Wereld 7 - Discussie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9556

Guest
Nog minder dan 24 uur :)

Ik wou het topic nog eens boven water halen aangezien morgen de grote dag is, vandaar mijn nogal zinloze post.
 

DeletedUser9695

Guest
ik ga ook starten alleen weet ik nog niet wanneer en een 2 snelheidlijkt me leuk
 

DeletedUser

Guest
Ik zal ook van de partij zijn, hoop idd op een leuke wereld, met veel tegenstand, en een hoop ervaren spelers.. =)
Maargoed, hier zal ik in de loop van de week vanzelf wel achterkomen..

Ik ga er vanuit dat je nog niet meteen een windrichting kan kiezen, dit om clustervorming van ervaren spelers te voorkomen..
Maar ben hier niet zeker van, iemand die dit wel weet?
En ja, ik heb dit eerder gevraagt, maar heb hier nog geen duidelijkheid over..
 

DeletedUser

Guest
ik ga meedoen
met een stam
maar ik zal vooral op die-staemme zitten
 

DeletedUser9556

Guest
Ik veronderstel dat je niet vrij kan kiezen in welke windrichting je zal liggen.

Dat is nog leuk, het is altijd spannend de eerste uren om te ontdekken wie er allemaal in jouw buurt ligt.
 

DeletedUser

Guest
Doe een dag later, dan zit je tenminste bij de mensen die geduld hebben, hoewel 1 dag is ook weer zo weinig ... :p
Ik zie wel wanneer ik ga starten (als ik uberhaubt ga starten) ... :eek::rolleyes:
 

DeletedUser2599

Guest
Ik denk dat ik rond 16:00 ga starten (ligt eraan hoeveel mensen er dan al zijn), kan alleen omdat mijn laatste uur uitvalt.
 

DeletedUser

Guest
Ik veronderstel dat je niet vrij kan kiezen in welke windrichting je zal liggen.

Dat is nog leuk, het is altijd spannend de eerste uren om te ontdekken wie er allemaal in jouw buurt ligt.

hey zal er dan ook weer een cm opgericht worden xD
 

DeletedUser

Guest
Ik ben geschorst :)
kan nu lekker tw'en dus zal wel vanaf het begin meespelen :)
Gwoon elke 5 minutjes even kijken of de wereld er is.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik pas over een paar weken ga beginnen zo krijgen jullie wat voorsprong anders is het toch te gemakkeijk :D
 

DeletedUser3507

Guest
Duurt inderdaad wel lang...
De instellingen zijn wel nice
Ik doe zeker mee maar twijfel of ik me vandaag nog inlog
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan