wereld met 5-10 leden stammen

DeletedUser

Guest
Klopt.
En in geval van grote nood heb je nog altijd vv wat gebruikt kan worden bij grote massa's.
Al zal het meeste werk wel door jezelf gedaan moeten worden. :)

Uiteindelijk zullen alleen de écht goede spelers overblijven.
No-lifers worden aangepakt en onder druk zullen ze toch sowieso bezwijken.

oohwja, dat ook nog.. die v.v'ers
eigenlijk moet dan in het begin van de wereld v.v worden afgeschaft. anders blijft een account 24/7 online en hebben degene die nieuw in het spel zijn, alsnog haast geen kans om zich te ontwikkelen.
of misschien wel v.v. maar dat v.v. alleen niet aanvallen zou kunnen versturen.
 

DeletedUser

Guest
Als er maximaal 5 leden zouden zijn, zul je zien dat de mensen BG met elkaar worden en gewoon als 1 stam spelen. Gedeeld forumpje erbij, gedeelde adelsplanner.. Ik denk niet dat dit wat zou worden, er worden dan té veel BG's gesloten. En ik denk dat vooral de 'betere spelers' dat gaan doen ;)
 

DeletedUser

Guest
Net als op de speeds van .fr
Leaven is niet mogelijk.
backstabben dus ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Goed plan, dit in combinatie met geen optie om stam te leaven = perfecte wereld (rock)
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me wel een leuke instelling inderdaad, maar als je stam niet mogen leaven is denk ik too much
 

DeletedUser58625

Guest
Lijkt me wel een leuke instelling inderdaad, maar als je stam niet mogen leaven is denk ik too much

Ja, ik vind dit ook.
Want een wereld duurt erg lang ;)
In die periode zijn vele starters gestopt, die kan je dan internen maar na enkele jaren zullen er eenmansstammen zijn, als je niet internt moet me nieuwe spelers vinden maar zo makkelijk is dat niet doordat de persoon bepaalde skills moet beheersen.

Dus dan zou er mss een periode moeten zijn waarin stammen kunnen fuseren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Of als echte BG werken met echte contacten tussen de 2 stammen dan fuseren ;)
 

DeletedUser

Guest
of.. om de 2 maanden 2 dagen hebben waarin spelers van stam mogen wisselen
 

DeletedUser

Guest
Of elk stamlid moet akkoord gaan met het leaven van een persoon, en dan pas kan diegene leaven. Daar is vast wel iets voor te vinden denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Of elk stamlid moet akkoord gaan met het leaven van een persoon, en dan pas kan diegene leaven. Daar is vast wel iets voor te vinden denk ik.

Second that. Een kleinere wereld , met minder continenten lijkt me ook wel een pluspunt.
 

DeletedUser

Guest
Toen ik nog speelde had ik persoonlijk een hekel aan ally bashing (mensen in je stam die 'toevallig' wat aanvallen op je laten lopen als je offline bent in de beginfase). Misschien een idee daar een rem op te zetten?
 
Bovenaan