Wereld 8 discussie

DeletedUser15508

Guest
Nu we toch al een paar weken bezig zijn, zouden we misschien eens kunnen discussiëren over het voorbije verloop en wat de toekomst eventueel zou kunnen brengen.

Een paar opmerkingen van mijn zijde:

  • Vreemde stammenstructuren
  • Veel recruitement
  • Veel nieuwe/on(d)ervaren spelers
  • Een aantal nieuwe spelers van oude werelden

Ook worden hier veel dingen op forum openlijk besproken, de gemiddelde leeftijd lijkt lager te liggen en het geflame* is grootser dan ooit. Denk wel hieraan:

Dit is een ruimdenkend topic, blijf dus ontopic

Ik wens iedereen nog veel succes.
Stoute Jongens


*Flamen: Spammend kwaad spreken
 

DeletedUser

Guest
ik vind dat er veel recruitement is in de stammen. er komen veel leden en gaan er ook weer veel weg omdat ze niet genoeg punten hebben. dit vind ik eigenlijk wel jammer dat als je in een top 5 stam komt je dan niet actief bent op het forum enzo.
De leiding kan dan vragen om actiever te worden maar ik vind dat niet nodig. als je in een top 5 stam zit dan moet je actief zijn op het forum en elke dag laten weten dat je het leest.
je kan ook noemen dat dit dan de On-ervaren leden zijn(noobs) wij hebben ook wel mensen in de stam zitten die nu nog on-ervaren zijn maar die doen het nu heel goed. De leiding van onze stam pakt dat goed op en wil iedereen helpen als dat kan.
Zo geef je de nieuwe 0n-ervaren mensen ook een goede kans op het spel te leren. We zullen zien hoe dit zich gaat ontwikkelen de loop van de tijd.

mvg,

rick
 

DeletedUser

Guest
Even een comment van mijn zijde.. aangezien we al een discussie fora hebben zou ik het moeten sluiten. Maar als jullie het puur en alleen over w8 houden dan zal ik het toestaan. Maar let op! Aangezien mensen hier heel snel offtopic gaan of dan opeens in 1 ondewerp vast bijten dan zal ik alsnog het ondewerp sluiten. Dus geen leeftijds discussie niet alleen over topspelers/stammen en geen berichten met een seksuele tint.

Met een vriendelijke groet,
Sharon (yesgirl)
tribalwars team
 

DeletedUser

Guest
Zijn er nog andere mensen die hier anders overdenken?

Rick
 

DeletedUser15622

Guest
Nou, ik ben het wel eens met de opmerkingen van stoute jongens.
Hoewel ik net vind dat dit de wereld leuker maakt (op het flamen en spammen na dan). Er zijn ervaren spelers met tactieken gekomen (zie bijv. Quiet!) die in het latere stadium op w8 erg intressant gaan worden.

Verder, nog 1 off-topic vraagje voor Stoute (1tje maar yesgirl ;)) waarom zeg je ik wens iedereen nog veel succes? Zo klinkt het net alsof je stopt...
 

DeletedUser

Guest
Waar ik het zeker mee eens ben, is dat er veel onervaren spelers zijn. Dit maakt op zich niet uit, gezien iedereen het kan leren, maar het valt wel op. Tevens zijn er ook veel massastammen, maar dat gebeurd zo in elke wereld in het begin. Die zullen na een tijdje uit een vallen en zullen er zich elite stammen vormen.
En een aantal nieuwe spelers van oudere werelden.. Dat is ook waar, want ik speel nog steeds actief op Wereld 1.. :p

Naja, wereld 8 moet zich nog gewoon beter ontwikkelen en dan wordt het ook een leuke wereld!
 

DeletedUser15508

Guest
Iedereen succes met ontopic blijven en hun mening te geven/verdedigen (indien deze op niets slaat of reactie uitlokt)

Mij lijkt deze wereld nogal heftig te worden (als het aan mij ligt toch^^) en zal er een groot verloop zijn van stammen en leden. Er is nu al vrij veel gehopped...

Er zijn véél nieuwe spelers en ook veel mensen die hier hoog van de toren blazen. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid jongens en meisjes ;)
 

DeletedUser14987

Guest
Ik vind zelf ook dat er héél veel nieuwe leden zijn, onervaren dus.
Maar tribalwars word ook bekender.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad veel nieuwe leden maar ook veel spelers die onder een andere naam spelen.
Er zijn ook enkele goede spelers bij.
Persoonlijk vind ik de stam |U| het zeer goed doen.
Een speler had toen hij 3000 punten had al 2200 bijl en 1500 lichte en enkele honderden Bereden.
Natuurlijk ook een pak verdediging.

Er zijn dus wel enkele goede spelers op de wereld.
Veel nieuwe spelers natuurlijk ook maar als ik nieuw was dan zou ik ook op een nieuwe wereld starten hoor.
 

DeletedUser15508

Guest
Inderdaad veel nieuwe leden maar ook veel spelers die onder een andere naam spelen.
Er zijn ook enkele goede spelers bij.
Persoonlijk vind ik de stam |U| het zeer goed doen.
Een speler had toen hij 3000 punten had al 22000 bijl en 1500 lichte en enkele honderden Bereden.
Natuurlijk ook een pak verdediging.

Er zijn dus wel enkele goede spelers op de wereld.
Veel nieuwe spelers natuurlijk ook maar als ik nieuw was dan zou ik ook op een nieuwe wereld starten hoor.

Ik vermoed dat bij je bijl er een 0 te veel is ingeslopen ;)
 

DeletedUser

Guest
Goed opgemerkt.
Heb het aangepast.

On --> Wereld 8 is tegenover wereld 7 vind ik persoonlijk een onervaren wereld.
Maar de instellingen van wereld 7 zijn beter vind ik.
 

DeletedUser

Guest
Wereld 8 lijkt onervaren omdat we nog maar net bezig zijn.

Ik denk trouwens dat elke wereld nieuwe spelers trekt, zo was wereld 6 mijn eerste.
En in wereld 7 heb ik pas de fijne kneepjes van het vak geleerd, toen die al lang op volle gang was.
Het is maar net hoeveel tijd jij er in steekt, hoe snel je dingen oppakt/leert, en met wat voor mensen je in de stam zit.

Scheelt een hoop denk ik.

En omdat w8 nog zo jong is kun je er nog lastig iets over zeggen.
Ik denk dat elke wereld zo zijn charme's heeft.
Elke wereld kent wel veel stamhoppers, fusie's, etc..of niet?
 

DeletedUser

Guest
Zoals door meerdere al bevestigt , is dit een wereld met heel wat nieuwe spelers. Toch is de top 20 niet on-ervaren , integendeel .

Op stammengebied : de top 10 stammen bestaan uit heel wat 'noobs' als ik het zo mag zeggen .

Daar zal later wel verandering in komen . (dit is bij elke wereld)

Er zijn mss veel onervaren spelers .
Maar er zijn ook veel nieuwe die iets willen leren en deze
noem ik zeker geen noobs .

Op stammenvlak : zoals eerder vermeld heeft U een mooie samenwerking en bij deze denk ik dat deze wel eens hoog zou komen net als mijn gummivrienden.

Conclusie : aangename wereld .
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad veel nieuwe leden maar ook veel spelers die onder een andere naam spelen.
Er zijn ook enkele goede spelers bij.
Persoonlijk vind ik de stam |U| het zeer goed doen.
Een speler had toen hij 3000 punten had al 2200 bijl en 1500 lichte en enkele honderden Bereden.
Natuurlijk ook een pak verdediging.

Er zijn dus wel enkele goede spelers op de wereld.
Veel nieuwe spelers natuurlijk ook maar als ik nieuw was dan zou ik ook op een nieuwe wereld starten hoor.

hoe heet hij/zij? of hoe weet je dit?
 

DeletedUser15508

Guest
Op stammengebied : de top 10 stammen bestaan uit heel wat 'noobs' als ik het zo mag zeggen .

Daar zal later wel verandering in komen . (dit is bij elke wereld)
In wereld 5 was Banaan, UP-R en EoK snel opgericht, vooraleer er ge-edlt werd. In wereld 6 was _TBR_ er ook van het begin & in w7 had je Nenya, BALL en InS. Die stonden allemaal snel bovenaan. Hier duurt het langer en dat is wat ik bedoel met de stammen.


Er zijn mss veel onervaren spelers .
Maar er zijn ook veel nieuwe die iets willen leren en deze
noem ik zeker geen noobs .

Op stammenvlak : zoals eerder vermeld heeft U een mooie samenwerking en bij deze denk ik dat deze wel eens hoog zou komen net als mijn gummivrienden.

Onze bedoeling is meer 'fun'.

Conclusie : aangename wereld .

Agree^^
 

DeletedUser

Guest
In wereld 5 was Banaan, UP-R en EoK snel opgericht, vooraleer er ge-edlt werd. In wereld 6 was _TBR_ er ook van het begin & in w7 had je Nenya, BALL en InS. Die stonden allemaal snel bovenaan. Hier duurt het langer en dat is wat ik bedoel met de stammen.

Misschien omdat de stammen die hier in het begin het label "pro" meekregen eigelijk niet zo speciaal top waren en de stammen die niet vermeld werden of als nooberig afgestempeld werden zwaar onderschat zijn.

Mijn vrees voor w8 is dat de meeste goede stammen binnen hun continentje gaan blijven en er bondgenootschappen gaan aangegaan worden zodat er eens de continentjes weer verroverd zijn nie veel meer te doen zal zijn.
 

DeletedUser15508

Guest
BG's bepaal je als stamleider zelf he :rolleyes:
Ik ben niet echt pro BG's.
 

DeletedUser

Guest
Dat bepaal je vaak ook toch met je gehele stam?

Of ben je zo autoritair SJ ;)
 

DeletedUser15508

Guest
Ik heb mijn mening en als ik in de stamleiding zit zullen er goede argumenten moeten komen om mijn mening te doen wijzigen ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat mij opvalt is de topstammen uit andere werelden gaan niet meteen in het centrum beginnen, maar wachten best wel lang met beginnen, dat ligt ook aan de windrichting...
 
Bovenaan