Wereld 75 feedbacktopic

Reactiescore
2.490
Kijk naar quarantaine wereld wat een enorm succes dat dat was en gewoon omdat snelheid hoog lag. Mensen hebben geen zin om 10 dagen op een clear te wachten. En dan verschieten ze ervan als ze in een wereld geen continent vol krijgen

Tijdens van de corona-crisis waren er simpelweg heel wat meer spelers. Dat zag je ook op Wereld 74 die nog hoger lag qua pre-regs dan de Quarantaine wereld.
 
Reactiescore
786
Tijdens van de corona-crisis waren er simpelweg heel wat meer spelers. Dat zag je ook op Wereld 74 die nog hoger lag qua pre-regs dan de Quarantaine wereld.

En het behouden van deze spelers door hen een interessante wereld aan te bieden behoort niet tot de plannen? Of merken jullie nu al, dat door de versoepelingen, het aantal spelers weer weg ebt?
 
Reactiescore
263
Nu de Quarantaine wereld is afgelopen hou ik het in ieder geval voor (een lange tijd) gezien!
W74 drama en W75 is niet heel veel leuker. Erg jammer.
 
Reactiescore
5.693
Ik gaf in de discord ook al aan dat het natuurlijk totaal bezopen is dat Duckje schijnbaar geen inspraak heeft over heel veel aspecten van een wereld. Iemand van Inno die dat beslist terwijl die 0,0 kijkt heeft op TW NL en de werelden hiervan. Daarbij heeft iedere server ook andere voorkeuren die Duckje als CM zou moeten weten en op basis hiervan de belangrijkste wereld details beslissen. Dat inno betaal functies bepaald oké, maar de snelheid, MS etc zouden toch meer inspraak van de CM moeten krijgen.

Nu krijg je (weer) een flop wereld en haken er weer spelers af, plank hard misgeslagen door Inno.
 
Reactiescore
1.380
Ja wij spelen op W74 en komen van W71 maar moet zeggen dat ik me nu al verveel op W74 zeker met dat farmlimiet pfff haha nu al spijt dat ik er begonnen ben.
 
Reactiescore
1.226
- Bijzonderheid 4: Grondstoffen sturen is niet vrij mogelijk. Ruilen op de marktplaats is mogelijk in een 1:1 ratio.


Wat houdt dit precies in? Er zitten wel bolwerken in waar je GS naar toe moet sturen? Is het tijdsgebonden?
 
Reactiescore
2.039
- Bijzonderheid 4: Grondstoffen sturen is niet vrij mogelijk. Ruilen op de marktplaats is mogelijk in een 1:1 ratio.


Wat houdt dit precies in? Er zitten wel bolwerken in waar je GS naar toe moet sturen? Is het tijdsgebonden?
Gewoon dat je geen gs naar andere spelers kunt boosten
 
Reactiescore
1.094
Die bounce functie is best chil hoor in bepaalde settings. Ik zou het niet persee op een stack wereld w/ goudmunten aanzetten.
Prettigst zou zijn als je wel os kan sturen, maar dat het gelijk bounced als het aankomt en het dorp niet van jou is, maar weet nou niet of die functie er al in zit.
Haalt wel aspect van OS bashen weg.

Sowieso is het klagen om snelheid, klein of grotere ms gap en een os setting nou niet echt zo wereld-veranderd toch? Ik bedoel als mensen klagen dat er bepaalde settings niet/nooit meer gebruikt worden, zoals boerlimiet, pakketjes (evt. met goedkoop herbouwen), oude ridder, 2 of 3 dorpen start 10 level systeem voor smed enzo, ja dan kan ik wel voorstellen dat zoiets wordt gedacht van yes eindelijk wat anders of bah stomme wereld. Maar die huidige werelden lijken toch min-of-meer op elkaar? Alles simpel tech systeem, stack werelden met goudmunten. Ja wat verschil in snelheid, gaps, nb, vlaggen en dergelijke, maar dat lijkt me toch redelijk verwaarloosbaar.

Ik bedoel met al die andere functies erbij kan je gewoon zoveel meer verschillende werelden creeren. Zonde dat een aantal instellingen uitgefaseerd zijn.
 
Reactiescore
1.145
Snelheid is misschien wel de meest belangrijke setting tho.
misschien wat voor soort wereld het wordt veranderd er niet erg door maar wel wat voor spelers er in geintresseerd zijn en na al die slome werelden leek me een wat snellere wel op zijn plaats.

Echter denk ik dat Duckje/inno met de laatste 2 werelden denken beginnende spelers vast te houden die terug gekomen zijn tijdens quarantine of die helemaal nieuw zijn.
Ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat deze spelers nu het leven weer op gang komt geen tijd hebben voor een snelle snelheid en die ms wat ruimer zetten zal wel zijn om nieuwe spelers wat meer kansen te geven.

Al denk ik dat het zal gaan resulteren in enkel nog edel clears zodra je wat meer dorpen krijgt.
 
Reactiescore
1.094
Quarantaine was wel hele snelle wereld, en tegelijkertijd draait een classic, die weliswaar relatief slome snelheid heeft, maar dankzij de multi-dorpen start deels uitgebouwd, behoorlijk snel van start is gegaan. En die zal denk ik ook niet heel lang meer duren, de endgame gaat daar aanbreken

Dus om nou te zeggen van slome werelden tja, deels misschien.
 
Reactiescore
54
Jammer van de trage snelheid en de bolwerken! Hopen op leuke instellingen op w76 dan maar!

speed 2 en gewoon 70% dominantie met oude ridder systeem de rest van de instellingen is prima... Ja zonder PP beurs maar dat zal wel niet meer gebeuren :(
 
Reactiescore
28
Snelheid is misschien wel de meest belangrijke setting tho.
misschien wat voor soort wereld het wordt veranderd er niet erg door maar wel wat voor spelers er in geintresseerd zijn en na al die slome werelden leek me een wat snellere wel op zijn plaats.

Echter denk ik dat Duckje/inno met de laatste 2 werelden denken beginnende spelers vast te houden die terug gekomen zijn tijdens quarantine of die helemaal nieuw zijn.
Ze gaan er waarschijnlijk vanuit dat deze spelers nu het leven weer op gang komt geen tijd hebben voor een snelle snelheid en die ms wat ruimer zetten zal wel zijn om nieuwe spelers wat meer kansen te geven.

Al denk ik dat het zal gaan resulteren in enkel nog edel clears zodra je wat meer dorpen krijgt.

Als teruggekeerde speler word ik meer ontmoedigd door de toevoeging van de pp-beurs en een zwak beleid ten aanzien van boosten. Een trage wereld gaat me niet vasthouden, integendeel zelfs.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
22
Doe misschien ook iets aan het stamhoppen waardoor mb's/du snel de stam joinen zodat ze ondersteuning kunnen krijgen ..

Kan je evengoed weer naar 40 leden stammen gaan of OS buiten de stam activeren

*Eerste 24u in nieuwe stam kan je geen OS ontvangen van je stam?..
 
Reactiescore
2
In tegenstelling tot veel andere spelers ben ik wel blij met de instellingen. Geen Toren en geen kerk ben ik blij mee. Snelheid had wat hoger gemogen maar verder niet veel op aan te merken. Lijkt een beetje op mijn 1e wereld w9. Al bestonden bolwerken, torens en kerken niet in die tijd.
 
Bovenaan