletedUser69459

Guest
Zoals de vorige keer toen je op jatu kwan als co? Was ook een grote flop ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Trouwens, Robin, kan je misschien niet starten op w39? Ze kunnen daar echt geen propaganda voeren. Ik mag zelfs geen discussie aangaan met iemand die in een lijstje zegt dat Tree(mijn stam) nog niets heeft gepresteerd. Het is echt te erg voor woorden :(:(
 

DeletedUser59349

Guest
Trouwens, Robin, kan je misschien niet starten op w39? Ze kunnen daar echt geen propaganda voeren. Ik mag zelfs geen discussie aangaan met iemand die in een lijstje zegt dat Tree(mijn stam) nog niets heeft gepresteerd. Het is echt te erg voor woorden :(:(

Starten zal ik niet meer doen :p

Voorlopig zul je me ook niet meer tegenkomen op tw. Na w22 gooi ik de handoek in de ring. Tw heeft het van me gewonnen. Ik stop er dus mee ^^
 
Reactiescore
1.089
ik ga ook stoppen hoor, tis wel mooi geweest zo
 

DeletedUser69459

Guest
Ik ga eerst wereld 39 winnen. Zou beetje zonde zijn om 3 keer op rij te verliezen :(
 
Bovenaan