Wereld evenement Sinterklaas actief productie verhoging

DeletedUser858

Guest
mensen houd je bek, hij regelt tenminste iets omdat het sinterklaas is. een goed gebaar, en alleen maar geween van jullie

Dat is ook top.
Alleen waar het omgaat: Waarom kan het zo vaak fout gaan? Dat is erg jammer namelijk.

En k vraag me af;
Halloween; AF er uit, want de reclame voor het event was gemaakt aan het eind van de middag, het drukste moment. Duckje trok een les: Voortaan op het tijdstip letten.

En nu word er een wijziging doorgevoerd op zo'n druk tijdstip, dan denk ik snel weer: Hoe is die fout ontstaan, te veel gebruikers op dat moment?

Hoeft niet persee de oorzaak de zijn, maar zou ook kunnen van wel...
 

DeletedUser

Guest
Piet stuurt misschien wat edels in het rond
en stampt zo Nieuw-Spanje uit de grond.
Wordt jouw dorp daarin ook opgenomen?
Voor 6-12 17:00 zul je het hebben vernomen


Wat mag dit precies inhouden ?
Mijn troepen zijn niet gekleed op een warm klimaat, veel te warm, dan moeten ze hun harnas uitdoen :eek!:
 

DeletedUser

Guest
Piet stuurt misschien wat edels in het rond
en stampt zo Nieuw-Spanje uit de grond.
Wordt jouw dorp daarin ook opgenomen?
Voor 6-12 17:00 zul je het hebben vernomen


Wat mag dit precies inhouden ?
Mijn troepen zijn niet gekleed op een warm klimaat, veel te warm, dan moeten ze hun harnas uitdoen :eek!:

De casual server zal wel nieuw spanje gaan heten zeker?
 

DeletedUser15161

Guest
Niets van aantrekken duck...... jullie proberen wat leuks te doen... en dat soort dingen gaan wel eens mis..... such is life

It's the thought that counts

_0_
 

DeletedUser9420

Guest
Whoehahaha. Trololololol. Een server die meteen rookt als er wat bonussen uitgedeeld worden..... Zo kennen we Innogames weer...
 

DeletedUser60138

Guest
Er proberen momenteel mensen misbruik te maken van de situatie door zogenaamd namens het team berichten rond te sturen met een link waar je gratis grondstoffen kan krijgen. Klik hier NIET op en vul nooit je accountnaam en wachtwoord in op andere websites. Ze zijn erop uit accounts te stelen en eventueel aanwezige premium punten te stelen.

Als je een dergelijke pm krijgt, meld die dan door onder het bericht op 'belediging melden' te klikken.

Als het al te laat is en je geen toegang meer hebt tot je account, meld je dan in support, eventueel via een ander account als het niet anders kan. We onderzoeken dan wat gebeurd is en proberen de juiste eigenaar weer toegang tot zijn account te geven.

Heb je wel iets met het bericht gedaan, maar kun je zelf nog op je account, wijzig dan direct je wachtwoord.
 

DeletedUser

Guest
Je zou dit beter meteen rondsturen via een IGM, in dit topic bereik je niet de spelers die hier vatbaar voor zijn.
 

DeletedUser60138

Guest
Ik heb op dit moment niet meer mogelijkheden dan dit, en ingame proberen de schade te beperken voor betrokken spelers. We werken er in elk geval hard aan om het tegen te gaan. Bovenstaand bericht is nu actueel, maar geld ook meer in het algemeen.

Ingame vind regelmatig al de account veiligheids campagne plaats, die ook over dit soort zaken gaat.
 

DeletedUser3368

Guest
Iemand nog een effect gemerkt van de tweede alinea? Of is die net zo de soep in gelopen als de eerste alinea?
 

DeletedUser63208

Guest
Ik vind het vooral treurig dat er geen enkele reactie meer komt op de vragen over wat er had moeten gebeuren met couplet 2 over die edels. Ik heb nu helemaal niks voor sinterklaas gehad van Innogames terwijl mij 2 dingen beloofd waren. Bij 1 van die zaken moest de server roken, over de ander wordt gewoon gezwegen.

Met kerst gaat Innogames dit vast en zeker meer dan goedmaken? Ik denk aan een groter cadeau dan de gebruikelijke pa-korting bijvoorbeeld? :rolleyes:

AA
 
Reactiescore
2.490
Nou, het tweede evenement refereerde eigenlijk nergens speciaals naar (en hoorde bij de rijm). Niets om je zorgen over te maken dus.

Met betrekking tot Kerst staat er een speciaal wereldwijd evenement in de planning waarover later meer.

Ik begrijp dat het heel vervelend is wat er technisch foutgelopen is, zitten we zelf natuurlijk ook verveeld mee en is ook voor ons alleen maar balen. Volgende keren meer succes.
 
Bovenaan