Wereld Acht, wat een pracht…toch?

DeletedUser15937

Guest
Wereld Acht, wat een pracht…toch?

Inleiding
Vib tegen de rest
Careless
Afsluiting


Inleiding
Zoals ik reeds heb aangekondigd wordt het weer is even tijd om wereld acht grondig te analyseren. De gebeurtenissen die hebben plaats gevonden verdienen meer dan het veelal onbekwame moddergegooi op het agf
Ik heb vernomen dat jij een dikke noob bent en nooit geownd hebt!
wat vaak louter op eigen ego bewust is. Daarom dat ik via dit stukje populistische propgaganda jullie een kijkje wil geven in mijn grijze massa. Dit stukje komt uit mijn gedachten en is mijn verantwoordelijkheid. Mocht je dus je kritische onderbouwde gezonde noot over dit stukje willen tikken, richt deze dan naar mijn persoon. Verder zien we door de sleur van de dag vaak veel stoppende spelers, weer dezelfde dingen op het int. Forum, weer dorpen uitbouwen, toch maar weer is op de mass deff en mass off drukken en muntenslaan. Mijn doelstelling is dan ook een stukje Out of the Box over wereld Acht.

Vib tegen de rest
Een paar weken geleden kondigde de Lux. en TAOW profeten het al aan op het algemeen forum. Een massaal offensief tegen Vib, de tot nu toe nummer 1 stam die bekend staat om zijn aanvallende manier van spelen op wereld Acht. Geen BG’s en iedereen op hun edelroute is edelvoer. Lux, Taow, Fort en |TAB|waren de stammen die het gingen waar maken. Op het forum schreeuwde personen zoals Prima en Bucky moord en brand, deze aanval ging het helemaal worden. Want zoals Careless altijd zegt, Vib zijn een bende noobs die niet kunnen timen. Dit kon hij onderbouwen omdat we geen ondersteuning meer timde achter de edels op Stone Temple Giants die toch op een gruwlijke manier voor de helft een kopje kleiner is gemaakt door Vib en soms de edels niet aankwamen binnen 1 sec. Tja…jullie snappen het antwoord wel denk ik, want zeg nu is eerlijk. Als je meer dan 100 dorpen in een korte tijd edeld en de tegenstander of VV verdedigd niet of is te onbekwaam om de aanvallen te verdedigen en hij geeft op, dan is het gewoon relax opedelen met in je achter hoofd de zalige overwinning op een speler die zich als King of wereld acht zag. Tja…hoe hillarisch is het dan ook als Careless met die voorbeelden aan komt zetten. Of heeft Carless een doel hiermee, daar kom ik later op terug in een speciaal voor hem gereserveerde allinea.
Hier even de statestieken. Ze lopen terug van 3 maanden tot een enkele maand, enkele week, 48 uur. Open de spoilers maar is.

Timeframe: Laatste 3 maanden
Side 1:
Tribes: ViB
Players:

Side 2:
Tribes: TAoW |TAB| Lux FORT
Players:
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 1,190
Kant 2: 189
Verschil: 1,001

Als ik enkel de 3mnd stats analyseer dan is Vib gewoon zeer goed bezig, en logisch dat de andere stammen alle zeilen bij wilde trekken en zodoende een bepaalde vorm van samenwerking wilde creeren tegen een stomende Locomotief.

Side 1:
Tribes: ViB
Players:

Side 2:
Tribes: TAoW |TAB| Lux FORT
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 559
Kant 2: 122
Verschil: 437

De stomende locomotief is nog steeds op volle kracht aan het rijden, links en rechts wel wat spelden prikken maar stelt nog niet veel voor.
Side 1:
Tribes: ViB
Players:

Side 2:
Tribes: TAoW |TAB| Lux FORT
Players:

Timeframe: Laatste week
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 107
Kant 2: 39
Verschil: 68
De trein heeft is atm op de terugweg naar het station voor onderhoud, zoals je kan zien verplet hij nog steeds alles wat op zijn weg ligt.

Side 1:
Tribes: ViB
Players:

Side 2:
Tribes: TAoW |TAB| Lux FORT
Players:
Timeframe: Laatste 48 uur
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 5
Kant 2: 4
Verschil: 1
De Vib trein is atm in onderhoud verouderde onderdelen worden vervangen of weggelaten, links en rechts proberen concurrerende treinen de geheime formule uit het station te stelen, 1 trein wordt hierbij gepakt en veranderd door het gebruiken van de verkeerde formule in een boot
kennethenbuckygespot.jpg
Verder om in alle eerlijkheid te bekennen is de Vibtrein natuurlijk niet voor niets terug gereden naar het station voor een onderhoud. Dit is wel degelijk te danken aan stammen zoals Taow en Lux die goed gebruikt hebben gemaakt van zwakke plekken in onze linie. Beurre hebben we helaas moeten kicken en bart.h geld het zelfde voor. De redenen hiervoor zijn ruimschoots uitgemeten hier op het agf en het is gewoon zoals het is en dit is natuurlijk ook te danken aan de inzet van de stammen die ons bevechten. Verder heeft Taow een opgegeven cluster van Hydramine ingelijft, wel met de kanttekening dat Vib dit Cluster meteen heeft laten vallen. De reden is duidelijk als je op de spoiler knop drukt
maphydra.png
zoals jullie kunnen zien was het gekkenwerk om dit cluster te verdedigen. Naturlijk wel de complimenten aan Taow want ondanks de zwakke plek heb je toch daadkracht nodig om dit ten uitvoer te brengen. Natuurlijk niet moeilijk om deze zwakke plek te herkennen. Natuurlijk ook een foutje van Vib omdat we dit hadden kunnen voorkomen door alles vol te stacken en dit cluster preventief vol te gooien met deff wat we nog over hadden. Dan was dit cluster een zwakke plek geworden in de Taow defensie en was het echt een pain in the ass geworden, helaas zijn wij ook geen supermensen zoals we soms toch wel doen overkomen met ons iets wat arrogante gedrag :D.

Verder hier een voorbeeld van Hell Fish druk maar weer is op de spoiler
one on one stellen jullie niet echt veel voor, dat heeft Michel-03 vorige week bewezen, hij heeft: 0 dorpen gedodged en 40 clears verloren. Ik heb 50% van het account gescout en ongeveer 60 clears op pad gestuurd. ;).
Ik denk bij het lezen van deze tekst dat Hell Fish wel snapt waar ik naar toe wil. Wat een zwakke plek te bleek te doen lijken, was stiekem een zware dobber voor Lux, zeg maar gerust een gepantserde dobber want ondanks de 5000+ aanvallen met veelal echte clears is Michel-03 geen enkel dorpje verloren, idd geen enkel dorpje. Dit bewijst maar weer is dat de aannames waar ik het veelal over heb, bijna altijd zwak staan tegenover goede gefundeerde berichten. Naast Michel-03 werden er nog meerdere spelers simultaan aangevallen en op Beurre, Bart.h en een stukje van Hydra na heeft Vib gewoon bewezen dat naast dat het een meester is in de aanval het ook goed kan deffen.
Als afsluiting van dit onderwerp hier nog even een kaartje van alle top15 stammen.
stammen.png
Wat op valt is dat er 5 stammen goed bezig zijn betreft werken aan hun cluster. Dit zijn Lux, taow, TCA, Fort en Vib. De rest moet nog flink aan de bak willen ze wereld acht overleven in de veelal grote uitputtingslagen die in de toekomst zullen gaan voorkomen.

Zie page 2 voor de voortzetting.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Vervolg..

Careless
Dan laten we nu is 1 speler grondig analyseren en dit is de persoon Freek die op wereld acht voor Careless uitkomt op dit moment. Idd ik zeg op dit moment. Want ondanks dat hij dit zal tegenstrijden heeft careless een tijdje op 2 accounts gespeeld simultaan op wereld acht, het andere account was namelijk William Wallace. Okay ik zal alles zoveel mogelijk vanuit een objectief perspectief benaderen. Maar mijn conclusie kan ik jullie alvast geven mbt Careless. Careless is een parasiet in de grootst mogelijke vorm. Ik begin met wat voorbeelden van onlangs geuitte uitspraken, je zal een verband zien en je zal zijn gemanipuleerde manier van denken ontdekken, want Careless zelf is eigenlijk helemaal niet zo skilled als hij doet vermoeden op het algemeen forum. Druk maar is op de spoiler knoppen
lol, prima, met demo hebben we de moeilijkste speler uit ViB uitgekozen.
demo is al heus wat gewend.
je had beter dye devil of iemand anders gepakt.

@ ton, ik heb al voldoende rapoortjes gezien, om te weten dat er al veel zouden gestopt hebben bij jullie...
demo is nu net de taaiste daarin.
Als ik jou was, zou ik mijn mond gaan houden demo, blijkbaar huil jij nog meer om OS dan gelijk welke speler ook...
O, en wees gerust, ik heb mooie nieuwe bronnen:D

En bij deze citeer ik de woorden van een andere ViB'er(Aan deze geen nood, naam komt niet van mij bekend;-)):
De sterretjes zijn een verbloeming van 2 lijnen omschrijving over Demo:D
Die 2 vetgedrukte dingen strijden nogal, niet?:D En dat onderlijnde, tiens, de vorige keer dat jullie spraken van de mass waren het slechts 5k aanvallen:rolleyes: Ik denk dat jij alles wat vergroot demo:D
opdat je er zelf beter zou uitkomen, bij deze:
FAILED:cool:

oh, ingame is hier al over gesproken hoor.
En hoe, jij zal een persoon aanpakken over een gesprek 15 dagen geleden, ja, jou reactie op deze persoon was deze:



En dat terwijl jij in je 'winterslaap' was.
Plots een groot aantal beslissingen van je exmedeleidingsteam herroepen...

Lol ferdy, je staat voor raap, heb dat dan toch door.
En btw, ik stond toch op je negeer lijst:rolleyes::D
Want qoutes kun je ook niet zien in een negeer lijst, dus ben je steeds nieuwsgierig naar mijn reacties;-)

Nja, ferdy, ga toch slapen

Ik heb medelijden met velen uit ViB

+ ik weet ook redenen tot stoppen van een aantal van hen, gewoon de dwang van de leiding uit om hun lieve demotje vol te zetten, anders lijdt die gezichtsverlies.:cool:
Later zal ik alles wat toelichten maar eerst het totale plaatje.
Hier dan nu wat persoonlijke igm’s. Als eerste een simpele igm die ik naar zijn stam stuurde naar aanleiding van de actie van Careless om zijn bron Dy Devil te onthullen ten behoeve van zijn eigen ego. Careless denkt namelijk heel goed te kunnen zijn in het uitspelen van personen in de stam Vib. Echter niet wetende dat als je zwak staat je soms beter je mond kan houden. Zelfs een lid in |TAB| gaf Careless dit advies zoals je kan lezen in de onderstaande igm.
ferdy81 op 14.09. om 15:17 uur
Tijd voor bezinning,

Wij van VIb of beter gezegd ik, bied jullie een eenmalige unieke kans aan. Zoals jullie al wel weten heeft Vib een aantal informanten in jullie stam. Via deze igm wil ik jullie een goudenkans aanbieden. Jullie kunnen onze informant worden. Wat niet weet, wat niet deerd immers en net zoals jullie egocentische leider Careless die enkel en enkel alleen maar aan zich zelf denkt, hebben jullie nu de kans om een keer voor jullie zelf te kiezen en een verdere toekomst op wereld acht te waarborgen. Deze toekomst zal in een persoonlijk arbeidsvoorwaarden gesprek besproken worden met jullie. Hier een voorbeeld dat we ten alle tijde over informatie kunnen beschikken uit jullie stam.

caebra op 12.09. om 09:02 uur
voor we gaan aan vallen mogen wij eerst ff op kracht komen wij zijn nu nog iets te kwetsbaar

Bovenstaande is een goede reflectie, wat direct gerelateerd is aan het onderwerp van de igm

Greetz,

Ferdy

En zelfs mijn stoutste dromen worden atm overtroffen. De stam blijkt helemaal niet zn vertrouwen te hebben in careless, naast de nodige valkuilen die Carless zorgvuldig heeft ingebouwd althans dit denkt hij, hier een voorbeeld van een valkuil van Careless.
travius op 14.09. om 18:24 uur
hmmm.

Ik ben bereid om eventueel informant te spelen.

Maar wat levert dat op voor mij, buiten het feit dat ik care terugpakken kan.

Hij had mijn vv, en begon met internering.

Op die manier kan ik nog iets doen als weerwraak.
zijn we toch een paar leuke weetje te weten gekomen. Wat eigenlijk helemaal niet mijn doelstelling was/zou zijn. Verder heeft Careless er zelf ook niet zn vertrouwen in want hij maakt een topic naar aanleiding van deze igm waarin hij vraagt wie ze volgen
TAB| - careless vandaag om 15:22 uurCiteren
Dit is een pm die jullie kregen banuit ViB

Mijn vraag aan jullie, en wees rechtuit.

Wie volg je.
Mvg careless
, namelijk Careless of de stam Vib. Verder hier nog een igm van Careless
Beste Ptagi


ik had deze reactie eigenlijk niet verwacht van je, eerder van ferdy, want u hebt net in mijn val gelopen.

Ik heb een irreele pm, en die ik uitbuitte.

Ik ben zo eerlijk dit toe te geven aan u.

Alleen vind ik het jammer voor dye devil, want geef toe, een verlies voor de stam is dye zeker.


Ik hoop enigsinds dat je je beslissing zeker in acht houdt.
Want dit heeft toch redelijk vergaande gevolgen voor zowel ViB als Dye zelf.


Mvg

Frederik

Careless je gooit je eigen glazenhuis in. Natuurlijk is het resultaat dat alles goed voor je eigen ik zal uitpakken. In Taow kon je niet groeien en je had |TAB| nodig om het slechte cluster wat je handelsmerk is/was beter te laten worden. Natuurlijk nam je enkele spelers mee voor je eigen Hachie zoals Stone Temple Giants. Verder als je de bovenstaande igm’s leest is dit de trein waarin het allemaal gebeurd. Hij prijst eerst Demo, en maakt een steek naar Dy dat ze dat account beter konden aanvallen ipv Demo. Dan leest Frederick wat info op het account Djock en geeft Dy hiermee een steek onder de gordel door dit op het forum te plaatsen, wetende dat Dy een speler is die erg loyaal is aan de stam. Daarna begint het geslijm en was het niet zijn bedoeling. Dan bied hij zijn excuus aan bij Ptagi. Echter de ware intentie achter dit gebeuren is te voorkomen dat hij zijn regio gewoon onder controle houd en de stam uitzuigt als een echte parasiet. Als careless geen voordeel meer ziet in een stam dan verkast die, zo kun je ontdekken dat Careless altijd lid is van de stam die hem voorziet in de meeste interns. CK> FOG>TAOW>TAB Zelf vind ik zn igm sturen ook echt een slechte manier van spelen. Zo heb ik in het begin zelf ook gespeeld door spelers tegenover elkaar op te zetten om hierzelf beter van te worden. Aldoende leert men en kom je erachter dat als jezelf iets opbouwd en dit met een bepaalde ethiek uitvoerd je hier veel meer voldoening uit kan halen. Echter soms moet je het slechte helaas met het slechte bestijden. Als Vib atm wil kunnen we binnen enkele seconden de stam |TAB| doen laten verdwijen van wereld acht. Echter dit zullen wij niet doen Careless, wij genieten atm te veel van het feit dat je door alle bochten opzoek bent naar de spionnen die in je stam zitten. Natuurlijk heb ik je ook aangeboden om met deze onzin te stoppen en alles op een normale manier uit te vechten en ik dacht mijn punt wel gemaakt te hebben. Echter zoals iedereen wel weet geeft Careless niks om de stam dus Careless heeft gekozen voor zijn eigen imago ipv de stam. Wie een kuil graaft voor een ander Careless valt er zelf in. Hoe meer je ons denkt te manipuleren hoe harder we de tourniquet zullen aandraaien. Weet je wat verder ook opvalt. Careless doet ook alleen maar vv van accounts in zijn regio, dit kun je herleiden als je zijn igm’s doorspit waarbij hij weer is een veer in zijn kont wil betreft timing van VIB blah blah blah. Toevallig dat deze accounts altijd om hem heen liggen.

Mijn conclusie is:
Careless is een parasiet in de zuiverste vorm en een gevaar voor elke stam waarin hij inzit op de lange termijn.

Afsluiting
Ik houd het dit keer kort en krachtig! Veel dingen zullen nog gaan gebeuren op wereld acht en ik heb er zin in voor de tijd die ik hier nog speel, jullie ook?

Greetz Ferdy
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
mooi stukje tekst ferdy :) voor de rest ga ik er nog niet op in, wil wel eerst de andere reacties zien.
 

DeletedUser23482

Guest
Och wel grappig om te lezen. Misschien nog een toekomstvisie erbij ?
 

DeletedUser37859

Guest
Vervolg..

Careless
Dan laten we nu is 1 speler grondig analyseren en dit is de persoon Freek die op wereld acht voor Careless uitkomt op dit moment. Idd ik zeg op dit moment. Want ondanks dat hij dit zal tegenstijden heeft careless een tijdje op 2 accounts gespeeld simultaan op wereld acht, het andere account was namelijk William Wallace. Okay ik zal alles zoveel mogelijk vanuit een objectief perspectief benaderen. Maar mijn conclusie kan ik jullie alvast geven mbt Careless. Careless is een parasiet in de grootst mogelijke vorm. Ik begin met wat voorbeelden van onlangs geuitte uitspraken, je zal een verband zien en je zal zijn gemanipuleerde manier van denken ontdekken, want Careless zelf is eigenlijk helemaal niet zo skilled als hij doet vermoeden op het algemeen forum. Druk maar is op de spoiler knoppen


Later zal ik alles wat toelichten maar eerst het totale plaatje.
Hier dan nu wat persoonlijke igm’s. Als eerste een simpele igm die ik naar zijn stam stuurde naar aanleiding van de actie van Careless om zijn bron Dy Devil te onthullen ten behoeve van zijn eigen ego. Careless denkt namelijk heel goed te kunnen zijn in het uitspelen van personen in de stam Vib. Echter niet wetende dat als je zwak staat je soms beter je mond kan houden. Zelfs een lid in |TAB| gaf Careless dit advies zoals je kan lezen in de onderstaande igm.
ferdy81 op 14.09. om 15:17 uur
Tijd voor bezinning,

Wij van VIb of beter gezegd ik, bied jullie een eenmalige unieke kans aan. Zoals jullie al wel weten heeft Vib een aantal informanten in jullie stam. Via deze igm wil ik jullie een goudenkans aanbieden. Jullie kunnen onze informant worden. Wat niet weet, wat niet deerd immers en net zoals jullie egocentische leider Careless die enkel en enkel alleen maar aan zich zelf denkt, hebben jullie nu de kans om een keer voor jullie zelf te kiezen en een verdere toekomst op wereld acht te waarborgen. Deze toekomst zal in een persoonlijk arbeidsvoorwaarden gesprek besproken worden met jullie. Hier een voorbeeld dat we ten alle tijde over informatie kunnen beschikken uit jullie stam.

caebra op 12.09. om 09:02 uur
voor we gaan aan vallen mogen wij eerst ff op kracht komen wij zijn nu nog iets te kwetsbaar

Bovenstaande is een goede reflectie, wat direct gerelateerd is aan het onderwerp van de igm

Greetz,

Ferdy

En zelfs mijn stoutste dromen worden atm overtroffen. De stam blijkt helemaal niet zn vertrouwen te hebben in careless, naast de nodige valkuilen die Carless zorgvuldig heeft ingebouwd althans dit denkt hij, hier een voorbeeld.
travius op 14.09. om 18:24 uur
hmmm.

Ik ben bereid om eventueel informant te spelen.

Maar wat levert dat op voor mij, buiten het feit dat ik care terugpakken kan.

Hij had mijn vv, en begon met internering.

Op die manier kan ik nog iets doen als weerwraak.
zijn we toch een paar leuke weetje te weten gekomen. Wat eigenlijk helemaal niet mijn doelstelling was/zou zijn. Verder heeft Careless er zelf ook niet zn vertrouwen in want hij maakt een topic naar aanleiding van deze igm waarin hij vraagt wie ze volgen
TAB| - careless vandaag om 15:22 uurCiteren
Dit is een pm die jullie kregen banuit ViB

Mijn vraag aan jullie, en wees rechtuit.

Wie volg je.
Mvg careless
, namelijk Careless of de stam Vib. Verder hier nog een igm van Careless
Beste Ptagi


ik had deze reactie eigenlijk niet verwacht van je, eerder van ferdy, want u hebt net in mijn val gelopen.

Ik heb een irreele pm, en die ik uitbuitte.

Ik ben zo eerlijk dit toe te geven aan u.

Alleen vind ik het jammer voor dye devil, want geef toe, een verlies voor de stam is dye zeker.


Ik hoop enigsinds dat je je beslissing zeker in acht houdt.
Want dit heeft toch redelijk vergaande gevolgen voor zowel ViB als Dye zelf.


Mvg

Frederik

Careless je gooit je eigen glazenhuis in. Natuurlijk is het resultaat dat alles goed voor je eigen ik zal uitpakken. In Taow kon je niet groeien en je had |TAB| nodig om het slechte cluster wat je handelsmerk is/was beter te laten worden. Natuurlijk nam je enkele spelers mee voor je eigen Hachie zoals Stone Temple Giants. Verder als je de bovenstaande igm’s leest is dit de trein waarin het allemaal gebeurd. Hij prijst eerst Demo, en maakt een steek naar Dy dat ze dat account beter konden aanvallen ipv Demo. Dan leest Frederick wat info op het account Djock en geeft Dy hiermee een steek onder de gordel door dit op het forum te plaatsen. Daarna begint het geslijm en was het niet zijn bedoeling. Dan bied hij zijn excuus aan bij Ptagi. Echter de ware intentie achter dit gebeuren is te voorkomen dat hij zijn regio gewoon onder controle houd en de stam uitzuigt als een echte parasiet. Als careless geen voordeel meer ziet in een stam dan verkast die, zo kun je ontdekken dat Careless altijd lid is van de stam die hem voorziet in de meeste interns. CK> FOG>TAOW>TAB Zelf vind ik zn igm sturen ook echt een slechte manier van spelen. Zo heb ik in het begin zelf ook gespeeld door spelers tegenover elkaar op te zetten om hierzelf beter van te worden. Aldoende leert men en kom je erachter dat als jezelf iets opbouwd en dit met een bepaalde ethiek uitvoerd je hier veel meer voldoening uit kan halen. Echter soms moet je het slechte helaas met het slechte bestijden. Als Vib atm wil kunnen we binnen enkele seconden de stam |TAB| doen laten verdwijen van wereld acht. Echter dit zullen wij niet doen Careless, wij genieten atm te veel van het feit dat je door alle bochten opzoek bent naar de spionnen die in je stam zitten. Natuurlijk heb ik je ook aangeboden om met deze onzin te stoppen en alles op een normale manier uit te vechten en ik dacht mijn punt wel gemaakt te hebben. Echter zoals iedereen wel weet geeft Careless niks om de stam dus Careless heeft gekozen voor zijn eigen imago ipv de stam. Wie een kuil graaft voor een ander Careless valt er zelf in. Hoe meer je ons denkt te manipuleren hoe harder we de tourniquet zullen aandraaien. Weet je wat verder ook opvalt. Careless doet ook alleen maar vv van accounts in zijn regio, dit kun je herleiden als je zijn igm’s doorspit waarbij hij weer is een veer in zijn kont wil betreft timing van VIB blah blah blah. Toevallig dat deze accounts altijd om hem heen liggen.

Mijn conclusie is:
Careless is een parasiet in de zuiverste vorm en een gevaar voor elke stam waarin hij inzit op de lange termijn.

Afsluiting
Ik houd het dit keer kort en krachtig! Veel dingen zullen nog gaan gebeuren op wereld acht en ik heb er zin in voor de tijd die ik hier nog speel, jullie ook?

Greetz Ferdy

Wat wil je hiermee zeggen? Pfftt... kijk, voor jullie is Careless misschien een grote mislukkeling op het AF, maar ik ken hem op TW, en daar is het een beste kerel die graag andere helpt,

Kijk, dat jij hem niet mag en dat jij hem in de grond wil stampen blablabla, hoef je hier echt niet te zetten hoor, dit is gewoonweg kinderachtig,
En dat voor de almachtige Ferdy, ik kreeg laats ook deze PM

ferdy81 op 14.09. om 15:17 uur
Tijd voor bezinning,

Wij van VIb of beter gezegd ik, bied jullie een eenmalige unieke kans aan. Zoals jullie al wel weten heeft Vib een aantal informanten in jullie stam. Via deze igm wil ik jullie een goudenkans aanbieden. Jullie kunnen onze informant worden. Wat niet weet, wat niet deerd immers en net zoals jullie egocentische leider Careless die enkel en enkel alleen maar aan zich zelf denkt, hebben jullie nu de kans om een keer voor jullie zelf te kiezen en een verdere toekomst op wereld acht te waarborgen. Deze toekomst zal in een persoonlijk arbeidsvoorwaarden gesprek besproken worden met jullie. Hier een voorbeeld dat we ten alle tijde over informatie kunnen beschikken uit jullie stam.

caebra op 12.09. om 09:02 uur
voor we gaan aan vallen mogen wij eerst ff op kracht komen wij zijn nu nog iets te kwetsbaar

Bovenstaande is een goede reflectie, wat direct gerelateerd is aan het onderwerp van de igm

Greetz,

Ferdy

En dan praat hij over Careless met zijn pm's? Dit is pas zwak, dit heeft hij naar half/heel |TAB| gestuurd, misschien ook wel andere stammen, dat weet ik niet, maar dit is gewoon noob :rolleyes:

Amen
 

DeletedUser15937

Guest
Wat wil je hiermee zeggen? Pfftt... kijk, voor jullie is Careless misschien een grote mislukkeling op het AF, maar ik ken hem op TW, en daar is het een beste kerel die graag andere helpt,

Kijk, dat jij hem niet mag en dat jij hem in de grond wil stampen blablabla, hoef je hier echt niet te zetten hoor, dit is gewoonweg kinderachtig,
En dat voor de almachtige Ferdy, ik kreeg laats ook deze PM



En dan praat hij over Careless met zijn pm's? Dit is pas zwak, dit heeft hij naar half/heel |TAB| gestuurd, misschien ook wel andere stammen, dat weet ik niet, maar dit is gewoon noob :rolleyes:

Amen

Je kan je post als Pleonasme beschouwen. Als je mijn stukje goed gelezen had, dan had je kunnen zien dat ik deze igm er ook in verwerkt heb met een uitleg erbij. Idd voor het oog lijkt Careless een goede kerel, ik leg de nadruk met op het oog...
 

DeletedUser

Guest
Wat wil je hiermee zeggen? Pfftt... kijk, voor jullie is Careless misschien een grote mislukkeling op het AF, maar ik ken hem op TW, en daar is het een beste kerel die graag andere helpt,

Kijk, dat jij hem niet mag en dat jij hem in de grond wil stampen blablabla, hoef je hier echt niet te zetten hoor, dit is gewoonweg kinderachtig,
En dat voor de almachtige Ferdy, ik kreeg laats ook deze PM



En dan praat hij over Careless met zijn pm's? Dit is pas zwak, dit heeft hij naar half/heel |TAB| gestuurd, misschien ook wel andere stammen, dat weet ik niet, maar dit is gewoon noob :rolleyes:

Amen

Alleen tab, nee zoiets heet humor :) ik heb me er best rot omgelachen, en de reactie van care was de druppel:) daarnaast ken jij care en helpt hij veel? ik ken hem ook, ik ken hem ook al maanden van zijn eigen forum, wat die niet door had :)
 

DeletedUser

Guest
ferdy kwam hier ook niet met de boodschap dat hij er achteraf iets aan wou hebben. hij zei het volgende:

''Daarom dat ik via dit stukje populistische propgaganda jullie een kijkje wil geven in mijn grijze massa.''

kortom, hij laat zien hoe hij er over denkt, hij raad jullie niks aan. hij informeert ook wat er is gebeurd de laatste tijd dus het is een informerende tekst en niet een activerende tekst.
 

DeletedUser32994

Guest
Ik snap niet aan Ferdy als hij Careless echt zo'n stuk verdriet vind waarom hij dan in godsnaams zo'n lange tekst gaat schrijven... Oftewel je neemt hem toch een stuk serieuzer dan dat je het op het AF laat zien.
 

DeletedUser

Guest
Hahhaahahahhahahahahahahahahahahaha

Wat een bruller:)
1 Ding: Bedankt voor die geweldige aandacht..

Als je even oplet zijn ik en Kenneth al maanden vrienden..
Dat is dus al 1 vriend voor mij en 0 vrienden voor jou:):cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet aan Ferdy als hij Careless echt zo'n stuk verdriet vind waarom hij dan in godsnaams zo'n lange tekst gaat schrijven... Oftewel je neemt hem toch een stuk serieuzer dan dat je het op het AF laat zien.

Ag Ferdy is gewoon een beetje geobsedeert door onze carelessheid;):eek:

Verder interessert jouw mening me niks ferdy, noch denk ik dat iemand anders binnen Lux/TAoW zich er veel van aan zult trekken nu je je schreeuwerige zelf aan de buitenwereld hebt laten zien. Persoonlijk neem ik jouw eerste tekst zoiezo totaal niet serieus, je kunt wel roepen dat je beter bent en alles onder controle hebt, beter bent door de door jouw best uitgekozen stats te tonen. Haal FORT, TAB en Ruthless (een zwakke schakel vanuit onze kant leek mij, zoals jullie over b.hurink en Beurre praten, over een goede teamgeest gesproken:rolleyes:) Het enige wat je bewijst is dat je spionnen zoekt binnen een door jouw aangewezen noobstam. Ik noem het schrijven van dit tijdverspilling.
 

DeletedUser15937

Guest
Ag Ferdy is gewoon een beetje geobsedeert door onze carelessheid;):eek:

Verder interessert jouw mening me niks ferdy, noch denk ik dat iemand anders binnen Lux/TAoW zich er veel van aan zult trekken nu je je schreeuwerige zelf aan de buitenwereld hebt laten zien. Persoonlijk neem ik jouw eerste tekst zoiezo totaal niet serieus, je kunt wel roepen dat je beter bent en alles onder controle hebt, beter bent door de door jouw best uitgekozen stats te tonen. Haal FORT, TAB en Ruthless (een zwakke schakel vanuit onze kant leek mij, zoals jullie over b.hurink en Beurre praten, over een goede teamgeest gesproken:rolleyes:) Het enige wat je bewijst is dat je spionnen zoekt binnen een door jouw aangewezen noobstam. Ik noem het schrijven van dit tijdverspilling.

Kom is met een goede onderbouwing dan Koebeest. Je praat enkel je eigen mening zonder dat je hier enige onderbouwing in kan laten zien. De facts en stats laten gewoon zien wat ze laten zien. Het is immers jullie eigen idee, dat immens grote samenwerking pact wat jullie gecreerd hebben. Dat jij altijd als een koe boe moet gaan roepen zegt mij al meer dan genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Ag Ferdy is gewoon een beetje geobsedeert door onze carelessheid;):eek:

Verder interessert jouw mening me niks ferdy, noch denk ik dat iemand anders binnen Lux/TAoW zich er veel van aan zult trekken nu je je schreeuwerige zelf aan de buitenwereld hebt laten zien. Persoonlijk neem ik jouw eerste tekst zoiezo totaal niet serieus, je kunt wel roepen dat je beter bent en alles onder controle hebt, beter bent door de door jouw best uitgekozen stats te tonen. Haal FORT, TAB en Ruthless (een zwakke schakel vanuit onze kant leek mij, zoals jullie over b.hurink en Beurre praten, over een goede teamgeest gesproken:rolleyes:) Het enige wat je bewijst is dat je spionnen zoekt binnen een door jouw aangewezen noobstam. Ik noem het schrijven van dit tijdverspilling.

wel anders las je dit niet
 

DeletedUser28162

Guest
is dit niet weer een topic om ervoor te zorgen dat het andere topic niet vol raakt?
 

DeletedUser

Guest
Kom is met een goede onderbouwing dan Koebeest. Je praat enkel je eigen mening zonder dat je hier enige onderbouwing in kan laten zien. De facts en stats laten gewoon zien wat ze laten zien. Het is immers jullie eigen idee, dat immens grote samenwerking pact wat jullie gecreerd hebben. Dat jij altijd als een koe boe moet gaan roepen zegt mij al meer dan genoeg.

''Facts''? Het enige wat ik zie is het feit dat als er feiten worden genoemd dat er bovenuit word geschreeuwd... En jullie altijd alles verdraaien richting jullie eigen voordeel.

En het doel van een discussie is nog altijd je eigen mening tonen, ik zie niks in mijn bovenstaande post wat ik moet onderbouwen met feiten. Mocht je mijn posts niet interessant noemen bestaat er een negeerlijst.

Verder Tonetje, sorry voor de verkeerde forumlering. Laat ik het dan zo stellen: Ferdy's mening heb ik al 500 keer gehoord, hoe hij er op neerkijkt interesseert me niet, al stonden er wel een paar interessante stukken tussen die ik niet wist;). Terwijl het idee van propaganda toch juist overtuigen van de tegenstander is, niet het verstrekken van info aan de tegenstander?
 

DeletedUser

Guest
Kom is met een goede onderbouwing dan Koebeest. Je praat enkel je eigen mening zonder dat je hier enige onderbouwing in kan laten zien. De facts en stats laten gewoon zien wat ze laten zien. Het is immers jullie eigen idee, dat immens grote samenwerking pact wat jullie gecreerd hebben. Dat jij altijd als een koe boe moet gaan roepen zegt mij al meer dan genoeg.

Als ik me niet vergis is jou begin post toch ook hetgene wat jij van careless vind?
mss is deze dan wel onderbouwt, maar wat maakt dat nu weer uit.
het boeit de meeste echt niet hoor
 

DeletedUser

Guest
zolid, dat het jou niet interesseert, wil dat zeggen dat het de rest niet interesseert, of houden jullie een poll op het forum met de vraag: interesseert ferdy zijn stuk ons? antwoorden: ja en nee


ik vind het weer het zoveelste mooie stuk dat ferdy heb geschreven. geinig dat ik care vandaag nog niet heb zien reageren, hij is er meestal het snelste bij.
 

DeletedUser

Guest
zolid, dat het jou niet interesseert, wil dat zeggen dat het de rest niet interesseert, of houden jullie een poll op het forum met de vraag: interesseert ferdy zijn stuk ons? antwoorden: ja en nee


ik vind het weer het zoveelste mooie stuk dat ferdy heb geschreven. geinig dat ik care vandaag nog niet heb zien reageren, hij is er meestal het snelste bij.

voor zover ik kan lezen interreseert het bijna niemand, dat zijn de feiten
 
Bovenaan