Wereld optie's

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Enige kans dat er binnenkort een mooie wereld zonder al die kerk en boogschutters poespas gaat beginnen.(gewoon simpel met of zonder wapen en met pakketjes als het even kan)
Heb wel weer is zin om op een .nl tribalwars te spelen maar sinds mijn laatste wereld is er geen mooie meer los gegooit :confused:
Me zou er graag 1 zien binnen een paar maanden als het even kan.

Wat vinden jullie?

Wat vinden jullie de leukste settings?

Mijn favoriet blijft toch; 2x speed 0.5 unit speed pakketjes voor nobles. simpele technieken en dan als het even kan nog pally wapens erbij :cool:
(edit; En geen boogschutters bleh )
Goede nacht Sheik
 

DeletedUser

Guest
aha yep ik ben zekers te moe om recht te kijken :(
nouja, dan maar over zetten naar;
ben je ooit zo moe geweest dat je niet meer recht kan kijken? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
-> Volgens mij had je even naar boven moeten kijken

Daar kan je discussiëren over je favorieten wereldinstellingen.

Dat topic is dikke nonsens. Er worden veelal absurde instellingen gepost. En ik wed dat de CM's (en zeker innogames) het amper bijhouden en er geen rekening mee houden. Ze zouden beter eens een stemming houden, tussen bv 4 verschillende soorten instellingen; DAT zou een beeld geven. Nu is het gewoon een topic om iedereen te laten denken dat er rekening met hen wordt gehouden (no offence).

Of filter dat topic even, kijk welke instellingen er het vaakst voorkomen en hou een stemming uit de top 5. Maar er staan gewoon zoveel absurde instellingen, dat het vrij onwaarschijnlijk lijkt. Als we nou eens een lijstje zouden krijgen met instellingen die hier mogelijk zouden zijn, en daar een stemming over houden... Maar nee gewoon een nutteloos topic, tsjah... Bij mij komt het iig niet geloofwaardig over.
 

DeletedUser

Guest
Dat topic is dikke nonsens. Er worden veelal absurde instellingen gepost. En ik wed dat de CM's (en zeker innogames) het amper bijhouden en er geen rekening mee houden. Ze zouden beter eens een stemming houden, tussen bv 4 verschillende soorten instellingen; DAT zou een beeld geven. Nu is het gewoon een topic om iedereen te laten denken dat er rekening met hen wordt gehouden (no offence).

Of filter dat topic even, kijk welke instellingen er het vaakst voorkomen en hou een stemming uit de top 5. Maar er staan gewoon zoveel absurde instellingen, dat het vrij onwaarschijnlijk lijkt. Als we nou eens een lijstje zouden krijgen met instellingen die hier mogelijk zouden zijn, en daar een stemming over houden... Maar nee gewoon een nutteloos topic, tsjah... Bij mij komt het iig niet geloofwaardig over.

dat en dan ook nog het feit dat dit in dat topic staat;
**
Kaneel:
Zoals duckje al in het speed-topic geschreven heeft:
Citaat:
Beste spelers,

In dit topic kunnen jullie allemaal jullie favoriete instellingen voor een komende wereld plaatsen.

Kopieer onderstaand invulblad en vul het in; post dit en enkel dit in een antwoord op dit topic.

Commentaar op andermans instellingen, spamposts, niet correct ingevulde antwoordformulieren zullen bestraft worden met waarschuwingen en/of berispingen!
Post dus aub enkel jouw favoriete instellingen. Andere posts in dit topic zijn niet nodig.
**

gaat moeilijk discusseren worden als je Niet mag reageren en alleen met het antwoord formulier antwoorden, dus opzich is het niet een heel erg foute topic; tenzij het verboden is daarover te gaan discusseren; zelfs in een aparte thread.
 

DeletedUser

Guest
Innogames zou gewoon eens een keer een wereld zonder al die poespas(AM, FA, halvering, die komende extra gs-productie etc) moeten starten. Ook al is het er maar een, je stelt de spelers van Tribalwars.nl er tevreden mee. Een leuke wereld, daar zullen veel mensen op starten, en dan kan Innogames maar lekker op andere werelden geld gaan vragen, maar op eentje niet. Dat lijkt mij een goed idee.
 

DeletedUser

Guest
Innogames zou gewoon eens een keer een wereld zonder al die poespas(AM, FA, halvering, die komende extra gs-productie etc) moeten starten. Ook al is het er maar een, je stelt de spelers van Tribalwars.nl er tevreden mee. Een leuke wereld, daar zullen veel mensen op starten, en dan kan Innogames maar lekker op andere werelden geld gaan vragen, maar op eentje niet. Dat lijkt mij een goed idee.

lijkt mij idd interessant een wereld geheel uitgekleed dus geen snel lijsten en niet al die recent ingevoerde autobots van tw, gezien zo'n wereld toch geld kost zou ik daar graag een verplichte inleg van 300 p.p. voor betalen per maand. Een wereld waar niet de scripten of geld de ranglijst bepalen maar de kwaliteit van de spelers
 

DeletedUser

Guest
Innogames zou gewoon eens een keer een wereld zonder al die poespas(AM, FA, halvering, die komende extra gs-productie etc) moeten starten. Ook al is het er maar een, je stelt de spelers van Tribalwars.nl er tevreden mee. Een leuke wereld, daar zullen veel mensen op starten, en dan kan Innogames maar lekker op andere werelden geld gaan vragen, maar op eentje niet. Dat lijkt mij een goed idee.

classic :rolleyes:

ohja, ibtl.

Ohnee, moet natuurlijk wel in stijl...


IBTL-Motivational_poster.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan