Werelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14325

Guest
Ik vraag me af... Waar blijft ie toch!

Alle andere werelden zullen zo snel mogelijk ook de volgende updates krijgen:

Nieuwe Grafische dorpsoverzicht:
Nieuwe afbeeldingen voor gebouwen
Willekeurig verschijnende dorpsbewoners: (pratende mannen, bewaker, jongleerder)
Werkmannen naast grondstoffengebouwen zullen ophouden als er geen opslagcapaciteit meer is.


nieuwe ingame Lay-out

Nieuwe kaartstijl

Het 'delen' van stammenfora is nu mogelijk:
Bij stam -> Stammenforum -> forum administreren kan je in de kolom toegang je forum delen met andere stammen. Je kan zoveel mogelijk fora delen als je wilt.

Elk gedeeld forum zal ook verschijnen bij de andere stam.
Bovenaan zal staan welke stammen toegang hebben tot dat forum.

Het is nu ook mogelijk om te herstarten in het centrum van je stam.

premium: Toon datum en tijd van laatste aanval op de kaart
Je kan nu op de kaart (pop-up menu) kijken naar de tijd en datum van je laatste aanval op een dorp.

premium: Toon laatste 10 aanvallen naast de dorpsinfo
Wanneer je drukt op een dorp op de kaart zie je rechts een lijst met de 10 laatste berichten van jou op dat dorp

premium: Aangevallen dorpen gemarkeerd op de kaart
Als je een dorp aanvalt, of als je eenheden terugkomen van een aanval dan zal er een symbool getoond worden op de kaart.

1 nieuw bonusdorp met de volgende kenmerken:
- Grotere opslagplaats
- Grotere marktcapaciteiten

Oude bonusdorpen veel beter gemaakt (enkel op de nieuwe werelden zal dit van toepassing zijn)

Ridderitems zijn beter geworden (enkel op de nieuwe werelden zal dit van toepassing zijn)

Ridderitem en naam zal nu getoond worden in het berichtje van een aanval.


Zitten we nog ergens op te wachten, of hebben ze dit gelogen?
 
Reactiescore
25
Er waren enkele technische problemen met het invoeren van de nieuwe dingen op de oude werelden zover ik weet. Wanneer de update zal komen is nog niet bekend, maar hij komt uiteindelijk wel
 

DeletedUser17361

Guest
oké?!

maar ik dacht dat de update alleen op de volgende werelden zou invoeren.
 
Reactiescore
25
De kerk en alles daarom heen komt alleen op nieuwe werelden.

Alle andere dingen komen ook op de oude werelden (nieuwe layout, delen stamforum, etc)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat het uitgeven voor moderator echt aangemoedigd wordt door tribalwars. Hoe dan ook dien je geen onbestaande slotjes te zetten en ook niet om een slotje te vragen. Druk op het rode driehoekje links onder een bericht en geef als mededeling dat het topic gesloten kan.

Het vragen om een slotje wordt gezien als spam of irrelevante posts.

En aangezien mijn post ook spam zou zijn (halve spam toch) zal ik even on-topic zeggen dat het gewoon afwachten is tot tribalwars de update 5.0 kan implementeren op alle werelden, uiteraard ZONDER wereldinstellingen te veranderen, enkel de grafische toepassingen en andere spelupdates. (dus geen kerk ;))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
alleen bij de volgende werelden.

dus W12 enz.

Als je iets te melden hebt geef dan de juiste informatie, want als je in de aankondiging hebt gelezen zullen alle werelden in de grafische 5.0 versie worden gespeeld. Dus als je informatie geeft zeg dat de juiste informatie, ik word gek van mensen die alles denken te weten en eigelijk gewoon geen informatie over een bepaald onderwerp weet te zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan