wereld 7 traag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik verlies er twee dorpen door.
Er kwamen tussen 16:00 en 20:00 16 aanvallen binnen, maar door de lag kan ik geen troepen herbouwen, geen muur herbouwen, niks dodgen e.d.

Ik kan nog niet eens de aanvalsrapporten openen.
 

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd hoeveel geduld de TW'ers nog hebben wachtend op deze zogenaamde update.. :(

Ik vraag me nog steeds af of het met internetlag heeft te maken of dat de CPU's van de servers gewoon overbelast zijn..
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de reactie van crea- grappig, messchien het wat betere dingetjes dan de heletijd de zelfde spam zooi.
Onder het kopje "lag" was hier eerst ook een discussie over, die kan je her openen natuurlijk, ik ben bang dat deze weer wordt gesloten door een mod, en dat de discussie voor niks is geweest, en het kopje " lag" zou open blijven.
Dus ja.
Ik wil wel zeggen, ze zouden er aan werken.
Het was een tijdje minder, nu weer veel.
Ik vind dat we het er even mee moeten nemen, en wat de modenator, en duckie goed zei, jij hebt, dus je tegenstander ook.
Je kan er dus ook voordelen uithalen.
Dus comentaar kan niet alleen.
Dus jongens, en meisjes pas op je woorden, want ik heb mijn toch diep geschaamt.
 

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd hoeveel geduld de TW'ers nog hebben wachtend op deze zogenaamde update.. :(

Ik vraag me nog steeds af of het met internetlag heeft te maken of dat de CPU's van de servers gewoon overbelast zijn..

Internetlag op vrijwel alle pc's van Nederland en België? Lijkt me stug..
De W7 server ligt er gewoon grotendeels uit..:( Andere werelden heb ik er namelijk geen last van (of in elk geval minder)
 

DeletedUser

Guest
Vanmiddag ging het nog wel snel;) kon nog time:)

Maar ik ben nu 10 minuut bezig met 4 nobels sturen. enja hoor! ik heb nu de 2de verstuurd! hehe. Gelukkig heeft die speler nog maar 1 dorp over. En geen defence meer..


ps: @jared, in duitsland is hij ook traaag...
 

DeletedUser

Guest
Het is gewoon de overheid die vind dat we niet sociaal genoeg zijn dus gooien ze de servers plat zodat we achter die monitoren vandaan komen. :D
 

DeletedUser

Guest
Het is gewoon de overheid die vind dat we niet sociaal genoeg zijn dus gooien ze de servers plat zodat we achter die monitoren vandaan komen. :D

Hehe, ik vind overheid ook niet sociaal hoor. Die politiekers maken alleen ruzie met elkaar. En de rest luisteren niet als iemand anders wat zegt. Dusja, verder hebben al die gemeente ambtenaars niet allemaal computer op hun bureau

edit: 3de nobel verstuurd!
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de reactie van crea- grappig, messchien het wat betere dingetjes dan de heletijd de zelfde spam zooi.
Onder het kopje "lag" was hier eerst ook een discussie over, die kan je her openen natuurlijk, ik ben bang dat deze weer wordt gesloten door een mod, en dat de discussie voor niks is geweest, en het kopje " lag" zou open blijven.
Dus ja.
Ik wil wel zeggen, ze zouden er aan werken.
Het was een tijdje minder, nu weer veel.
Ik vind dat we het er even mee moeten nemen, en wat de modenator, en duckie goed zei, jij hebt, dus je tegenstander ook.
Je kan er dus ook voordelen uithalen.
Dus comentaar kan niet alleen.
Dus jongens, en meisjes pas op je woorden, want ik heb mijn toch diep geschaamt.

dit is niet totaal waar.
als jou aanvallen 12 uur duren dan heeft je tegenstanders daar misschein nog wel 4 dorpen tussen zitten. als de edels 3 minuten uit elkaar zitten. krijg jij daar EASY def tus en is het voor de aanvaller minder leuk!
 

DeletedUser

Guest
Net kan je er weer eventjes op :)
Het is me gelukt om even de helft van mijn dorpjes na te kijken
 

DeletedUser

Guest
Normaal ben ik ook niet van het klagende type *Kuch* maar dit gaat er toch ook wel even zwaar over. Mijn geduld begint echt op te raken. Ik weet dat de Mods van .nl er niets aan kunnen doen, maar dit verandert niets aan de zaak dat door deze fameuze lag W7 zwaar verneukt word. Je kan niets meer timen, want er zit minstens 3sec tussen de edels, en backtimen is al helemaal onmogelijk. Ik hoop alvast dat het snel wordt opgelost.
 
Reactiescore
2.490
Hier zijn inmiddels al verscheidene topics over, bij deze gaan al de overbodige topics dus dicht.

Dit topic(clicky) zal openblijven.

Gelieve geen supportaanvragen te openen over deze problemen. Er wordt aan gewerkt.

Met vriendelijke groeten,
Seppe (Duckje)
Leiding tribalwars.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan