werelden eruit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wereld 2 doet het weer, maar volgens mij is de update niet helemaal goed gegaan. Kaart is helemaal de kluts kwijt. Hopelijk wordt dat nog gefixt.
 

DeletedUser

Guest
Die nieuwe kaart ziet er niet uit.
Ik wil dorpen van andere spelers gewoon ouderwets rood zien zoals het was.
Dit bruin maakt naar mijn mening de dorpen veel minder goed zichtbaar en dat is zeer irritant kan ik je melden.
 

DeletedUser

Guest
ik denk wel dat je daarmee de vijanden beter kan zien op de kaart..
waar ik me nogal aan erger is het inloggen wat is vernieuwd..
 

DeletedUser

Guest
Heeft iedereen dikke strepen onder bepaalde dorpen? En dat de dorpen een halve coordinaat naar boven verschoven zijn op de kaart? En dat sommige dorpen van jezelf hetzelfde kleur (donkergroen) bolletje hebben als van een stamgenoot of vijand?
 

DeletedUser

Guest
ik denk wel dat je daarmee de vijanden beter kan zien op de kaart..
waar ik me nogal aan erger is het inloggen wat is vernieuwd..

Kan wel zo zijn maar de rest valt veel minder op.
En mocht dit zo blijven wil ik de optie hebben om die kleuren zelf aan te passen zonder dat je iedereen moet markeren.
Na 4 jaar TW vind ik het nergens op slaan namelijk dat het opeens anders moet ;-)
 

DeletedUser

Guest
Heeft iedereen dikke strepen onder bepaalde dorpen? En dat de dorpen een halve coordinaat naar boven verschoven zijn op de kaart? En dat sommige dorpen van jezelf hetzelfde kleur (donkergroen) bolletje hebben als van een stamgenoot of vijand?

ik heb geen problemen met de kaart..

Kan wel zo zijn maar de rest valt veel minder op.
En mocht dit zo blijven wil ik de optie hebben om die kleuren zelf aan te passen zonder dat je iedereen moet markeren.
Na 4 jaar TW vind ik het nergens op slaan namelijk dat het opeens anders moet ;-)

ik zie het ook liever in het "oude" rood, en als er een optie zou zijn om het terug te zetten is dat indd wel beter..:)
 
Reactiescore
2.490
Hier bestaat al een discussietopic over ;)

Groetjes,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan